فال روزانه

شرح خبر: فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
 

فال روز تولد ( امروز چهار شنبه 1398/1/7)

 
 
دوست عزیزی که 7 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی متواضع، با صداقت، متمرکز، عملگرا، واقع بین و پر از شور و هیجان هستید. استعداد و قدرت تخیل فوق العاده ای که شما دارید تحسین برانگیز است. فقط باید حسادت، بی نظمی و بی مسئولیتی های گاه و بیگاهی که از خود نشان می دهید را کنار بگذارید. امسال از لحاظ اقتصادی نسبت به سال گذشته برای شما سال خیلی بهتری خواهد بود. از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. شاید بخواهید تجارت تازه ای را همراه با یک شریک مورد اعتماد آغاز کنید یا سرمایه گذاری های جدیدی را شروع کنید، در هر صورت موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر می خواهید در فعالیت های تجاری خود موفق باشید باید سعی کنید روابط خود را گسترش داده و با افراد با نفوذ ارتباط داشته باشید. شما امسال تمام پروژه های کاری که به عهده داشته اید را با موفقیت به انجام خواهید رساند و همین موضوع باعث خواهد شد که مورد احترام و تحسین همکاران و مقامات مافوق خود قرار بگیرید. با وجود سوء تفاهم هایی که بین شما و شریک عاطفیتان پیش می آیند روابط خوبی با هم خواهید داشت. آنهایی که مدت هاست در یک رابطه ی عاطفی جدی بوده اند امسال بالاخره رابطه ی خود را رسمی خواهند کرد. فروردین، خرداد و مرداد بهترین ماه های امسال خواهند بود.
 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین فروردین
امروز فکر کردن به مسائل اجتماعی ذهن شما را مشغول کرده است و نمی توانید تصویر شخص بی خانمانی که همین چند ساعت پیش از شما تقاضای کمک کرده، یا کودکی که در تلویزیون دیده اید خانواده اش را از دست داده است را از ذهن خود خارج کنید. شما در این فکر هستید که چه مسئولیتی نسبت به این مسائل دارید و چه کاری برای بهتر کردن اوضاع از دستتان برمی آید. خوب، راستش در شرایط حاضر بهترین کاری که از دست شما برمی آید کنار گذاشتن کمی پول برای اهداف خیریه است. امروز ممکن است یک مهمان ناخوانده و یا تماس تلفنی غیر منتظره، شما را با موقعیت های کاری تازه ای روبرو کنند.
 
به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز. دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است


تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می‌شود. بدنامی دامنت را نمی‌گیرد. نفس اماره‌ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می‌رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.


فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین اردیبهشت
شاید امروز مجبور شوید بر خلاف آنچه غرورتان به شما می گوید از یک نفر دیگر تبعیت کنید. این کار برای شما بسیار سخت است، اما سعی کنید به جای این که عصیان کنید به دلایل منطقی که برای این کار دارید فکر کرده و خودتان را آرام کنید. خوشبختانه خبرهای خوبی به شما خواهند رسید که این احساس ناراحتی و عصبانیت را از بین خواهند برد. اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید، امروز پیاده روی در پارک نزدیک خانه تان، کار روزمره مثل خرید، و یا هر کار پیش پا افتاده دیگری می تواند در برابر شخصی قرارتان دهد که شما را خیلی سریع به خود جذب خواهد کرد. این برخورد می تواند زمینه ساز یک رابطه طولانی مدت و یا حتی ازدواج باشد.
 
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می‌خواهی انجام بدهی که نتیجه‌ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می‌شود و ابر‌های تیره را از آسمان دلت کنار می‌زند.
 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
 
فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین خرداد
شاید عجیب به نظر برسد اما امروز بیشتر برای فکر کردن و تعمق خوب است تا عمل کردن! اگر ناگهان نسبت به انجام کاری تمایل شدیدی پیدا کردید به شما توصیه می کنیم که در برابر این احساس ناگهانی خود مقاومت کرده و حداقل امروز را به خودتان فرصت بدهید تا در مورد تصمیمی که گرفته اید فکر کنید. اگر در محل کارتان مشکلی پیش آمد بهتر است خودتان را از آن دور نگه داشته و دخالت نکنید. حتی اگر نظرتان را پرسیدند هم بگویید به کمی زمان نیاز دارید تا به این موضوع فکر کنید. در کل فراموش نکنید که امروز به نفعتان است تا جای ممکن سکوت کرده و همچنین از گرفتن تصمیم های خیلی مهم خودداری کنید.

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

دیگران چه می خوانند:

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین تیر
امروز برای شما یک روز لبریز از احساسات است و احساس نزدیکی عمیقی به خانواده و دوستانتان دارید و از این که آنها و حمایت ارزشمندشان را در زندگی خود دارید خدا را شکر می کنید. اگر تعطیلاتتان تمام شده اند و مجبور هستید به محل کارتان بروید سعی کنید کارهایتان را زودتر تمام کنید تا بتوانید زودتر به خانه رفته و بقیه ی روزتان را در کنار عزیزانتان بگذرانید. در بیان احساساتی که نسبت به آنها دارید هیچ حد و مرزی برای خود قائل نشوید. امروز کمی بیشتر حواستان را به محیط اطرافتان جمع کنید، زیرا به احتمال خیلی زیاد ماجراجویی هیجان انگیزی که مدت ها در انتظارش بوده اید یک جایی همین نزدیکی ها در انتظار شماست.

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین مرداد
امروز ممکن است اخبار ناراحت کننده ای از طرف یکی از اعضای خانواده تان به گوشتان برسند. شاید این موضوع در ابتدا شما را به شدت ناراحت و نگران کند، اما وقتی کمی زمان صرف کرده و همه ی جوانب را در نظر بگیرید خواهید دید که اوضاع به آن بدی که در ابتدا به نظر می رسیده است هم نیست. قبل از این که هر واکنشی از خودتان نشان بدهید همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. اطلاعاتی که امروز دریافت خواهید کرد تخیلات شما را به هیجان آورده و شما را به آغاز یک پروژه هنری و یا خلاقانه تشویق خواهند کرد. داستان ها، تصاویر و مفاهیم انتزاعی، همه و همه در ذهن شما جمع شده و الهام بخش ایده ای خواهند شد که می تواند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین شهریور
امروز شما دارید مسئولیت هایی بیش از حد توان خود را به عهده می گیرید و خودتان را از لحاظ جسمی و روحی تحت فشار قرار داده اید. این کا هیچ نتیجه ی خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت و تنها باعث می شود که حتی اگر بتوانید همه ی این کارها را به انجام برسانید هم دچار احساس خستگی مفرط شوید. اگر می توانید از دیگران کمک بگیرید تا کارهایتان هر چه زودتر انجام شوند. همچنین در نظر داشته باشید که کارهایی را که از اهمیت و اولویت چندانی برخوردار نیستند را برای زمان دیگری بگذارید. امروز هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را خیلی جدی مورد بررسی قرار دهید و اگر می بینید ارزش امتحان کردن دارد حتی یک دقیقه هم دچار تردید نشوید.

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین مهر
امروز ناگهان به این واقعیت پی برده اید که یک نفر از اعضای فامیل و یا دوستانتان برای شما خیلی فراتر از یک آشنای معمولی است. شما زمان زیادی را در کنار هم گذرانده اید و احساس می کنید نزدیکی و شباهت زیادی به هم دارید و از بودن در کنار هم لذت می برید. این که به احساس واقعی خود نسبت به این شخص پی برده و به فکر آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی با او هستید هیچ اشکالی ندارد، اما بهتر است زیاد هم عجله نکنید. شما انرژی جسمی و ذهنی بسیاری در اختیار دارید و همین شما را به انتخاب هدف هایی تشویق خواهد کرد که شاید به نظر دیگران غیر واقع بینانه باشند. اجازه ندهید نظرات آنها مانع شما شده و یا باعث تردیدتان شوند.

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین آبان
شما امروز احساس می کنید که با بقیه ی دنیا هیچ فاهمی ندارید و دلتان می خواهد از همه فاصله گرفته و در خلوت خودتان فرو بروید. اگر برایتان ممکن است بین زمانی که تنها هستید و وقتی که در کنار خانواده تان می گذرانید تعادل برقرار کنید. صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید و در تنهایی طلوع خورشید را تماشا کنید و از آرامش و سکوت آن لحظات لذت ببرید. این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روانی احساس آرامش کرده و نیازتان به تنها بودن نیز برطرف شود. امروز اطلاعات جدید و جالبی از طریق تلویزیون و یا اینترنت به دست خواهید آورد که زمینه ساز فرصت هایی برای پیشرفت تحصیلات و سطح آموزشیتان خواهند بود.

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین آذر
شما طبیعتی مهربان و حساس دارید و امروز هم نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد امروز برای شما از اولویت و اهمیت برخوردار است و مسلما این موضوع رابطه عاطفیتان را نیز در بر می گیرد. تا می توانید با عشقتان وقت گذرانده و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید را دارید این را باید بدانید که امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید حسابی خرج روی دست خودتان خواهید گذاشت، اما جنبه ی مثبت ماجرا این است که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین دی
امروز برای شما روزی عجیب و غیر قابل پیش بینی خواهد بود. چون حتی خواسته ها و نیازهای درونیتان نیز با هم در تقابل و کشمکش خواهند بود. از یک طرف احساس می کنید باید به وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید پایبند باشید. از طرف دیگر نیز دلتان می خواهد وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید، چون می دانید که آنها انتظار دارند این روزها بیشتر با آنها باشید. شاید بتوانید برخی از کارهایی که از فوریت چندانی برخوردار نیستند را به زمان دیگری موکول کنید تا بیشتر با خانواده و دوستان خود باشید. شاید به خاطر درگیری هایی که در چند روز گذشته با عشقتان داشته اید کمی ناراحت باشید؛ منتظر منت کشی ننشینید و خودتان برای حل مشکل پیش قدم شوید.

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین بهمن
شما احساس می کنید که در حال حاضر اصلا در شرایط عادلانه ای قرار ندارید. در حالی که خیلی ها مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند شما مجبور هستید کار کنید و همان کارهای خسته کننده ی همیشگی را انجام دهید. شاید حتی انتظار رئیستان از شما بیشتر هم شده باشد و بخواهد جای خالی یکی دیگر از کارمندانی که به مرخصی رفته است را هم پر کنید. اگر می توانید از بقیه همکارانتان کمک بگیرید تا بتوانید هر چه زودتر کارتان را تمام کرده و باقی مانده ی وقتتان را با خانواده بگذرانید. تا می توانید تفریح و استراحت کرده و خودتان را آماده کنید، بعد از تعطیلات فرصت های کاری و تحصیلی بسیاری در انتظارتان خواهند بود.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

 
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه چهار شنبه 98/1/7 مخصوص متولدین اسفند
شما چند ماه گذشته از لحاظ کاری خیلی به خودتان فشار آورده اید و حتی ساعات بیشتری را در محل کارتان گذرانده اید. حالا بعد از این همه کار و فعالیت باید کمی بیشتر به خودتان استراحت بدهید. درست است که تعطیلات رسمی به پایان رسیده اند، اما بد نیست اگر چند روزی را هم مرخصی گرفته و زمان بیشتری را به خودتان و عزیزانتان اختصاص بدهید. مطمئن باشید که این کار باعث خواهد شد بعد از تعطیلات با انرژی فوق العاده ای کارتان را از سر بگیرید و نتایج خیلی بهتری کسب کنید. اگر هنوز به مسافرت نرفته اید اکنون زمان خیلی خوبی است که برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید.
 

کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
 
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. 

فال روزانه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟