همه چیز در مورد بلیط هواپیما

شرح خبر: بهترین سایت‌های بلیط چارتر هواپیما، قطار و اتوبوس (ارزان و معتبر)
همه چیز در مورد بلیط هواپیما
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
خرید بلیط هواپیما اهواز
شهرهای گرمسیری عموما مقصد بسیار خوبی برای خرید بلیط هواپیما و سفر در فصل‌های سرد و تعطیلات نوروز به شمار می‌روند. از جمله‌ی این شهرها کلان شهر اهواز است که وجود کارخانجات بسیار بزرگ صنعتی و تاسیساتی، این شهر را به یکی از اصلی‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده است. حجم زیادی از نفت جنوب کشور در اهواز تولید می‌شود. همه‌ی این عوامل دست به دست هم داده اند تا افراد بسیاری اقدام به خرید بلیط هواپیما اهواز و مهاجرت به این شهر اقتصادی کنند.
 
اهواز شب‌ها زنده‌ است و همه‌ی مراکز خرید و رستوران‌هایش معمولا تا دیروقت باز هستند. اما بزرگ‌تری تفریح و مهم‌ترین جاذبه گردشگری اهواز که افراد زیادی را ترغیب به خرید بلیط هواپیما اهواز کرده است، رود کارون است که پر آب‌ترین رودخانه ایران می‌باشد. جاده‌ی ساحلی که در دو طرف ساحل و در امتداد رود کارون قرار دارد، امکان پیاده‌روی یا رانندگی را در کنار این رود زیبا مهیا کرده است.
 
به جز خود رود کارون پیاده‌روی روی پل‌هایی که روی این رود ساخته شده اند جزء جاذبه‌های گردشگری اهواز نیز به شمار می‌رود. با خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر روی پل سفید و یا پل معلق قدم بزنید و از مرغان دریایی آن عکاسی کنید. پل طبیعت، پیاده‌راهی است که پارک ساحلی را در یک سمت کارون را به پارک لاله در طرف مقابل وصل می‌کند. تا پارک لاله که بروید، می‌توانید در همان نزدیکی در محله‌ی نیوساید قدم بزنید.
 
بازدید از سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر همچون موزه هنرهای معاصر، بنای معین التجار، کلیسای سورت مسروپ، خانه‌‌ی ماپار، هتل قو، پل سیاه، دانشگاه سه گوش، گورستان لهستانی‌ها در محدوده‌ی میدان بارفروشان سابق و‌ آرامگاه علی ابن مهزیار بر هر مسافر و گردشگری که با خرید بلیط هواپیما اهواز به این شهر سفر می کند، واجب است. همچنین طولانی ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه در این شهر قرار دارد. این جاذبه‌ها و مناظر طبیعی بی نظیر، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را با خرید بلیط هواپیما اهواز ، ترغیب به سفر می کند.
 
در اهواز انواع هتل‌ها وجود دارد هتل پارس و هتل نیشکر جزء هتل‌های لوکس و گرانقیمت اهواز هستند و هتل‌های نادری، ایران، کارون، باغ معین و خانه‌ی آرامش مسافر از هتل‌های ارزان قیمت و اقتصادی اهواز می‌باشند. در زمان خرید بلیط هواپیما خود حتما محل اقامت خود را بررسی و رزرو نمایید.
جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید + ارزان و معتبر
 
بهترین روش خرید بلیط هواپیما اهواز
فرودگاه بین المللی اهواز، از مهم‌ترین فرودگاه های ایران می‌باشد که نقش قابل توجهی در حمل و جابه جایی کالا و بار از این شهر دارد . همچنین مسافران داخلی و خارجی بسیاری با خرید بلیط هواپیما اهواز به این شهر سفر می کنند.
 
برای خرید بلیط هواپیما اهواز بهترین روش خرید از سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما است. کافیست بعد از مراجعه به این سایت‌ها در بخش بلیط هواپیما مبدا و مقصد خود را انتخاب نمایید. سپس در فیلدهای بعدی تاریخ رفت و برگشت خود به همراه تعداد مسافرین را مشخص نموده تا با کلیک نمودن بر روی جستجو، لیستی از پروازهای اهواز برای شما به نمایش در بیاید. شما می توانید بسته به بودجه و ایرلاین موردنظر خود، بلیط هواپیما اهواز را خریداری نمایید.
 
خرید بلیط هواپیما تبریز
شهر تبریز با قرارگیری در شمال غرب ایران، سومین شهر بزرگ ایران است که قطب اقتصادی، اداری و تجاری کشور می باشد. این شهر که همچنان باقت سنتی و تاریخی خود را حفظ نموده، در گذشته پایتخت بسیاری از سلسله‌ها بوده و حوادث تاریخی بسیاری را پشت سر گذاشته است، یکی از بهترین شهرها برای خرید بلیط هواپیما و بازدید در ایام تعطیلی می‌باشد. 
این شهر به عنوان اصلی‌ترین قطب اقتصادی شمال غرب کشور، نقش مهمی در صنعت و اقتصاد ایران دارد. به همین دلیل رزرو بلیط هواپیما تبریز در طی سال، هدف بسیاری از صاحبان صنایع و مشاغل می‌باشد. علاوه بر این تبریز با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، آب و هوای کوهستانی و مناظر طبیعی بدیع بسیاری از گردشگران اقدام به تهیه بلیط هواپیما تبریز برای سفر به این شهر می‌کنند.
تبریز شهر اولین‌هاست؛ نخستین هتل، نخستین سینما عمومی، نخستین کافه تریا، نخستین شهرداری و بسیاری دیگر از اولین‌های ایران در این شهر مدرن بنا شده‌اند و همین امر نیز توجه بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی را به بازدید از طویل المدت ترین پایتخت ایران جلب کرده است. 
قبل از تهیه بلیط هواپیما تبریز و سفر به این شهر تاریخی و زیبا بهتر است با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا شوید. موزه شهرداری تبریز که در زیرزمین ساختمان کاخ شهرداری تبریز قرار دارد به عنوان نخستین و تنها موزه تاریخ شهرداری‌‌های ایران مطرح است و بعد از چین، در ردیف اولین موزه‌‌های شهرداری‌های جهان نیز قرار دارد. بازار فرش تبریز هم یکی از ریشه‌های تاریخی کشورمان محسوب می‌شود. طبیعت بکر جنگل ارسباران که انواع گونه‌های جانوری و گیاهی را درخود جای داده است یکی از اهداف توریستان از خرید بلیط هواپیما تبریز است.
 
از روستای کندوان که خانه‌ها در آن مانند لانه زنبور بر روی کوه سهند قرار گرفته‌اند حتما دیدن نمایید. بناهای تاریخی شهر تبریز چون خانه علی مسیو، ایل گلی، خانه مشروطه، کلیسای کاتولیک‌ها و… همه تبریز را به شهری تبدیل کرده اند که هر گردشگری را به خرید بلیط هواپیما و بازدید از این بناها وسوسه می‌کند.
تبریز از آمادگی کاملی برای پذیرایی از مسافرین با بودجه‌های متفاوتی برخوردار است، از هتل‌های 5 ستاره و لوکس گرفته تا هتل آپارتمان هایی با درجه ی رفاهی متوسط. بهتر است پیش از رزرو بلیط هواپیما تبریز اقامتگاه خود را بررسی و مشخص نمایید و یا حتی به صورت آنلاین اقدام به رزرو آن نمایید. از آنجایی که آب و هوای تبریز عموما سرد است بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تبریز و گشت و گذار در این شهر ماه‌های گرم سال به ویژه شهریور است.
 
خرید آنلاین بلیط هواپیما تبریز
بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما تبریز مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما ، قطار وسایر وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد. زیرا هم آسایش و راحتی برایتان به همراه دارد هم در زمان شما صرفه جویی به عمل می‌آورد. با اتصال به اینترنت در هر زمانی که بخواهید می‌توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری نمایید و درصورت برزو هرگونه مشکلی با پشتیبانی 24 ساعته‌ی این سایت‌ها تماس بگیرید. بلیط هواپیما سیستمی امکان کنسل کردن هم دارند درحالی که بلیط هواپیما چارتر در صورت کنسل کردن جریمه زیادی بابت آن باید پرداخت نمایید.
 
 
خرید بلیط هواپیما شیراز
شیراز مرکز استان فارس و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشورمان می‌باشد. این شهر یکی از زیباترین شهرهای ایران است که با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار توریست‌های زیادی را به خرید بلیط هواپیما شیراز ترغیب می‌کند. شیراز شهر فرهنگ و ادب و شعر است و برای ما ایرانیان نمادی از فرهنگ و هنر در کنار آب و هوایی خوش می‌باشد. مطمئن باشید آثار تاریخی و باستانی شیراز از جمله دیدنی‌هایی هستند که نمی توان خرید بلیط هواپیما شیراز را به تعویق انداخت.
فرودگاه بین المللی شیراز که در زمان محمدرضا پهلوی تاسیس شد بعد از فرودگاه امام خمینی مجهزترین فرودگاه ایران است. این فرودگاه یکی از ایمن‌ترین فرودگاه‌های کشور است پس با خرید بلیط هواپیما شیراز سفری مطمئن به این شهر داشته باشید.
 
هر نقطه و هر کوچه و خیابان شهر شیراز یک جاذبه گردشگری است. این شهر خانه‌های دارای بافت قدیمی زیادی دارد که نمی‌توان از دیدن آنها صرف نظر کرد. با خرید بلیط هواپیما شیراز بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را مانند دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه، مسجد نصیر الملک، بازار وکیل شیراز، مسجد وکیل از دست ندهید. با خرید بلیط هواپیما شیراز و سفر به شهر بهارنارج گشت و گذار در باغ‌های دل انگیز این شهر مانند ارم، دلگشا، عفیف آباد و… را از دست ندهید.
 
شیراز به داشتن بازارهای سنتی و مدرن نیز معروف است. گردشگران با خرید بلیط هواپیما شیراز، حتما به بازارها و مراکز خرید این شهر مانند بازار وکیل شیراز که از معماری زیبایی برخوردار است، سرای مشیر، بازار حاجی، مجتمع تجاری خلیج فارس، بازار مسگرهای شیراز و… سر می‌زنند. شیرینی‌های سنتی و محصولات بومی و صنایع دستی سوغاتی‌های شیراز هستند. این شهر دیدنی و خوش آب و هوا هتل و اقامتگاه‌های متنوعی دارد. از هتل‌های 5 ستاره و مجلل گرفته تا هتل‌های 3 ستاره، هتل آپارتمان‌های شیراز و میهمان‌سراها که هزینه سفر را بسیار کاهش می‎دهند. تنها کافیست در زمان خرید بلیط هواپیما شیراز مکان اقامت خود را هم رزرو کنید. 
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز فصل بهار و به ویژه ماه اردیبهشت است، زیرا از شلوغی و ازدحام فروردین و ایام تعطیلی گذشته و بهار کاملا خود را نشان داده است. همچنین قیمت‌ها به میزان معقول خود بازگشته‌اند و از گرونی ایام نوروز خبری نیست. به این ترتیب خرید بلیط هواپیما شیراز مقرون به صرفه تر خواهد بود.
 
خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز
بلیط هواپیما شیراز را هم از نوع چارتری می‌توان تهیه کرد هم از نوع سیستمی. بلیط چارتری را از شرکت‌های چارترکننده و بلیط سیستمی را با قیمت ثابت از آژانس‌های هواپیمایی می‌توان تهیه کرد. قیمت بلیط هواپیما شیراز بسته به شرکت هواپیمایی و خدماتی که ارائه می‌دهد متفاوت است. البته لازم به ذکر است که مبدا پرواز، نوع کلاس پروازی، روز و ساعت پرواز نیز از دیگر عواملی هستند که منجر به تغییر قیمت در بلیط هواپیما می شوند. پس در هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز به این موارد دقت کنید.
 
 
طی چند سال گذشته وب سایت‌های زیادی در حوزه رزرو بلیط هواپیما شروع به فعالیت کرده‌اند. به صورت کلی بلیط هواپیما به دو شکل سیستمی و چارتری فروخته می‌شود. بلیط هواپیما سیستمی، بلیط پروازهایی هستند که مستقیما از سیستم شرکت هواپیمایی صادر می شوند و تعیین قیمت آن تماما مطابق مقررات شرکت هواپیمایی است اما پروازهای چارتری پروازهای هستند که از شرکت چارترکننده که تمام یا بخشی از صندلی‌های پرواز را از شرکت هواپیمایی پیش خرید یا اجاره کرده است صادر می‌شود و در نتیجه تعیین قیمت آن برعهده شرکت چارتر کننده است.
 
 
روند کاری این وبسایت‌ها اکثرا مشابه یکدیگر است ولی در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند. بعضی از سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما امکان رزرو بلیط هواپیما رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با خرید از سایت سفرمی می‌توانید ارزان‌ترین نرخ خرید بلیط هواپیما در بین فروشندگان را تجربه کنید و علاوه بر آن شانس خود را برای قرعه‌کشی بلیط هواپیما رایگان امتحان کنید و سفر بعدی را مهمان سفرمی باشید. با پوشش ۱۰۰ درصدی و کامل پروازها و همچنین گارانتی ارزان‌ترین نرخ و پشتیبانی شبانه‌روزی می‌توانید به آسانی بلیط هواپیما مورد نظر را رزرو نمایید و شانس خود را برای بلیط هواپیما رایگان سفرمی امتحان کنید.
 
با خرید بلیط هواپیما به صورت چارتری و لحظه آخری می‌توانید بلیط‌های ارزان‌تری از حالت عادی پیدا کنید. البته این کار برای افرادی که پروازشان ضروری یا برای مسائل کاری است و در صورت نیافتن بلیط هواپیما متحمل ضرر بسیاری می‌شوند مناسب نیست و بهتر است این افراد از مدت‌ها پیش به صورت آنلاین اقدام به رزرو بلیط هواپیما خود نمایند. اما سفرهایی که معمولا تفریحی است و در صورت کنسلی ضرر و زیان چندانی برایتان ندارد، می‌توانید با جستجو بلیط هواپیما چارتر و یا موکول کردن زمان خرید بلیط هواپیما خود به لحظه آخر، از شانس یافتن بلیط با نرخ ارزان‌تر برخوردار شد.
 
اخیرا در شرکت‌های هواپیمایی خارجی مطرح شده که در آینده نه چندان دور طرح فروش بلیط هواپیما رایگان اجرا خواهد شد. به این صورت که مسافران دیگر برای خرید بلیط هواپیما هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و هزینه‌های پروازی شرکت هواپیمایی از محل فروش کالا و محصولات در فروشگاه‌های داخل فرودگاه‌ها تامین می‌شود. البته ذکر شده است که طرح فروش بلیط هواپیما رایگان در فرودگاه‌های بزرگ قابلیت اجرایی نخواهد داشت بلکه در مسیرهای که صاحبان فرودگاه به تعداد زیادی مسافر نیاز دارند و همچنین نقاطی که پروازهای کمتری به آن انجام می شود، اجرا خواهد شد.
 
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
برای تهیه بلیط هواپیما هم می‌توان به روش سنتی یعنی مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط هواپیما عمل کرد هم به روش مدرن که همان خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. این روش شامل طی کردن تمامی مراحل خرید بلیط از پر کردن مشخصات تا تحویل بلیط هواپیما به صورت اینترنتی و آنلاین است. به همین دلیل شاهد گسترش روزافزون تعداد سایت‌های ارائه دهنده خدمات فروش بلیط هواپیما ، قطار و سایر وسایل حمل و نقل عمومی هستیم. 
تجربه ثابت کرده است تهیه بلیط هواپیما از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، بسیار زمانبر، پر هزینه و معمولا تحت تاثیر سلیقه متصدی فروش و فقط محدود به ایرلاین‌های طرف قرارداد با آژانس مذکور است. اما در خرید اینترنتی بلیط هواپیما خبری از دردسرهای مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی، صرف وقت بسیار برای سر زدن به آژانس، مواجه شدن با قیمت‌ها و نرخ‌های نا متعارف و محدودیت در انتخاب نیست.
عموما آژانس های هواپیمایی با توجه به سیاست‌های کاری متفاوتی که دارند، قیمت متفاوتی برای بلیط هواپیما (چارتر) به مسافران خود اعلام می‌کنند. این موضوع اگرچه در گذشته برای خریداران بلیط هواپیما یک معضل محسوب می‌شد اما امروزه با توجه به فراگیری اینترنت و گسترش سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما ، امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای مسافران ایجاد شده است.
خرید اینترنتی بلیط هواپیما نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود بلکه از اتلاف وقت نیز جلوگیری می‌کند. این دو ویژگی در دهه اخیر، مشتریان را به سمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سوق داده‌ است و باعث رقابت تنگاتنگی بین آژانس‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها برای ارایه خدمات مناسب‌تر به مسافران شده است.
 
مراحل و ویژگی‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما
چگونگی انجام خرید در این سایت‌ها به سادگی انجام می‌شود. در هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید با باز کردن سایت موردنظر معمولا اولین چیزی که مشاهده می‌کنید تعدادی باکس برای جستجو می‌باشد. با انتخاب مبدا و مقصد، زمان پرواز و تعداد مسافرین لیستی از پروازها را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب فیلتر مناسب و بررسی دقیق، پروازی که شرایط مطلوب شما را دارد انتخاب کنید. سپس با وارد کردن مشخصات مسافرین و تایید صحت اطلاعات مندرج، به صفحه پرداخت وارد می‌شوید که با داشتن یک کارت بانکی دارای رمز دوم می‎توانید به راحتی خرید خود را ثبت کنید.
از امکاناتی که اکثر این سایت‌ها ارائه می‌دهند می‌توان به امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم برای داخل کشور و هم خارج، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان مجرب و امکان کنسلی و استرداد وجه اشاره کرد. البته شایان ذکر است که امکان کنسل کردن و استرداد بهای بلیط فقط برای بلیط های سیستمی وجود دارد و بلیط های چارتری و بلیط هایی که ارزان‌تر خریده شده‌اند، این امکان را ندارند. با درخواست کنسل کردن بلیط چارتری وجه پرداختی بازگشت داده نمی‌شود، اگر هم بازگشت داده شود درصد زیادی از آن به عنوان جریمه نزد آژانس باقی می‌ماند.
 
بلیط هواپیما لحظه آخری
در نظر برخی مسافران بلیط هواپیما یکی از گران‌ترین نرخ‌های وسایل حمل و نقل عمومی را دارا است. در حالیکه قیمت بلیط هواپیما، در مقایسه با سایر وسایل نقلیه، به دلیل کوتاه بودن مدت زمان سفر با هواپیما و آسایش و راحتی آن نه تنها گران نیست بلکه یکی از مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها در سفر است. با این حال نمی توان منکر آن شد که همیشه راه‌های ارزان‌تری نظیر خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، برای مسافرت کردن وجود دارد. 
حتما می‌دانید که در یک دسته بندی کلی بلیط هواپیما به دو دسته چارتری و سیستمی تقسیم می‌شود. بلیط هواپیما سیستمی که همان بلیط های عادی هستند که در تمام طول سال فروخته می‌شوند و بلیط هواپیما چارتر بلیط هایی هستند که از نرخ‌های کمتری برخوردار هستند. در این میان اصطلاحاتی نظیر بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط سوتو و… نیز وجود دارد که بسیاری از مسافران اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارند. اصطلاح بلیط هواپیما لحظه آخری برای بلیط چارتری به کار برده می‌شود که در زمان نزدیک به پرواز (معمولا کمتر از 24 ساعت) به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت پرواز و خالی بودن تعدادی از صندلی‌ها، با نرخی بسیار کمتر از نرخ معمول هواپیما به فروش می‌رسد. 
در زمان‌های خاصی از سال بعضی از آژانس‌های مسافرتی اقدام به اجاره کردن صندلی‌های یک پرواز به مقصدی خاص می‌کنند که به این کار چارتر کردن بلیط هواپیما می‌گویند. در واقع چارتر کردن یک صندلی یا بلیط هواپیما، به معنای پیش خرید یا اجاره آن از شرکت‌های هواپیمایی است که همین امر نیز چارتر کننده را مجاز به تعیین قیمت بلیط هواپیما در پرواز چارتر مربوطه می‌کند.
حال تصور کنید آژانس مسافرتی به زمان پرواز نزدیک شده اما نتوانسته تعدای از بلیط‌هایی که چارتر کرده است را به فروش برساند. در صورتی که هواپیما با صندلی خالی پرواز کند شرکت چارتر کننده متحمل هزینه‌های سنگینی خواهد شد. بلیط هواپیما لحظه آخری بهترین راه حل موجود در این شرایط است. شرکت چارتر کننده، برای به حداقل رساندن ضرر خود، بلیط‌های مانده را بسته به نوع پرواز (داخلی یا خارجی)، با تخفیف به فروش می‌رساند.
 
ویژگی‌های بلیط هواپیما لحظه آخری
برخی تصور می‌کنند بلیط هواپیما لحظه آخری به دلیل قیمت ارزان آن شرایط نامناسبی دارد. اما باید گفت، هواپیما و صندلی پرواز شخصی که اقدام به خرید بلیط لحظه آخری نموده دقیقاً مشابه شرایط مسافری است که بلیط سیستمی همان پرواز را تهیه کرده است فقط چون بلیط را در لحظات نزدیک به زمان پرواز خریده قیمت آن کمتر است.
از آنجایی که زمان خریداری بلیط هواپیما لحظه آخری، از OK کردن تا فسخ کردن بیش از استاندارد گذشته است، بنابراین امکان کنسل و فسخ کردن آن وجود ندارد. اگر هم شرکتی امکان فسخ را فراهم کرده باشد حتما مشمول جریمه‌های سنگین حتی به اندازه بهای خود بلیط است.
بد نیست بدانید که آژانس چارترکننده در ازای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، خدمات خاصی به شما نمی‌دهد. یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل مانند تاخیر یا لغو پرواز، گم شدن چمدان و… می‌بایست به شرکت هواپیمایی مربوطه مراجعه کنید چرا که چارترکننده، در این خصوص پاسخگو نخواهد بود.
لازم به ذکر است که بلیط لحظه آخری لزوما همیشه ارزان‌ترین بلیط هواپیما نیست. عوامل زیادی بر تعیین نرخ بلیط هواپیما لحظه آخری تاثیر می‌گذارد نظیر نوع پرواز (داخلی یا خارجی) و زمان انجام آن (فصول خلوت سال یا فصول پر گردشگر). از این رو نرخ بلیط لحظه آخری که در آف سیزن (LOW SEASON) به فروش می‌رسد به هیچ عنوان قابل قیاس با نرخ همان بلیط، در های سیزن (HIGH SEASON) نیست.

جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید + ارزان و معتبر
 


یکی از مهمترين مسائلی که وبسایت‌های فروش اینترنتی با آن مواجه هستند، توجه به انگيزه های مشتریانی است که به عنوان خریدار به سایتشان مراجعه می‌کنند. حتی اگر سایت مورد نظر بسترهای فنی و کیفی مناسبی داشته باشد و خدماتی که ارائه می‌دهند هم در سطح مطلوبی قرار داشته باشند، تا زمانی که خریداران انگيزه لازم برای خريد نداشته باشند، اتفاقی رخ نمی‌دهد و چرخه كسب و كار الكترونیکی تکمیل نخواهد شد.
این مسئله در مورد سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما هم صدق می‌کند. از جمله مهمترین موارد ایجاد انگیزه در کاربران سایت، مناسب بودن قیمت‌های سایت فروشنده و به طور اختصاصی‌تر ارائه بلیط هواپیما ارزان است. به عبارتی دیگر، هرچقدر خدماتی که سایت فروشنده بلیط هواپیما ارائه می‌دهد با کیفیت باشد اما نرخ فروش بلیط زیاد باشد این سایت مطلوب مشتریان نخواهد بود. چنانچه همراستا با حفظ کیفیت در ارائه خدمات نرخ های ارائه شده در آن سایت از قیمت خوب و پایینی برخوردار باشند، آنگاه مشتریان بیش از پیش به خرید بلط هواپیما از سایت موردنظرو رغبت نشان می‌دهند. 
از میان وسایل متنوعی که برای سفر وجود دارد بلیط هواپیما نسبت به سایر روش‌ها گران‌تر است اما به دلیل صرفه جویی بسیاری که در زمان می‌کند، از محبوبیت بالایی برخوردار است. با این حال اگر بتوانیم بلیط هواپیما ارزان هم پیدا کنیم، هم در زمان صرفه جویی شده است هم در خرج و مخارج سفر که می‌تواند یک تجربه‌ی خوب را به ارمغان بیاورد.
 
روش‌های یافتن بلیط هواپیما ارزان
بلیط هواپیما ارزان هم در بلیط های چارتری یافت می‌شود هم در انواع بلیط های سیستمی. اینکه کدام بلیط ارزان‌تر از دیگری باشد کاملا بستگی به شرایط زمانی دارد. در زمان‌های پرتردد مانند تعطیلی‌ها یا مناسبت‌های خاص، قیمت بلیط هواپیما ارزان در مورد سیستمی یا چارتری تفاوت چندانی ندارد اما در زمان‌هایی که مسافر زیاد نیست، شرکت‌های چارتر کننده تلاش می‌کنند بهای بلیط‌های خود را کاهش دهند تا صندلی خالی نماند در نتیجه در این ایام بلیط هواپیما چارتر ی ارزان‌تر است. به ویژه در ساعت‌های نزدیک به پرواز نرخ بلیط‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.
کاری که شما باید بکنید آن است که مدام و البته در فواصل زمانی مناسب قیمت بلیط ها را چک نمائید و چنانچه بلیط هواپیما ارزان مورد نظر خود را یافتید به سرعت آن را شکار کنید! انجام این عملیات چندان دشوار نیست فقط کمی صبر و حوصله و دقت می خواهد. البته باید بتوانید خوب جستجو کنید. وقتی در سایت‌های رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط های مسیر مورد نظر خود را جستجور می‌کنید، تعداد زیادی بلیط با قیمت‌ها مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما ارزان مورد نظر خود را پیدا کنید از فیلترهای جستجو استفاده کنید. با استفاده از فیلتر قیمت مشخص کنید بلیط‌ها با چه قیمتی را برای شما نمایش دهد و از میان آن‌ها ارزان‌ترین بلیط را انتخاب کنید.
 
ارزان‌ترین بلیط هواپیما، لزوما بهترین بلیط نیست
صندلی‌های هواپیما به انواع مختلف کلاس‌های پروازی تقسیم می‌شود که هرکدام خدمات متفاوتی دارند و این مسئله روی قیمت بلیط تاثیر می‌گذارد. حتی نوع خود هواپیما و امکانات متفاوتی که برخی شرکت‌های هواپیمایی هنگام پرواز در اختیار شما قرار می‌دهند بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار است. پس هنگام جستجوی بلیط هواپیما ارزان بلیط ها را در شرایط یکسان با یکدیگر مقایسه کنید.
در نهایت هنگام جستجوی بلیط هواپیما ارزان انتخاب بین بلیط های سیستمی و چارتری است. درست است که در زمان‌های کم سفر بلیط چارتر از بلیط سیستمی ارزان‌تر است اما در صورت لغو بلیط چارتری جریمه آن بیشتر از بلیط سیستمی است و در نتیجه هزینه کمتری از مبلغ اصل بلیط به شما بر می‌گردد.
 
 

راهنمای خرید بلیط هواپیما
اگر برای بار اول قصد خرید بلیط هواپیما داشته باشید ممکن است بدون داشتن یک راهنمای خرید بلیط هواپیما از طی کردن مراحل خرید بلیط کمی گیج شوید و حتی ترجیح دهید با آژانس‌های هواپیمایی مراجعه حضوری داشته باشید. اما برای این کار ناچارید یک روز کامل را به این کار اختصاص دهید، از ترافیک خیابان‌ها عبور کنید، به سختی جای پارک پیدا کنید و به آژانس مسافرتی مورد نظر سر بزنید. مقصد و زمان حدودی سفر خود را به متصدی فروش بگویید تا اون برایتان پروازی را پیدا کند. البته این آخر کار نیست و احتمالا ناراضی آژانس هواپیمایی مذکور را ترک کرده و مجبور هستید با از دست دادن جای پارک ماشین خود به آژانس دگیری مراجعه کنید تا پس از کلی اتلاف وقت و اعمال سلیقه متصدی فروش با خرید یک بلیط خارج شوید.
اما با توسعه سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، دیگر نیازی به اتلاف وقت بسیار برای خرید بلیط هواپیما یک مسافرت ساده نیست. بلکه در هر جایی که اینترنت داشته باشید و با چند کلیک می‌توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری نمایید. به همین دلیل در این مطلب نگاهی کلی به راهنمای خرید بلیط هواپیما از سایت‌های رزرو و فروش آنلاین بلیط داریم.
 
مراحل راهنمای خرید بلیط هواپیما
معمولا اولین مرحله خرید بلیط هواپیما ثبت نام در سایت مورد نظر است. بعد از آن باید پرواز مورد نظر را جستجو کنید. پس در اصل اولین مرحله از راهنمای خرید بلیط هواپیما به جستجوی پروازاختصاص دارد. در اکثر سایت‌ها باکس جستجو در صفحه‌ی نخست وبسایت قرار دارد که با پر کردن فیلدهای آن مانند مبدا، قصد،تاریخ پرواز و تعداد مسافرین به صفحه‌ی بعد منتقل می‌شوید.
مرحله بعدی راهنمای خرید بلیط هواپیما مشاهده تمامی پروازهای سیستمی و چارتری به مقصد مورد نظر در تاریخ انتخابی است. اگر نتیجه جستجو پروازی برای شما نداشت ممکن است به دلیل این باشد که پروازی در این مسیر انجام نمی شود، یا پروازهای این مسیر در تاریخ هایی که شما انتخاب کرده اید نیست. باکس‌هایی هم برای فیلتر کردن پروازها بر اساس قیمت، ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما وجود دارند. بعد از مشاهده لیست پروازها، پروازی را که مطابق میل و نظرتان است انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید.
قدم بعدی ورود مشخصات تمامی مسافران است. به تعداد مسافرانی که در مرحله اول انتخاب کردید باید مشخصات افراد را وارد کنید. مرحله بعدی تایید اطلاعات است که مشخصات تمامی افراد و اطلاعات پرواز خود را در یک نمای کلی مشاهده می‌کنید. حتما تمامی اطلاعات را به دقت بررسی کنید زیرا آخرین مرحله‌ای است که امکان تصحیح اطلاعات خود را دارید. و آخرین مرحله از راهنمای خرید بلیط هواپیما اختصاص دارد به وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک و پرداخت وجه مورد نظر.

 

همه چیز در مورد بلیط هواپیما

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟