حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران

شرح خبر: گروه دیجی‌کالا روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸، در رویداد روز کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، از مجموعه رویدادهای کلیک (clic.ut.ac.ir) حضور پیدا کرد.
حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

گروه دیجی‌کالا روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸، در رویداد روز کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، از مجموعه رویدادهای کلیک (clic.ut.ac.ir) حضور پیدا کرد. 

دیجی‌کالا نکست به عنوان بازوی فناورانه دیجی‌کالا و تیم تکنولوژی دیجی‌کالا، با هدف معرفی فرصت‌های کارآموزی به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، حمایت از استارتاپ‌های مرتبط با هوش مصنوعی و حمایت از تحقیقات دانشگاهی و پایان‌نامه‌های دانشجویی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در این برنامه شرکت کردند.

حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران

دیگران چه می خوانند:

حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی دانشجویان با اخلاق و فرهنگ سازمانی شرکت‌ها و آشنایی با مسائل عملی و سنجش آموخته‏ها در راستای تعمیق پیوستار آموزش، پژوهش و نوآوری در این دانشکده است. همچنین مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران،  با نگاهی پیشرو و به عنوان رویکردی نو برای ارائه خدمات به خانواده دانشگاه تهران، فرایند کارآموزی پردیس دانشکده‌های فنی را با همکاری شرکت ایران تلنت، راه‌اندازی کرده است.

 

همکاری این دانشکده با شرکت‌های دانش‌بنیان شناخته شده و فعال در صنعت کشور می‏تواند نقش به سزایی در گذراندن موفقیت‏آمیز دوره کارآموزی دانشجویان داشته  باشد و موجب افزایش مهارت‌های عملی و هدفمندتر شدن فعالیت‏های علمی دانشجویان ‏شود. دوره کارآموزی همچنین می‏تواند نقطه مناسبی برای شناسایی و جذب نیروهای کارآمد از دانشگاه تهران، به عنوان مرکز علمی و آموزشی برتر کشور، از سوی صنعت در نظر گرفته شود. در این برنامه مجموعه‌هایی مثل گروه دیجی‌کالا، کافه بازار، گروه اسنپ و تپسی  و تعدادی از شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان حضور داشتند.

حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران


منبع:شمانیوز

حضور دیجی‌کالا در دانشگاه تهران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟