پیام تبریک رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

شرح خبر: محمدرضا حقیقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات، با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه کشور تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: محمدرضا حقیقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات، با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه کشور تبریک گفت.

 در قسمتی از این پیام آمده:

اکنون که حدود ۱۲۰ سال از ریشه‌های تاریخی پیدایش روابط عمومی در جهان و بیش از پنج دهه در ایران می‌گذرد و سیر تکاملی این علم، فن و هنر در ابعاد مختلف روندی سریع و رو به رشد را در تمامی کشور‌ها طی می‌کند و آثار خیره کننده آن در ابعاد مختلف مشهود است، ما همچنان در کشورمان از چند چالش اساسی نظیر ضعف ساختاری، علمی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی متخصص و... رنج می‌بریم و این در حالی است که می‌بایست زیرساخت‌های آن را در ابعاد مختلف طی سال‌های قبل آماده می‌نمودیم.

دکتر حقیقی در بخش دیگری از این پیام تاکید دارد: عدم توجه به قانون گذاری و ساختارسازی در بنیان‌های رشته ارتباطات و روابط عمومی، نگرش عمومی به این دانش تخصصی و بین رشته ای، برگزاری سمینار‌های غیرعلمی و غیرتخصصی و از همه مهم‌تر عدم جایگاه مطلوب روابط عمومی در ساختار اداری کشور موجب لطمات بیشتری را فراهم آورده است.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه اساتید، دانشجویان و شاغلان حوزه روابط عمومی، روز جهانی ارتباطات را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت.

منبع:شمانیوز
 

پیام تبریک رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟