رکورد تولید روزانه معدن مس سرچشمه شکسته شد

شرح خبر: معدنکاران سرچشمه روز گذشته موفق شدند با استخراج 300 هزار تن مادۀ معدنی، و ارسال 130 هزار تن سنگ سولفوری به کارخانه تغلیظ، رکورد جدیدی در تولید روزانه و تناژ ارسالی به جای بگذارند.
رکورد تولید روزانه معدن مس سرچشمه شکسته شد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
محمدرضا کارگر دیانتی مدیر معدن سرچشمه با اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی ارسال سنگ سولفوری مربوط به سوم اردیبهشت سال 96 و به میزان 12 هزار و 500 تن بود و همکاران سختکوش ما موفق شدند روز پنجم تیرماه امسال، رکورد 130 هزار تن را به ثبت برسانند که در عمر معدن سرچشمه بی سابقه بوده است.
 
 
کارگر دیانتی این توفیق را مدیون تلاش وصف ناپذیر همکاران خود در امور معدن سرچشمه و برنامه ریزی دقیق استخراج دانست و گفت: پایش لحظه به لحظه تجهیزات و جبهه‌های ‌کاری و مسیرها و همچنین پوشش کامل مسیر ارسال سنگ سولفور برای استفادۀ حداکثری از ظرفیت سنگ شکن اولیه و انتقال مواد، در ثبت این رکورد نقش اساسی داشته است.
 
 
مدیر معدن مس سرچشمه افزود: هر رکورد تولید، با خود محک زدن توان نیروی انسانی، گروه کارشناسی، مهندسی و برنامه‌ریزی استخراج، تجهیزات موجود بارگیری و حمل، گروه تعمیرات و نگهداری معدن را در شرایط تحریم به همراه دارد و سیستم خردایش و انتقال مواد را به لحاظ گلوگاهی مورد محک جدی قرار می‌دهد.
 
 
کارگر دیانتی از اجرای طرح آزمایشی رکاب به رکاب در معدن سرچشمه خبر داد و گفت: به زودی این طرح را برای شناسایی منابع مورد نیاز، موانع پیش روی تولید پایدار و بالا بُردن بهره‌وری با استفادۀ حداکثری از ناوگان موجود اجرا خواهیم کرد.



منبع:شمانیوز

 

رکورد تولید روزانه معدن مس سرچشمه شکسته شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟