دیجی‌کالا، خانه کارآفرین ایرانی پلتفرم

شرح خبر: پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا امکانی برای تولیدکنندگان، هنرمندان، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.
دیجی‌کالا، خانه کارآفرین ایرانی  پلتفرم
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا امکانی برای تولیدکنندگان، هنرمندان، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.

پدرام فلاح آزاد، طراح استیکرهای ونسونی، می‌گوید ایده اولیه چاپ استیکر برای نصب روی لپ‌تاپ یا گوشی تلفن همراه از استیکرهایی که به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود، آمده است.

این استیکرها با طرح‌های خلاقانه چاپ شد و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسید. با این حال بعد از شروع به همکاری با پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا اعتبار این برند افزایش یافت و فروش آنلاین استیکرها باعث شد تنوع طرح‌ها بیشتر میان مردم دیده شود.

دیگران چه می خوانند:

یکی از ویژگی‌های کاربردی پلتفرم مارکت‌پِلیس برای طراحان ونسونی امکان درج مستقیم محصولات روی پنل دیجی‌کالااست. به این ترتیب می‌توان از طریق پنل فروشندگان آمار فروش محصولات مختلف را بررسی کرد و تنوع طراحی سبک مورد علاقه مشتریان را افزایش داد.

دیجی‌کالا برند ملی ایرانی است که مهم‌ترین وظیفه خود را حمایت از کسب‌وکار ایرانی می‌داند.

این کسب‌وکار بر اساس علاقه شخصی شروع شده است و از ابتدا شیوه شروع آنلاین را برای فروش محصولات آغاز کرده است. مهرداد شکوئی و علی امکانی می‌گویند: بعد از آغاز همکاری با دیجی‌کالا کار ما بیشتر دیده شد و رشد خوبی در کسب‌وکار ما به وجود آمد. فرایند رو به رشد بودن کسب‌وکار و هر روز بهتر از دیروز بودن، اتفاقی است که هم در خود دیجی‌کالا دیده می‌شود و هم برای فروشنده‌ها اتفاق می‌افتد. این همکاری هم برای ما مثبت بوده است و هم با رضایت مشتریان همراه است و ما هم اکنون برنامه‌های دیگری برای ایجاد تنوع محصولی در نظر گرفته‌ایم تا کار خود را توسعه دهیم.

خرید و فروش آنلاین را می‌توان به فروشگاهی تشبیه کرد که هیچوقت بسته نیست و مشتری هر زمان می‌تواند برای خرید اقدام کند و از محتواهای موجود درباره محصول و نظرات دیگر خریداران استفاده کند.

دیجی‌کالا، خانه کارآفرین ایرانی پلتفرم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟