قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار

شرح خبر: قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز سه شنبه 98/4/25+ تغییرات
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:



قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز سه شنبه 98/4/25+ تغییرات

 

دیگران چه می خوانند:

اخرین قیمت طلا و دلار و سکه سه شنبه 25 تیر // ساعت 19:00

در بازار آزاد هم همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه با ۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات چهارشنبه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۱۲ دلار قیمت خورد.

 

قیمت سکه وقیمت طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ۹۸
نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال)
مثقال طلا
۱۸,۱۲۰,۰۰۰
۱۷,۰۱۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۸۳,۰۰۰
۳,۹۲۶,۷۶۰
سکه جدید
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۷۵۰,۰۰۰
سکه قدیم ۴۱,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۱,۸۰۰,۰۰۰
۲۰,۸۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۳,۴۰۰,۰۰۰
۱۲,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی ۹,۵۰۰,۰۰۰
۹,۴۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۱۱ دلار
۱۴۱۲ دلار

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ۹۸

صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه بیست و پنجم تیر با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۱ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵۰ تومان کاهش داشت و ۱۳ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۸۰۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه بیست و پنجم تیر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۲ هزار و ۵۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۳۰۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
 
قیمت ارز در بازار آزاد در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ تیر
همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد. اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.

 

قیمت سکه در بازارتهران؛ امروز سه شنبه 25 تیر

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت 4میلیون و 44 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4میلیون و 35 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 178 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 329 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 959 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 401 هزار و 900 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1413.4 دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 950 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 850 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 13 هزار و 900 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 800 تومان است./تسنیم

 

 

قیمت ارز مسافرتی؛ امروز سه شنبه 25 تیر

شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۸۹۷ تومان اعلام کرده‌اند، ضمن آنکه ارز حجاج ۱۲هزار و ۱۶۰ تومان قیمت‌گذاری شده است

شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را به‌عهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است؛ تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 897 تومان می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 14  هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک‌های عامل اعلام می‌شود برای روز جاری با کاهش نسبت به روز قبل 12 هزار و 160 تومان و 5 ریال است. هر حاجی می‌تواند 200 دلار از شعب منتخب دریافت کند.

براساس سیاست بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه سال 97 آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به‌صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به‌نرخ بازار بلامانع است.

بر این اساس بانک‌ها مجازند از محل ارزهای خریداری‌‌شده و با تأمین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی به‌نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته از قبیل گذرنامه‌ معتبر، بلیط‌ مسافرت هوایی، ویزای کشور مقصد ــ در مورد کشورهایی که نیاز به ویزا دارند ــ اقدام کنند.

همچنین لازم است مدارک مزبور به‌منظور نظارت بازرسان بانک در سوابق نگهداری شود و اخذ تعهد کتبی از متقاضی مبنی بر خرید ارز صرفاً از یک منبع اعم از بانک و یا صرافی مجاز معتبر الزامی است./تسنیم

 

 

قیمت دلار؛ امروز سه شنبه 25 تیر

 بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 751 تومان و 2 ریال، قیمت یورو را 13هزار و 231 تومان و 7 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 705 تومان و 6 ریال  برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار در بانک ها به قیمت حواله دلار بانکی نزدیک شده است؛ امروز حواله دلار در بانک ها 11 هزار و 639 تومان قیمت خورده درحالی که قیمت خرید دلار از مردم 11 هزار و 751 تومان بوده است.

قیمت دلار نسبت به روزهای کاری قبل کاهش چشم‌گیری داشته و وارد کانال 11 هزارتومانی شده است.

گفتنی است امروز نسبت به روز کاری قبل، قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند کاهش  یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!/تسنیم

 

 

قیمت طلا ؛ امروز سه شنبه 25 تیر

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۴۱۵ دلار و ۱۹ سنت رسید.در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمارهای مربوط به خرده فروشی در آمریکا هستند که می تواند نشان دهنده میزان سلامت اقتصاد این کشور باشد و در حالی که نگرانی ها از افت رشد اقتصاد جهانی ادامه دارد، قیمت طلا امروز اندکی افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1415 دلار و 19 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد رشد به 1416 دلار و 60 سنت رسید.

استفن اینز تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «فکر نمی کنم آمارهای خرده فروشی آمریکا تفاوت زیادی در بازار ایجاد کند، زیرا فعلا تمرکز اصلی روی روایتی است که فدرال رزرو از وضعیت اقتصادی ارائه می کند.»

بر اساس برآورد اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز، آمارهای اقتصادی آمریکا که اواخر امروز منتشر خواهد شد احتمالا نشان خواهد داد که میزان خرده فروشی 0.1 درصد افزایش یافته است./تسنیم

 

قیمت ارز در صرافی ملی؛ امروز سه شنبه 25 تیر

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز، 12 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار  تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 50 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 950 تومان است.

نرخ یورو و دلار نسبت به صبح روز گذشته 300 تومان کاهش داشته است.

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم

 

قیمت روز ارزهای دولتی؛ امروز سه شنبه 25 تیر

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۲۸ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه بیست و پنجم تیرماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۷۵ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۵۷۱ ریال و هر یورو نیز با ۹۲ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۳۰۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۴۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۹۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۲۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۳۵ ریال، روپیه هند ۶۱۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸  هزار و ۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۹۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۰۴ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۷۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۸۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۹۲ ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و ۲۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۵۴ ریال، روبل روسیه ۶۷۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۵۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۷۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۳۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۱۰۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۴ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۷۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۱۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۶ هزار و ۳۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۲۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۵۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۵۳ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۷۷۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۱۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۷۶۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۴۱۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

مرور بازار در روز گذشته ( دوشنبه 24 تیر ) 

 دیروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت 4میلیون و 292 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4میلیون و 270 هزار تومان معامله می‌شود.

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 248 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 379 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 969 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 414 هزار و 400 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1415.3 دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 400 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 300تومان خریداری می‌کنند.

 

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 300تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 200 تومان است./تسنیم

 

قیمت طلا

نوع

قیمت لحظه

قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید

4 میلیون و 298  هزار تومان

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم

4 میلیون و 288  هزار تومان

قیمت نیم سکه بهارآزادی

2 میلیون و 268  هزار تومان

قیمت ربع سکه بهارآزادی

یک میلیون و 389  هزار تومان

قیمت سکه گرمی

979 هزار تومان

قیمت هرگرم طلای 18 عیار

414  هزار و 600 تومان

قیمت هر گرم طلای 24 عیار

552  هزار و 800 تومان

قیمت هر مثقال طلا

یک میلیون و 798 هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

1415 دلار

 

منبع: شمانیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟