پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه البرز

شرح خبر: مدیرعامل شرکت بیمه البرز در پیامی شصتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه البرز را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه البرز
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:  مدیرعامل شرکت بیمه البرز در پیامی شصتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه البرز را تبریک گفت.

همکاران، نمایندگان و مشتریان وفادار و گرانقدر شرکت بیمه البرز

 

دیگران چه می خوانند:
 

امروز بیمه البرز شصتمین سال خدمت رسانی خود را در حالی آغاز می کند که در همه سال های فعالیت خود با توسعه همه جانبه در زمینه تربیت نیروی انسانی کارآمد، استفاده از فناوری های نوین و توسعه خدمات و گسترش شبکه فروش، عملکرد قابل قبولی داشته است. این موفقیت‌ها در سایه لطف خداوند و سخت کوشی، تعهد کاری و سلامت رفتار کارکنان و شبکه فروش شریف شرکت به دست آمده است.

 

در این میان مهم ترین ویژگی شرکت بیمه البرز که وجه تمایز آن با شرکت‌های دیگر است پرداخت به موقع و ‌دقیق خسارت به بیمه‌گزاران زیان‌دیده خود است و به همین خاطر همواره به عنوان مشتری‌مدارترین شرکت بیمه انتخاب و معرفی شده است.

 

موفقیت‌های بیمه البرز در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در شرایط سخت تحریم ها و عهدشکنی دشمنان و محرومیت های ایجاد شده علیه کشورمان نیز قابل توجه است که از آن جمله می‌توان به پرداخت خسارت کشتی سانچی، پرداخت خسارت سریع و دقیق خسارت به هموطنان آسیب‌دیده زلزله استان‌های غربی کشور و پرداخت خسارت به شرکت دام و طیور ایران اشاره کرد.

 

اینک در آغاز شصت و یکمین سال فعالیت بیمه البرز بار دیگر در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران، هم پیمان می شویم تا با مواجهه هوشمندانه و متعهدانه با مشکلات موجود اقتصادی و استفاده از همه توانمندی ها و امکانات شرکت، از تمام بخش ها و اقشار جامعه با ارایه بهترین خدمات بیمه ای حمایت و منافع همه ذی‌نفعان صنعت بیمه به ویژه سهامداران محترم را تامین کنیم.

 

اعتماد مردم و مشتریان شریف بیمه البرز در کنار حمایت های مسئولان، پشتوانه حرکت و تلاش کارکنان سخت‌کوش بیمه البرز است و با تکیه بر این سرمایه‌های عظیم نگاه ما به آینده، نگاهی امیدوارانه است و برای ارایه خدمات بهتر و گسترده تر به هموطنان شریف، تمام توان خود را به‌کار خواهیم بست.

 

بی شک، تلاش در جهت تأمین امنیت و آرامش برای هموطنان، بزرگترین موهبتی است که خداوند روزیِ هر انسانی می‌گرداند. 28 تیرماه، سالروز تاسیس شرکت بیمه البرز را به تمامی کارکنان و نمایندگان عزیز که خالصانه تلاش می‌کنند. تا بیمه البرز توانگر و ماندگار بماند، تبریک عرض می‌کنم .

منبع:شمانیوز


 

پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه البرز

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟