بازدید سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه بیمه پارسیان

شرح خبر: پیرو دعوت بعمل آمده از آقای دکتر آخوندی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، ایشان ضمن بازدید از شعبه جزیره کیش این شرکت در جلسه‌ای با معاون فنی مدیرعامل و تعدادی از مدیران بیمه پارسیان حاضر و تبادل نظر گردید.
بازدید سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه بیمه پارسیان
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: پیرو دعوت بعمل آمده از آقای دکتر آخوندی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، ایشان ضمن بازدید از شعبه جزیره کیش این شرکت در جلسه‌ای با معاون فنی مدیرعامل و تعدادی از مدیران بیمه پارسیان حاضر و تبادل نظر گردید.

بر اساس این گزارش در جلسه مذکور ابتدا معرفی کاملی از بیمه‌پارسیان، فعالیت ها و توانمندی های این شرکت در سرزمین اصلی و مناطق آزاد ارائه و مدیران نیز نقطه نظرات خود را اعلام نمودند سپس دکتر آخوندی در سخنانی به اهمیت نقش بیمه‌ها در اقتصاد و لزوم فعالیت بیشتر بیمه پارسیان در منطقه آزاد کیش پرداخت. ایشان ضمن اشاره به اینکه بیمه‌پارسیان از شرکت‌های خوشنام صنعت بیمه با پتانسیل‌های ویژه می باشد افزود : ضمن خوشحالی از حضور بیمه ای توانمند در جزیره کیش آمادگی داریم با حمایت از شرکت های بیمه به این صنعت در جزیره کیش رونق بخشیده و بیمه‌ها نیز متقابلاً می‌توانند با اختصاص بخشی از سرمایه گذاری های خود به منطقه آزاد کیش با سازمان ما همکاری مناسبی داشته باشند.

ایشان ادامه داد : در منطقه آزاد کیش پتانسیل های فراوانی برای فعالیت بیمه گری وجود دارد، هم در بخش های کلان بیمه گری و هم در حوزه بیمه های خرد و پروژه های در حال اجرا در این جزیره که این می تواند همکاری متقابل را بسیار تقویت نماید.

ایشان در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شعبه بیمه پارسیان و مذاکره با مدیران این شرکت، ابراز امیدواری کرد بیمه‌پارسیان بتواند با فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری و جذب هرچه بیشتر بیمه‌گذاران در جزیره کیش، بستری جهت خدمات بیمه ای متمایز و مطابق با نیاز ساکنان  جزیره زیبای کیش فراهم نماید.


بازدید سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از شعبه بیمه پارسیان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟