فال روزانه

شرح خبر: فال روزانه یکشنبه 13 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/13
فال روزانه
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

فال روزانه یکشنبه 13 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/13

 

دیگران چه می خوانند:

فال روز تولد ( امروز یکشنبه 1398/5/13 )

 

 

دوست عزیزی که 13 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

امسال شما وقتی پای کارتان در میان باشد با کسی شوخی ندارید. هر پروژه ای که به عهده بگیرید را با مهارت تمام تحت کنترل خواهید گرفت و با جدیت پیش خواهید برد. رفتار فوق العاده ای که دارید و طرز حرف زدنتان دیگران را چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ایتان تحت تأثیر قرار خواهد داد. سرمایه گذاری هایی که امسال می کنید منافع فوق العاده ای برایتان به همراه خواهند داشت. سفرهای خارجی و معاملاتی که با کشورهای خارجی انجام شوند برایتان بسیار سودبخش خواهند بود. خرید و فروش ساختمان، تعمیرات و بازسازی و همچنین تغییر دکوراسیون در برنامه ی امسالتان قطعا جای خواهد داشت. تا جای ممکن از هر بحث و تنشی که باعث ناراحتی و استرستان خواهد شد خودداری کنید. با مسائل خانوادگی با دقت و احتیاط برخورد کنید و با مخالفت هایی که با شما می شود تند برخورد نکنید. برای بعضی از مجردها ازدواج پیش بینی می شود، آنهایی هم که ازدواج نکنند به احتمال زیاد رابطه عاطفی جدیدی را شروع خواهند کرد. مرداد، شهریور و آذر ماه های مهم امسال خواهند بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین فروردین 

 

امروز شما به شدت احساساتی شده اید و به شدت نسبت به هر اتفاقی که در اطرافتان ی افتد و هر چه که می بینید از خودتان واکنش نشان می دهید. دلتان می خواهد در مورد دنیای اطرافتان بیشتر بدانید و بتوانید برای تغییر آن کاری انجام دهید. برای انجام این کار راهتان را با قدم های کوچک و با برنامه ریزی و حساب شده شروع کنید. مجردها باید سعی کنند بین زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود تعادل ایجاد کنند و برای هر دو به اندازه کافی وقت بگذارند. امروز همچنین یک کارآگاه حرفه ای به دنبال سر در آوردن از کارهای کسی هستید که دوستش دارید. کمی کنجکاوی ایرادی ندارد، ولی تجسس تنها باعث بهم ریختن اوضاع خوب موجود در رابطه تان می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین اردیبهشت 

 

امروز ممکن است یک نفر سعی داشته باشد فکرتان را در مورد اهداف بلند مدتتان تغییر دهد. شما بدتان نمی آید که در این مورد با طرف مقابلتان صحبت کنید و جزئیات را مورد بحث قرار دهید، اما اگر ببنید که او قصد دارد در کارتان دخالت کند عصبانی خواهید شد. سعی کنید در هر صورت به اعصابتان مسلط باشید و مخالفت خود را با خونسردی و نهایت احترام بیان کنید. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می کنید، بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساستان با دیگران به نتیجه ای نخواهید رسید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین خرداد

 

فعالیت های اجتماعی و گروهی امروز شما را با افراد زیادی از جمله دوستان صمیمی و آشنایان قدیمی در ارتباط خواهند گذاشت. در همین موقعیت ها ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که در زندگیتان تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. بحث هایی پی خواهند آمد که صحبت در مورد آنها برایتان بسیار جالب خواهد بود. عجله کردن در کارها باعث می شود دچار اشتباه شوید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید آن را سر حوصله و درست انجام دهید. دلتان می خواهد در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید و چیزها و افراد اضافی را از زندگی خود حذف کنید. در این راستا ممکن است بخواهید برخی وسایل اضافه تان را دور بیندازید، اما بدون مشورت همسرتان این کار را نکنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین تیر

 

شما اغلب خیلی خوب می دانید که چه می خواهید، اما از ترس این که پذیرفته نشوید و یا با شما مخالفت شود در این مورد سکوت می کنید. متاسفانه اگر امروز بخواهید به این کار خود ادامه دهید دیگران برایتان انتخاب و تصمیم گیری خواهند کرد و ناگهان خودتان را در شرایطی خواهید یافت که اصلا دلتان نمی خواسته است. پیش از آن که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود در مورد خواسته هایتان و آنچه ترجیح می دهید انجام دهید صحبت کرده و از حقوق خودتان دفاع کنید. امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید تمام مدت بیکار باشید و استراحت کنید. ارزش وقتتان را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین مرداد 

 

امروز شما ترجیح می دهید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید، اما ناگهان مانعی سر راه می بینید که انگار هیچ شخص دیگری جز خودتان از پس آن بر نمی آید. شما از رویارویی با موقعیت های سخت و دشوار هیچ هراسی ندارید و در مواجهه با آنها خونسردی خود را از دست نمی دهید. شاید امروز پیشرفتتان در برابر این مانع کمی کند باشد، اما اگر تسلیم نشوید در نهایت به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد. شاید دلتان بخواهد امروز را در کنار دیگران بگذرانید و با همراهی آنها احساس آرامش کنید، ولی اگر مواظب رفتارتان نباشید این کار تنها باعث بدخلقی و دلخوری خواهد شد. سعی کنید به تمایل درونی خود نسبت به عیب جویی از کسانی که دوست دارید غلبه کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین شهریور

 

امروز شما دوست دارید آنچه در ذهنتان و قلبتان می گذرد را بیان کنید. شما می خواهید در مورد ایده های فوق العاده ای که دارید حرف بزنید و در مورد احساسات خودتان صحبت کنید، اینکه گفته هایتان روی دیگران چه اثری داشته باشند و حتی اینکه از حرف هایتان سوء برداشت شود نیز برایتان اهمیت چندانی ندارد. شما به دنبال تأثیر گذاشتن روی دیگران نیستید و نمی خواهید تحسین و تایید آنها را به دست بیاورید، فقط می خواهید آنچه در وجودتان می گذرد را تخلیه کنید و اطرافیان را نیز در جریان آن قرار دهید. اشکالی ندارد اگر بخواهید این کار را بکنید، اما به آن شرط که برای رویارویی با عواقب گفته هایتان نیز آماده باشید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین مهر

 

شما دوست دارید در مورد روابط عاطفی تان به ندای قلب خود گوش کنید، اما نباید چشمتان را به روی واقعیت بسته و تعهدات قبلیتان را فراموش کنید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کرده و بعد از رسیدگی به وظایف و تعهداتتان به نیازهای شخصی خود توجه کنید. امروز احساسات شما در وضعیتی قرار دارند که احساس می کنید همچون یک دیگ جوشان هستید که هر لحظه ممکن است منفجر شود. سعی کنید مواظب رفتارتان باشید و جلوی خودتان را بگیرید. عصبانیت شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. انرژی خود را روی انجام کارهای عقب افتاده و نظافت منزل متمرکز کنید، این یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به آرامش است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین ابان 

 

امروز یکی از همکارانتان ممکن است به خاطر کاری که در واقع شما انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار بگیرد. شاید زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد که یک نفر دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد، اما به این شرط که زحمات خودتان نادیده گرفته نشوند. هرچند تشویق و تأیید دیگران بسیار لذت بخش است، اما یادتان باشد درخشان ترین ستاره ها آنهایی هستند که به خاطر دیگران می درخشند. امروز در بحث هایی شرکت خواهید کرد که اطلاعات گسترده ای در مورد آنها دارید و حرف هایتان تأثیر قابل توجهی روی بقیه خواهند گذاشت. شاید موفق نشوید آنها را وادار به پذیرش حرف های خودتان بکنید، اما دیدن نگاهشان وقتی دارید حرف می زنید برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین اذر

 

از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد. وقتی طرف مقابلتان واقعیت ماجرا را نداند نمی توان تصمیمی گیری درستی در رابطه با آن داشته باشد، پس با گفتن واقعیت ها در انجام این کار به او کمک کنید. امروز با نگاه کردن به گذشته و زیر سوال بردن خودتان و کارهایتان هیچ کمکی به خود نخواهید کرد. چشمانتان را به هدفتان بدوزید و با عزیمی راسخ تر از همیشه به حرکت به سوی آن ادامه بدهید. برای رهایی از فشارها و استرس هایی که امروز و در تمام طول هفته ی گذشته تحمل کرده اید هیچ کاری بهتر از بودن با عزیزانتان نخواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین دی

 

ریسک کردن در محل کارتان هر چقدر هم که حساب شده باشد باعث می شود که شما دچار حالتی عصبی شود، دلیل آن هم این است که از احساس عدم ثبات اصلا خوشتان نمی آید. خوشبختانه کارهایی که اخیرا کرده اید دارند اثر خودشان را می گذارند و شما بالاخره راهی برای اینکه ببینید آیا کارها طبق نقشه هایتان پیش می روند پیدا خواهید کرد. به هیچ عنوان آن پرچم سفید را بیرون نیاورید و تسلیم نشوید. سختی هایی که در حال حاضر دارید تحمل می کنید موقتی هستند، اما اگر الان تسلیم شوید حسرت و پشیمانی تا ابد همراهتان خواهد بود. امروز انرژی فیزیکی زیادی در اختیار دارید، از آن تا جایی که می توانید استفاده کنید و بیکار ننشینید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین بهمن 

 

امروز تصمیم گیری برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. انگار نگرانی هایتان از قضاوت های دیگران به طور موقتی از بین رفته اند. نه اینکه برایتان مهم نباشد دیگران در مورد انتخاب هایتان چه فکری می کنند، اما می توانید بر اساس خواسته های قلبی خودتان تصمیم بگیرید و بی آن که نگران انتقادات دیگران باشید بر اساس انتخابتان عمل کنید. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که شما در اجتماع زندگی می کنید و نمی توانید خودتان را از آن جدا بدانید و واکنش های دیگران دیر یا زود ممکن است باعث اذیت شدن شما شوند. لزومی ندارد خودتان را از جمع جدا کنید، فقط باید حد و مرزهایی را مشخص کنید تا انرژی منفی آنها را از خود دور نگه دارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه  یکشنبه 98/5/13  مخصوص متولدین اسفند 

 

با وجود این که در حال حاضر همه چیز در محل کارتان کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد، اما شما نمی توانید به احساس خودتان اعتماد کنید. بخشی از وجودتان حاضر نیست به این اطمینان خاطر تن بدهد زیرا این آرامش خیال تنها باعث محدودیت شما می شود و نمی گذارد تجربه های جدیدی کسب کنید. اما فراموش نکنید که این ماجراجویی بخش ثابتی از شخصیت شما نیست، پس حواستان باشد با تصمیمی ناگهانی دست به ریسک نزنید. سعی کنید برای انجام کارهای زیادی که در انتظارتان هستند با دیگران همکاری کنید. به این صورت کارهایی کمتر با کیفیتی بهتر انجام خواهید داد و فشار کمتری نیز به شما وارد خواهد شد.

 

منبع:شمانیوز


 

 

فال روزانه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟