چگونه کالای خودمان را در دیجی کالا بفروشیم + آموزش

شرح خبر: در مقاله «چگونه دیجی‌کالا بفروشد و شما سود کنید؟» به طور مفصل همکاری در فروش را معرفی کردیم و گفتیم که دیجی کالا برای اولین بار این سیستم را در کشورمان اجرا می‌کند. همچنین توضیح دادیم که چگونه می‌توانید با دیجی کالا شریک شوید.
چگونه کالای خودمان را در دیجی کالا بفروشیم + آموزش
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: در مقاله «چگونه دیجی‌کالا بفروشد و شما سود کنید؟» به طور مفصل همکاری در فروش را معرفی کردیم و گفتیم که دیجی‌کالا برای اولین بار این سیستم را در کشورمان اجرا می‌کند. همچنین توضیح دادیم که چگونه می‌توانید با دیجی کالا شریک شوید.

حالا برای اینکه روند شراکت شما ساده‌تر شود قصد داریم مرحله به مرحله شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. اگر مشتاق درآمدزایی از طریق وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی هستید این راهنما را مطالعه کنید. برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که روی دکمه پایین کلیک کنید.


در این صفحه می توانید با سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا آشنا شوید. برای ثبت نام در سیستم از منوی بالا گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

دیگران چه می خوانند:

 

شراکت با دیجی‌کالا

قبل از ثبت نام بیاید تا کمی با اعداد بازی کنیم. برای اینکه دستتان بیاید که به احتمال زیاد چقدر درآمد از فروش دیجی‌کالا نصیب شما می شود، کمی اسکرول کنید تا به قسمت تخمین درآمد برسید. این قسمت یک ماشین حساب ساده اما قوی است که به شما کمک می‌کند درآمدتان را تخمین بزنید.

 

تعداد کلیک

با این گزینه مشخص کنید که چند نفر روی لینکی که به اشتراک می گذارید، کلیک می کنند. برای اینکه درآمدتان را تخمین بزنید در اینجا یک عدد را وارد کنید. مثلا ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۹۰۰۰ و…

 

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل یعنی از بین کسانی که روی لینک شما کلیک می‌کنند، چند درصدشان از دیجی‌کالا خرید می‌کنند. نرخ تبدیل بسته به نوع کالا، معمولا بین ۱ درصد تا ۱۰ درصد است.

* نرخ تبدیل یک اصطلاح متداول در بازاریابی است پس آن را به خوبی به خاطر بسپارید.

 

میانگین فروش

این گزینه مشخص می‌کند که کالاهای هدف شما به طور متوسط چقدر قیمت است. کالاهای هدف همان کالاهایی هستند که لینکشان را به اشتراک می‌گذارید. مثلا اگر شما لینک خرید ده مدل گوشی موبایل را به اشتراک گذاشتید به طور متوسط این گوشی‌ها چقدر قیمت دارند.

 

درصد کمیسیون

درصد کمیسیون هم مشخص می کند که کمیسیونی که از فروش یک کالای خاص نصیب شما می‌شود چقدر است. درصد کمیسیون برای کالاهای مختلف فرق می‌کند و بین ۰.۵ درصد تا ۱۰ درصد متغیر است.

درصد کمیسیون کالاهای مختلف را می‌توانید در پنل کاربری>محصولات>مشاهده محصولات ببینید. برای تخمین درآمد ماهانه روی محاسبه کلیک کنید. این ماشین حساب درواقع به شما کمک می‌کند که بهتر حوزه کاری خودتان را مشخص کنید. یعنی ببینید بر اساس میزان درآمدی که انتظار دارید بهتر است در چه حوزه‌ای تمرکز کنید.

در آینده شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه حوزه کاری خود را مشخص کنید. این را داشته باشید تا به زودی پنل کاربری را هم به شما توضیح دهیم.

گزارش: ابراهیم دبیری

 

چگونه کالای خودمان را در دیجی کالا بفروشیم + آموزش

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟