مدال زرین روابط عمومی به مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تعلق گرفت

شرح خبر: در هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی بازاریابی دیجیتال مدال زرین روابط عمومی در حوزه مسوولیت های اجتماعی به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تعلق گرفت.
مدال زرین روابط عمومی به مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تعلق گرفت
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی بازاریابی دیجیتال امروز(شنبه ۱۳مهرماه) با حمایت ویژه فولاد هرمزگان در هتل المپیک برگزار شد.
 

در ابتدای این همایش سید غلامرضا کاظمی دینان به کاربردهای شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: از این طریق میتوان ارتباط بهتر و صمیمی تر با مخاطبین برقرار کرد، چراکه مخاطبین امروز بیش از هر زمان دیگری اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی رصد میکنند.

 

دیگران چه می خوانند:

وی ادامه داد: جا دارد از فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر کنم چراکه به جایگاه روابط عمومی واقف است و در این زمینه نیز بسیار خوب کار کرده است.

 

کاظمی دینان یادآور شد: امید است یک همایش یا سمینار برای مدیران کشور ، معاونین و وزرا ترتیب داده شود تا علوم ارتباطات به خوبی برای مدیران تعریف شود.

 

WhatsApp Image 2019-10-05 at 12.12.17 PM

 

در ادامه این مراسم از شرکت های برتر در این حوزه تقدیر شد که فولاد هرمزگان در نخستن جایگاه تقدیر قرار گرفت.

بر این اساس، مدال زرین روابط عمومی در حوزه مسوولیت اجتماعی به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تعلق گرفت.

او که به عنوان آقای تکنولوژی فولاد ایران شناخته می شود طی دوره فعالیت خود توانسته با پیشبرد اقدامات مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی موفقیت های چشمگیری را از آن شرکت فولاد مبارکه هرمزگان کند.

 

این شرکت فعالیت های بیشماری در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشته ضمن آنکه در حادثه سیل اخیر نیز کمک های شایانی به منطق سلیزده داشته به طوری که میتوان گفت اگر حمایت های این شرکت صنعتی معدنی نبود تا الان شهرهای سیل زده کشور با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند.

 

توسعه فضاهای آموزشی و مدرسه سازی و حمایت از نخبگان ادبی و فرهنگی دیگر اقدام شرکت فولاد هرمزگان بوده است که شایسته تقدیر است.

این شرکت در گروه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان سومین تولید کننده ایران با ظرفیت یک و نیم محسوب می شود که پیشرفته ترین کارخانه های کشور را در اختیار دارد.

از دیگر افتخارات این شرکت میتوان به رضایتمندی مشتریان و تحویل به موقع محصول و توسعه سبد کالا و دریافت جوایز ملی و بین المللی اشاره کرد.

 

در ادامه این مراسم از رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان ، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون،حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان،امیرساعی مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی،علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان،میثم عسگری مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند کیان ایرانیان،مرتضی آقایی مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو و امیرحسین تابع جماعت مدیر ارتباطات و اموربین الملل گروه خوردوسازی سایپا تقدیر و قدردانی شد.

منبع:شمانیوز

 

مدال زرین روابط عمومی به مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تعلق گرفت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟