سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی کیست؟

شرح خبر: سجاد غریبی (زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰ اهواز) معروف به هالک ایرانی یا هرکول ایرانی یک ورزشکار پاورلیفتینگ، ایرانی است که "برای ستاره شدن" نام اولین تجربه سینمایی او خواهد بود
سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی کیست؟
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: برای ستاره شدن" نام اولین تجربه سینمایی من خواهد بود ، مصطفی هاشم زهی در نویسندگی و کارگردانی این اثر نقش دارد ، در توضیح این فیلم آمده است حسادت غرور و حرص مانع رسیدن به موفقیت و این تلاش برای رسیدن به هدف است که از انسان یک ستاره میسازد .

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در این فیلم یک نیروی ویژه پلیس است که در عملیات نجات گروگانها از دست آدم ربایان به ایفای نقش میپردازد . "برای ستاره شدن" بدلیل حضور ستاره هایی جهانی مانند هالک ایرانی به موفقیت های بین المللی در آمریکا و اروپا دست پیدا خواهد کرد .

سجاد غریبی (زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰ اهواز) معروف به هالک ایرانی یا هرکول ایرانی یک ورزشکار پاورلیفتینگ، ایرانی است. سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۸۰ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

دیگران چه می خوانند:

y_g hdvhkd

زندگی شخصی

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. سجاد مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد.

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش می‌کند از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار کرده و بدنسازی را از ۱۳۹۳ شروع کرده‌است. او به ورزش بوکس بسیار علاقه‌مند است.

سجاد غریبی در بچگی

سجاد غریبی در بچگی

وی در مورد سابقه ورزشی خود گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…»

وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی که ۴۱۷ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

سجاد

حاشیه ها

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»

 

به جای هالک ، رستم صدایم کنید

سجاد غریبی که به دلیل استایل غول پیکرش همواره به نام هالک ایرانی خطاب میشود ، بارها اعلام کرده که دوست دارد بجای هالک ، او را رستم صدایش کنند

 

هالک

در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، احتمالاً او به زودی بجای سوریه به آمریکا می‌رود و در WWE با ستاره‌هایی مثل تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی که با ۱۴ قهرمانی دومین ورزشکار پرافتخار این مسابقات است) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی، بازیگر، مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

سجاد جان

 

منبع:شمانیوز


 

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی کیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟