برنامه ویژه بانک تجارت برای پایانه های فروشگاهی

شرح خبر: این روزها بسیاری از تعاملات مالی در سطح بازار، از معاملات خرد برای تامین مایحتاج روزانه گرفته تا کلان، وابسته به کارت‌های بانکی و تراکنش‌هایی شده‌اند که بار اصلی آنها به دوش دستگاه های کارتخوان بانک ها است. در واقع، دارندگان دستگاههای کارتخوان بانکی، با یک معامله دو سر برد مواجه هستند که فرصت حضور در آن، از سوی بانک های کشور ظرف سال‌های گذشته در اختیار این افراد قرار داده شده تا علاوه بر اینکه امور مالی خود را .انجام دهند ، در جشنواره‌هایی که به منظور حمایت از دارندگان این دستگاه ها تدارک دیده شده، نیز شرکت کنند.
برنامه ویژه بانک تجارت برای پایانه های فروشگاهی
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

این روزها بسیاری از تعاملات مالی در سطح بازار، از معاملات خرد برای تامین مایحتاج روزانه گرفته تا کلان، وابسته به کارت‌های بانکی و تراکنش‌هایی شده‌اند که بار اصلی آنها به دوش دستگاه های کارتخوان بانک ها است. در واقع، دارندگان دستگاههای کارتخوان بانکی، با یک معامله دو سر برد مواجه هستند که فرصت حضور در آن، از سوی بانک های کشور ظرف سال‌های گذشته در اختیار این افراد قرار داده شده تا علاوه بر اینکه امور مالی خود را .انجام دهند ، در جشنواره‌هایی که به منظور حمایت از دارندگان این دستگاه ها تدارک دیده شده، نیز شرکت کنند.

 

دیگران چه می خوانند:

گسترش بانکداری الکترونیک و اتکای بسیاری از مردم به انجام تراکنش‌های خارج از شعب ، سبب شده تا از کسب وکارهای کوچک گرفته تا تولیدکنندگان بزرگ، همه مجهز به ابزارهای مالی بروز برای انتقال آسان پول شوند

بانک های مختلف بیشتر در رقابت با یکدیگر، تلاش می‌کنند تا هر روز، طرح‌های جذاب‌تری را برای جذب مشتریان و دارندگان دستگاههای کارتخوان مرتبط با بانک خود، معرفی کنند.البته دارندگان این دستگاه ها نیز با یک تیر، دو نشان می‌زنند؛ نه تنها معامله خود را انجام می‌دهند و در مقابل فروش کالا و خدمات خود، وجه را از خریدار دریافت کرده، بلکه در طرح‌های تعریف شده برای دارندگان دستگاه های pos نیز شرکت می‌کنند.

 

از این رو؛ جذابیت طرح‌ها برای دارندگان دستگاه های کارتخوان، بیش از هر زمان نمود می کند. در واقع فروشندگان کالا و خدمات هستند که می‌توانند با انتخاب طرح‌های جذابی که بانک پذیرنده، پیش روی آنها قرار می‌دهد، استفاده از کارتخوان مربوط به آن بانک را در اولویت قرار دهند.

در این میدان رقابتی، یکی از طرح‌های جذابی که توانسته شرایط مناسب‌تری را پیش روی دارندگان پایانه های فروشگاهی قرار دهد، طرح«بیشتراکنش» بانک تجارت است. طرحی که در قالب جشنواه پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت  و به منظور حمایت بیشتر از مشتریان طراحی شده است.

 

در واقع، بانک تجارت با طرحی که از اول آبان ماه سال جاری آغاز کرده و تا پایان فروردین 1399 هم آن را ادامه خواهد داد، تلاش کرده تا بتواند بخشی از همراهی دارندگان دستگاه های کارتخوان خود را پاسخ دهد. مخاطبان این جشنواره، متصدیان فروش و پذیرندگان دستگاه های کارتخوان بانک تجارت بوده که برای دریافت امتیاز بیشتر، باید شاخص هایی همچون مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش، میانگین مانده حساب و نصب فعال همراه بانک را رعایت می‌کنند.

 

مروری بر جدول و نحوه امتیازدهی این جشنواره حکایت از آن دارد که متصدیان فروش به ازای هر ده میلیون ریال افزایش ماهانه، یک امتیاز دریافت کرده و در مقابل، پذیرندگان دستگاه ها نیز، به ازای هر ده میلیون ریال افزایش ماهانه یک امتیاز، به ازای هر 15 درصد افزایش تعداد تراکنش در ماه یک امتیاز، به ازای هر 30 درصد افزایش میانگین مانده حساب در هر ماه سه امتیاز و به ازای اولین تراکنش  همراه بانک که در قالب نصب فعال همراه بانک صورت می‌گیرد، یک امتیاز دریافت می‌کنند.

 

بر اساس آنچه که بانک تجارت در این طرح در نظر گرفته، برای متصدیان فروش هر ماه 1000 کارت هدیه یک میلیون ریالی و هر سه ماه یک کمک هزینه خرید خودرو است. اما جوایز پذیرندگان پایانه های فروشگاهی این بانک، شرایطی متفاوت‌تر دارند. آنها هر ماه دو کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 50 جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و 733 جایزه نقدی 5 میلیون ریالی به صورت استانی را به عنوان جایزه دریافت کرده و برای کسب آن باید به رقابت با همتایان خود بپردازند.

 

 متصدیان فروش و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://festival.irankish.com/BTI نسبت به ثبت نام اقدام کرده و به صورت مرتب، امتیازات خود را به سه روش «مراجعه به سایت شرکت ایران‌کیش به آدرس https://festival.irankish.com/BTI» و یا مراجعه به «سایت باشگاه مشتریان تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir» و یا «شماره‌گیری کد دستوری #88*788*»کنترل نمایند.

منبع:شمانیوز

 

برنامه ویژه بانک تجارت برای پایانه های فروشگاهی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟