فرصتی طلایی برای دریافت تسهیلات از بانک تجارت

شرح خبر: امروزه مهمترین منبع خارجی تامین مالی شرکت های تولیدی، واحدهای اقتصادی و همچنین کسب و کارهای خرد از طریق وام های بانکی است. این درحالی است که در سایر کشورهای جهان از بازار سرمایه و سهام نیز برای تامین کمبودهای مالی استفاده می شود، اما در کشورهای در حال توسعه همچون ایران، مهمترین وظیفه بر عهده تسهیلات بانکی است.از این رو ارائه خدمات مناسب با نیاز مشتری و همچنین تغییرات اساسی در مقدار تسهیلات اعطایی از طرف بانک ها و زمان بندی مناسب در بازپرداخت آن تحولات مهمی در رونق تولید و بخش خصوصی به وجود می آورد.
فرصتی طلایی برای دریافت تسهیلات از بانک تجارت
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
 بانک تجارت  با سابقه ۴۰ ساله در امر بانکداری کشور و ارائه تسهیلات آسان تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور داشته  و با ارائه تسهیلات جذاب نسبت به سایر رقبای بانکی از آنها پیشه بگیرد. .این بانک حیات مالی واحدهای تولیدی و یا تأمین مالی مشتریان خود را در اولویت قرار می دهد و از طریق ارائه تسهیلات تحولات مهمی در چرخه ی اقتصاد کشور ایجاد کند.

برهمین اساس بانک تجارت در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس خود از طرح جذاب تسهیلات آنی طلایی رونمایی کرد که در آن افراد حقیقی می توانند با  بازپرداخت ۲ درصد وام دریافت کنند.سرعت دریافت تسهیلات و همچنین زمان منعطف باز پرداخت آن از مهم ترین ویژگی های این طرح است که  تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال وام پرداخت می شود. تسهیلات آنی طلایی این بانک  با زمان بندی پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه و  ضریب تسهیلات ۶۵ درصد مبلغ سپرده گذاری شده، هر کسب و کاری را جذاب می کند.

 همه اشخاص حقیقی کمتر از ۳۵ روز دیگر یعنی تا پایان سال ۱۳۹۸ زمان  دارند با افتتاح حساب سپرده ی  بلند مدت  یکساله  ضمن دریافت شش درصد سود سپرده،  معادل ۶۵ درصد مبلغ آن را تسهیلات بانکی بین 400 تا 600میلیون ریال دریافت کنند.

 در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از بنگاه ها و سازمان های کوچک اقتصادی برای بقای فعالیت های خود می‌توانند از تسهیلات آنی طلایی بانک تجارت استفاده کرده و با توجه به خدمات جذابی که در این طرح وجود دارد، نگرانی درخصوص مدت بازپرداخت و نرخ سود آن نداشته باشند.


منبع:شمانیوز

فرصتی طلایی برای دریافت تسهیلات از بانک تجارت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟