آغاز تولید ضربتی ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان

شرح خبر: رئیس هئیت مدیره هلدینگ «اچ‌ان‌تی» از آغاز تولید ضربتی ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان میان مردم، با هدایت و حمایت سپاه سپاسدارن خبر داد.
آغاز تولید ضربتی ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
به گزارش شما و اقتصاد:  به نقل از هلدینگ دانش‌بنیان اچ‌ان‌تی، جلیل سبحانی دیروز (سه‌سنبه، ۲۰ اسفندماه) در راه‌اندازی خط تولید مواد ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم، گفت: هم‌زمان با شیوع کرونا، هلدینگ دانش‌بنیان اچ‌ان‌تی با راه‌اندازی یک خط جدید از امروز اقدام به تولید روزانه ۱۰ تن انواع مواد ضدعفونی‌کننده در چهار گرید مختلف به‌منظور تامین نیازهای مردم می‌کند.


 
رئیس هئیت مدیره هلدینگ اچ‌ان‌تی با اعلام اینکه تولید این محصولات با هدف حمایت بیشتر از قشر ضعیف جامعه در تامین نیاز به مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست قصد داریم تا سقف ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده تولید کنیم و به‌صورت رایگان در اختیار قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا قرار دهیم تا در میان مردم توزیع شود.
 
 
وی با اعلام اینکه یکی از برنامه‌های بلندمدت هم در صورت تامین نیاز پروپیلن راه‌اندازی یک خط تولید محصول «الکل ایزوپروپیل» است، اظهار کرد: این خط تولید در عسلویه و در صورت تامین مواد اولیه در مدت زمان ۶ ماه احداث خواهد شد.
 

 
سبحانی با تاکید بر اینکه در صورت راه‌اندازی خط تولید محصول «الکل ایزوپروپیل» نیاز کشور به واردات الکل برطرف می‌شود و در عمل در این حوزه بی‌نیاز می‌شویم، بیان کرد: همه محصولات ضدعفونی تولید در هلدینگ دانش‌بنیان اچ‌ان‌تی رایگان بوده و در ظروف آن غیرقابل فروش قید شده و هدف از این اقدام حمایت از مردم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.
 
وی از برنامه‌ریزی برای واردات یک میلیون ماسک به‌منظور توزیع رایگان در میان مردم با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا خبر داد و یادآور شد: مردم بابت تامین نیاز مواد ضدعفونی‌کننده نگرانی نداشته باشند و تا ریشه‌کن شدن این بیماری در کنار مردم کشور خواهیم بود.
 


آغاز تولید ضربتی ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟