سام سرویس؛ 90 هزار کاور کفش به هلال احمر اهدا کرد

شرح خبر: رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اهدای ۹۰ هزار کاور کفش یکبار مصرف از سوی شرکت سام سرویس (سهامی خاص) برای استفاده کادر درمانی در مراکز درمانی، بیمارستانی و نقاهتگاهی خبر داد.
سام سرویس؛ 90 هزار کاور کفش به هلال احمر اهدا کرد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
محمد نصیری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: این شمار کاور کفش یکبار مصرف در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی شرکت سام سرویس به عنوان یک بنگاه اقتصادی با جمعیت هلال احمر و در راستای کمک به درمان و بهبود بیماران کرونایی اهدا شده است.
 
 
 
وی ادامه داد: قرار است از این کاورهای کفش یکبار مصرف بیمارستانی برای ورود به اتاق عمل یا بخش های سی سی یو و ای سی یو به مراکز حساس درمانی جهت جلوگیری از انتقال ویروس و آلودگی و همچنین گرد و غبار به بیماران و کادر درمانی استفاده شود.
 
 
 
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بزرگترین مشکل در مراکز بیمارستانی و اتاق های تمیز، وارد شدن گرد و غبار و آلودگی می باشد که عمده ترین راه ورود آن از طریق کفش ها است اضافه کرد: این محموله اهدایی و بشردوستانه کاور کفش های یکبار مصرف از سوی شرکت سام سرویس طی مراسمی رسمی به بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر تحویل شد.
 
 
 
ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک های داوطلبانه خیرین و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.
 
 
 
خدمات داوطلبانه افتخاری است و برای خدمت داوطلبانه وجهی دریافت نمی شود، جنبه بشردوستانه، خیرخواهانه و عام المنفعه دارد و در ارائه خدمت داوطلبانه بین افراد تبعیض قائل نمی شود، این خدمات داوطلبانه فاقد هرگونه تمایلات منفعت طلبانه است و در آن اهداف خاص سیاسی، اقتصادی و نظایر آن دنبال نمی شود، شرایط و زمان انجام خدمات داوطلبانه، طبق موقعیت و شرایط مختلف مانند زمان جنگ، صلح، بلایای طبیعی و نظایر آن تفاوت می کند، این فعالیت ها در اوقات فراغت داوطلب و به صورت غیررسمی انجام می شود.
 
 
 
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۶۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
 
 
 
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
 
 
منبع:شمانیوز
 
 

سام سرویس؛ 90 هزار کاور کفش به هلال احمر اهدا کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟