برترین هدفونهای سال 2020+ تصاویر

شرح خبر: امروزه بازار صوتی از برندهای مختلف و هدفون های گوناگونی با قابلیتها و کارکردهای متنوعی پر شده است. اگرچه انتخاب بین این هدفون ها کار دشواری است اما در این گزارش به معرفی 5 هدفون برتر سال 2020 پرداخته ایم.
برترین هدفونهای سال 2020+ تصاویر
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: شرکت‌های نسبتا زیادی از جمله تولیدکننده‌های کالاهای دیجیتال و همچنین تولیدکننده های اختصاصی محصولات صوتی در جهان وجود دارند که انواع مختلفی از هدفون ها با کارکردهای متفاوت را تولید می‌کنند. تعدادی از معروف‌ترین و بهترین کمپانی‌های تخصصی تولیدکننده‌ هدفون عبارتند ازسنهایزر (Sennheiser)، بوز (Bose)، بیتس (Beats by Dr Dre)، بیِرداینامیک (Beyerdynamic)، ای کی جی (AKG)، جی بی ال (JBL)، جبرا (Jabra)، آر اچ اِی (RHA)، استل اند کرن (Astell & Kern)، وی-مودا (V-Moda)، بلو (Blue) و وان‌مور (1More). همچنین  کمپانی‌هایی دیگری همچون سونی (Sony)، اپل (Apple)، فیلیپس (Philips) و مانند اینها نیز دستی بر آتش داشته و هدفون‌های ارزنده‌ای تولید می‌کنند.
 

اما در گزارش اختصاصی امروز شمانیوز قصد داریم به 5 هدفون برتر در سال 2020 اشاره کنیم که در ادامه می خوانید.

 

دیگران چه می خوانند:

1-  Sennheiser Momentum True Wireless 2

 

 مقاوم در برابر آب: بله

قیمت :300 دلار

پشتیبانی از بلوتوث 5.1 درکنار استانداردهای AAC و AptX


کمپانی سنهایزر و هدفون‌های باکیفیت آن بسیار معروف و محبوب هستند. در سایت whathifi که یکی از مراجع جهانی تست و بررسی هدفون و اسپیکر است، در مورد هدفون سنهایزر مدل مومنتوم 2.0 آمده است که «سنهایزر توانسته است به فرمول برنده برای ساخت بهترین هدفون‌ها، حتی بهتر از مدل های قبلی مومنتوم برسد!»

 

در حال حاضر نسل دوم این هدفون که با قیمت 300 دلار آماده پیش فروش در ماه آوریل است به دلیل طراحی ظریفتر و کاربرد راحت‌تر در مقایسه با نسخه های اصلی آن بهتر هستند. این هدفون، از فناوری نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کند و عمر باتری بالاتری نسبت به نسل پیشین دارد. این نسخه با هربار شارژ حداکثر هفت ساعت بدون کیس شارژر دوام می‌آورد و میزان شارژدهی هنگام استفاده از کیس شارژر به ۲۸ ساعت می‌رسد.

 

bahareh-afshari-sardar-azmoon-funigma-com-2

 

2 -  Samsung Galaxy Buds Plus

- مقاوم در برابر آب: بله

- قیمت: 110 دلار

- پشتیبانی از بلوتوث  5.0  درکنار استانداردهای AAC

Galaxy Buds+‎  در واقع شبیه بهGalaxy Buds  اصلی هستند. این هدفونها دارای باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی‌آمپر است که شارژ لازم برای 11 ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند. درایورهای این هدفون توسط شرکت AKG طراحی شده است. همچنین پخش صدا در این هدفون قوی تر از صدای Galaxy Buds   اصلی است. این هدفون  دارای درایوهای دوگانه برای صدای بهتر و دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی است که در حین تماس مانع از پخش شدن صداهای محیط می‌شود.‎

 

85lbV5T7fWlY

 

3 - Sony WH-1000XM3

- قیمت: 298 دلار

- بلوتوث این هدفون از NFC هم پشتیبانی می کند

هدفون نویز کنسلینگ سونی WH-1000XM3 ، نسل سوم هدفون های بی سیم سونی است که از قابلیت و عملکردی بهتری نسبت به نسخه قبلی خود برخوردار است. این محصول اکنون به پردازنده‌ حذف نویز جدیدی با نام QN1 مجهز شده است که چهار برابر عملکرد بهتر و همچنین ابعاد هدفون کوچک‌تر و وزن کمتری نسبت به نمونه‌های پیشین دارد. هدفون بی‌سیم WH-1000XM3 از طریق پورت USB-C شارژ شده و در زمان تقریبی3 ساعت شارژ تا حداکثر 38 ساعت در صورت  (NC OFF) می توان بی وقفه از گوش دادن به موسیقی لذت برد.

 

233351_357

 

4 - Apple AirPods Pro

- مقاوم در برابر آب: بله

- قیمت: 250 دلار

این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods Pro شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ گوش خود نکنید. باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌  شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند.

 

1150124_958

 

5 -  Bose Noise Cancelling Headphones 700

قیمت: 400 دلار

- پشتیبانی از بلوتوث 5.0

هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی Bose، است که به عنوان یک هدفون بلوتوث‌دار روانه بازار شده است. این هدفون برای شما امکان برقراری ارتباط با دنیا با استفاده از دستیارصوتی را فراهم می‌کند. با استفاده از میکروفون‌های فوق‌العاده پرقدرت این هدفون، می‌توانید تماس‌های خود را با اطمینان از اینکه صدای شفاف دارید جواب دهید. اما آنها مجریان کاملاً قدرتمندی هستند که حداکثر 20 ساعت عمر باتری برای گوش دادن به پادکست ها ، موسیقی و موارد دیگر دارند.

گفتنی است هدفون Bose headphones 700 دارای یک باتری لیتیوم یونی است. این هدفون قابل شارژ، توانایی شارژ مجدد از طریق آداپتور AC و برق مستقیم شهری تغذیه می‌شود. شما می‌توانید با 2.5 ساعت شارژ، به مدت 20 ساعت از این هدفون استفاده کنید. همچنین قابلیت شارژ سریع این هدفون نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با 15 دقیقه شارژ، به مدت 3.5 ساعت از این هدفون استفاده کنید.
 

85lbV5T7fWlY



منبع:شمانیوز

برترین هدفونهای سال 2020+ تصاویر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟