ساعت پخش سریال زیر خاکی + ساعت تکرار

شرح خبر: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» در ماه مبارک هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش و در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.
ساعت پخش سریال زیر خاکی + ساعت تکرار
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

زیرخاکی سریالی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا است که به عنوان سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما انتخاب شد.

 

تا چند روز پیش فصل دوم سریال نون خ به عنوان سریال ماه رمضانی شبکه یک درنظر گرفته شده بود اما با توجه به کوتاه شدن قسمت های ضبط شده این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پخش زودهنگام این سریال، زیرخاکی به عنوان سریال ماه رمضانی شبکه یک درنظر گرفته شد.

دیگران چه می خوانند:

 

زمان پخش و تکرار سریال زیرخاکی از شبکه یک

مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش و در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و  ۱۵ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

 

سریال ماه رمضانی زیرخاکی در شبکه یک

زیرخاکی سریالی به کارگردانی جلیل سامان است که تجربه ساخت سریال هایی چون پروانه، ارمغان تاریکی و نفس را در کارنامه هنری اش دارد و ماه رمضان امسال مهمان خانه های مخاطبان در شبکه یک سیما میشود.

 

هادی حجازی فر

 

سریال زیر خاکی در دو فصل ساخته میشود و فصل اول این سریال از اواخر مردادماه مقابل دوربین رفت و اوایل دی ماه آخرین سکانس های آن ضبط شد.

 

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی

 

زیرخاکی روایتگر داستان مردی است که برای یافتن یک زیرخاکی دست به کارهای جالبی میزند و در واقع داستان این سریال در دو دوره پیش از انقلاب و بعد از انقلاب روایت میشود.

 

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی

 

ژاله صامتی و پژمان جمشیدی بازیگران نقش اصلی این سریال را تشکیل میدهند.

 

پژمان جمشیدی

 

بازیگران سریال زیرخاکی عبارتند از:

هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش ، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک در سریال زیرخاکی به ایفای نقش پرداختند.

 

پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر

عوامل ساخت سریال زیرخاکی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان:جلیل سامان، تهیه کننده:رضا نصیری نیا ، برنامه ریز:حسین دیردار، دستیار کارگردان:رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری:بهنام کریمی، فیلمبردار:حمیدرضا رضایی، طراح گریم:عباس عباسی، طراحان لباس:مه لقا ناقد و الهام شعبانی، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، طراح صحنه:محسن خدابخشی، صداگذاری و میکس:محمد کشفی، تدوین:بهزاد مصلح، مسئول جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان، منشی صحنه:آرزو نیک پور، مدیران تدارکات:حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس:مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی:مریم عرفانیان.



 

ساعت پخش سریال زیر خاکی + ساعت تکرار

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟