​10 گوشی به زودی به بازار می آیند+ زمان عرضه و قیمت

شرح خبر: با وجود بحران بیماری همه‌گیر کرونا، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به زودی جدیدترین محصولات خود را روانه بازار می کنند.
​10 گوشی به زودی به بازار می آیند+ زمان عرضه و قیمت
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

با وجود شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تعلیق زمان عرضه محصولات بسیاری از شرکتهای تولیدکننده و درست زمانی که قرنطینه حرف اول و آخر را در جهان می‌زند اما برخی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، تغییری در برنامه‌ریزی‌های زمان عرضه محصولات خود ایجاد نکردند و به زودی بازار گوشی های هوشمند، میزبان محصولات جدید شرکتهایی چون اپل و سامسونگ خواهد بود. 10 گوشی هوشمندی که به زودی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود در ادامه معرفی شده است قیمت این محصولات به شکل تقریبی است و هنوز رقم قطعی برای آن مشخص نشده است.

 

دیگران چه می خوانند:

1- Samsung Galaxy Fold 2

زمان عرضه: سپتامبر 2020

قیمت: 1980 دلار

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

 

این گوشی  از نوع گوشیهای تاشو و دارای دو صفحه نمایش است و با باز شدن، می‌توان از آن همانند یک تبلت استفاده کرد. البته نسخه قبلی Galaxy Fold  به دلیل وجود مشکلاتی که در صفحه نمایش داشت باعث شد عرضه این گوشی حدود 5 ماه به تعویق بیافتد. گفته می شود سامسونگ در محصول جدید خود به نام Galaxy Fold 2 از پردازنده اسنپدراگون 855 به جای Snapdragon 865 استفاده خواهد کرد.  همچنین شایعات مختلف حاکی از آن است که سامسونگ برای Galaxy Fold 2، از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دوربین پشت دوگانه بهره برده است که این موضوع را می‌توان یک عقب‌گرد نسبت به نسل پیشین این گوشی هوشمند به حساب آورد. مشخصات دوربین گلکسی فولد ۲ نسبت به نسل پیش کاملا ارتقا یافته و شاهد سه سنسور ۱۲، ۱۶ و ۶۴ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی خواهیم بود که همگی از قابلیت تصویر اپتیکال تصویر بهره می‌برند.

 

2- Huawei P40 Pro series

زمان عرضه: ژوئن 2020

قیمت: نامشخص

 

85lbV5T7fWlY

 

سری Huawei P40 از سه گوشی تشکیل می‌شود که شامل P40، P40 Pro و P40 Pro plus می‌شوند. P40 Pro plus نخستین گوشی در جهان محسوب می شود  که از قابلیت زوم اپیتکال 10 برابری بهره می‌برد و قادر است حتی در محیط‌هایی با نور کم نیز، تصاویری با کیفیت بالا را به ارمغان آورد.

دو سال پیش هواوی با P20 Pro و قابلیت Night Mode آن همه را غافلگیر کرد. سال گذشته نیز P30 Pro معرفی شد که به دوربینی مجهز بود که می‌توانست در محیط‌های کاملا تاریک عکاسی کند و علاوه بر این از یک دوربین با زوم پریسکوپ 5X برخوردار بود که برای اولین بار امکان بزرگنمایی واضح و شفاف از فاصله‌های دور را در یک گوشی موبایل فراهم می‌کرد.

 

3- Samsung Galaxy Note 20

زمان عرضه: آگوست 2020

قیمت: بین ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار

233351_357

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا شایعاتی درمورد احتمال تعویق زمان عرضه این گوشی مطرح شده است و این احتمال وجود دارد که سامسونگ امسال، مراسم رونمایی از این گوشی را بدون حضور علاقمندان و اصحاب رسانه  و به صورت آنلاین برگزار کند. گفته می‌شود که بسیاری از قابلیت‌های اصلی گلکسی اس20 در دل گلکسی نوت 20 نیز بکار خواهد رفت که از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به پشتیبانی از فناوری 5G، دوربین پیشرفته و نمایشگر سریع مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی اشاره کرد.

برخی از مشخصات ذکر شده برای گلکسی نوت ۲۰، به یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی از نوع AMOLED با روکش گوریلاگلس ۶ با نسبت تصویر ۱۹: ۹ و رزلولوشن ۱۴۴۰×۳۰۴۰ پیکسل اشاره دارد. همچنین پردازنده گلکسی نوت ۲۰ اسنپدراگون ۸۶۵ بوده و تا ۱۲ گیگابایت رم را در برخواهد داشت.

 

 

4- Xiaomi Mi 10, Mi 10 Pro

زمان عرضه: اواخر مارس

قیمت Mi 10:  از 880 تا 1100 دلار

bahareh-afshari-sardar-azmoon-funigma-com-2

 

شرکت شیائومی ‌ماه فوریه در یک رویداد آنلاین، آخرین گوشی‌های پرچمدار Mi 10 و Mi 10Pro را رونمایی کرد. هر دو گوشی از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برند که پیش از این در گوشی Mi 10 Note بکار رفته بود و با همکاری شرکت سامسونگ تولید شده بود. مهندسان شیائومی‌از مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالایی در این دو گوشی بهره برده‌اند که شامل پردازنده اسنپدراگون 865، نمایشگر 90 هرتزی، باتری 4500 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی می‌شوند.

شیائومی می گوید این تلفن ها در ماه آوریل در کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه عرضه می شود ، اما از اعلام جزئیات در مورد راه اندازی یا انتشار احتمالی ایالات متحده متوقف شد.

 

5- سری گوشیهای Samsung Galaxy A

زمان عرضه: موجود در بازار

قیمت: از 100 تا 600 دلار

 

1150124_958

 

کمپانی سامسونگ سری گوشی های سری A خود را به نحوی روانه بازار کرده است که سلیقه اکثر کاربران را به خوبی پوشش داده و نیازهای آنها را برطرف ساخته است.

در حقیقت گوشی‌ های سری Galaxy A از گوشی‌های میان‌رده این شرکت هستند و ویژگی‌های خاص و تجملاتی گوشی‌های سری S را ندارند. درواقع هدف سامسونگ از ساخت گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه این سری، رقابت با برندهایی نظیر هواوی و شیائومی در زمینه تولید محصولات مقرون به صرفه است و می‌کوشد تا سهم بازار خود را در گوشی‌های میان‌رده حفظ کند.

 

 

 6- Google Pixel 4A and 4A XL

زمان عرضه: آوریل یا می 2020

قیمت: از 399 تا479  دلار

 

abolfazl-rajabi

 

گوگل سال گذشته ، از دو گوشی مقرون به صرفه خود به نام‌های  Pixel 3A و 3A XL را عرضه کرد. گوگل این دو موبایل را با نرم افزار و سخت افزاری فوق‌العاده با قیمتی کاملا مناسب ارائه داد و حالا به نظر می‌رسد همان رویه را برای پیکسل 4a با طراحی بدنه زیباتر در نظر گرفته است. احتمالا این گوشی سه رنگ خواهد داشت: مشکی با دکمه لیمویی، سفید با دکمه نارنجی و رنگ کله غازی (رنگی بین سبز و آبی پررنگ) با دکمه صورتی پررنگ. یک نکته جالب در مورد گوشی Pixel 4a جک 3.5 میلی‌متری هدفون آن است که تقریبا در گوشی‌های جدید حذف شده است.

 

7- Redmi Note 9S

زمان عرضه: به زودی

قیمت: 215 دلار

HCmZkU4FFqIV

 

در اواخر ماه مارس امسال، برند زیرمجموعه شیائومی‌یعنی Redmi ، از گوشی جدید خود به نام Redmi Note 9S  پرده برداشت. این گوشی با وجود ویژگیهای بسیار قدرتمند اما قیمت مناسبی دارد.

مدل قبلی متعلق به این خانواده یعنی Redmi Note8 به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در اواخر سال 2019 انتخاب شد. از ویژگی‌های بارز این گوشی می‌توان به باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپری و دوربین سلفی آن اشاره کرد که برای نخستین بار در میان گوشی‌های هوشمند، در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. قسمت پشتی بدنه نیز از دوربینی چهارگانه بهره برده است. مدل پایه این گوشی مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی، فضای داخلی 64 گیگابایتی است.

 

 8- TCL 10L

زمان عرضه: می 2020

قیمت: 249 دلار

 

RHWopRIFRQol

 

TCL به تازگی  به‌صورت رسمی از گوشی‌های خانواده‌ی TCL 10 در قالب مدل‌های 5G، پرو و L رونمایی کر و این گوشی‌ها با سخت‌افزار قوی و قیمت مقرون‌به‌صرفه به زودی روانه‌ بازار می‌شوند.

 TCL 10L برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی 6.53 اینچ و وضوح فول HD پلاس استفاده می‌کند. گوشی موردبحث در دو رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد: سفید و آبی. ظاهرا هر دو رنگ دارای جلوه‌ای خاص هستند، بدین گونه که از زاویه‌های مختلف، رنگ پنل پشتی تا حدی تغییر می‌کند.

 

9- Apple iPhone 12

زمان عرضه: اوایل سپتامبر 2020

قیمت: حدود 1000 دلار برای سری Pro

 

343425e1-d7ff-4e61-9f4c-0a4ab6fcaafd

 

این گوشی‌ها طبق رویه، در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد اما با توجه به گسترش کرونا در چین و تعطیلی برخی از کارخانه‌های اپل، شایعاتی در خصوص تعویق چند ماهه عرضه این سری از گوشی‌ها به گوش می‌رسد. براساس خبرها، نسخه‌های جدید اپل آیفون 12 از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد یا اینکه حداقل یکی از مدل‌هایی که در سال آینده معرفی می‌شوند، از این ویژگی برخودار است. دیگر تغییراتی که انتظار می‌رود، در اپل آیفون 12 شاهد آنها باشیم شامل طراحی جدید، نمایشگر بدون بریدگی، Touch ID ادغام شده با نمایشگر خواهد بود که احتمالا در دو اندازه نیز عرضه خواهد شد.

 

 

10- Sony Xperia 1 ii

زمان عرضه: اواخر بهار

قیمت: نامشخص

9bf7668c-770b-4ca2-b794-1358fe2e6bb7

 

پرچمدار سال 2020 سونی Xperia 1 II نام گرفته و به تازگی معرفی شده است. ابعاد این گوشی برابر با 165.1×71.1×7.6 میلی‌متر بوده و دارای وزنی برابر با 181.4 گرم است. جلو و پشت این دستگاه شیشه‌ای بوده و هر دو طرف با استفاده از فناوری Corning’s Gorilla Glass 6 محافظت می‌شود. Sony Xperia 1 ii  در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. همچنین در قسمت بالای صفحه خبری از ناچ یا هول-پانچ نبوده و حاشیه کامل است. این گوشی برای حفظ عملکرد خوب خود دارای 8 گیگابایت رم، فضای دخیره‌سازی برابر با 256 گیگابایت و یک باتری 4هزار میلی‌آمپر با شارژ بی‌سیم است. 5G یکی از نکات مهم بحث در رابطه با گوشی Sony Xperia 1 II است که بصورت استاندارد دارای این فناوری خواهد بود. هیچ نوع مدل 4G از این گوشی وجود نخواهد داشت.

 

 

​10 گوشی به زودی به بازار می آیند+ زمان عرضه و قیمت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟