ارائه خدمات یکپارچه و یکسان به مشتریان بانک سپه

شرح خبر: مدیرعامل بانک سپه گفت: تمامی شعب بانک سپه در سراسر کشور پس از ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در این بانک، خدمات پایه یکپارچه و یکسان به مشتریان عرضه می‌کنند.
ارائه خدمات یکپارچه و یکسان به مشتریان بانک سپه
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک، محمدکاظم چقازردی در حاشیه مراسم راه‌اندازی نخستین سامانه واسط کاربری بانک‌های ادغام شونده (ESB) در شعبه نوروز آفریقا، اظهار داشت: مشتریان برای دریافت سایرخدمات و محصولات خاص بانک‌های ادغامی با راهنمایی شعب به نزدیک‌ترین شعبه اصلی راهنمایی خواهند شد.

 

دیگران چه می خوانند:

چقازردی ضمن اشاره به اجرای مطلوب فرآیندهای ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: اتمام موفقیت‌آمیز این پروژه بزرگ، افتخار ملی محسوب می‌شود.

 

وی به سابقه طولانی بانک سپه در خدمات‌رسانی به نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این بانک بعد از ادغام هم آماده خدمات‌رسانی به مشتریان بانک‌های ادغام شونده در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.

 

مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر ضرورت جلب رضایتمندی مشتریان به‌ویژه نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها، خاطرنشان کرد: بانک سپه ازلحاظ انضباط اداری و مالی از بانک‌های مطرح نظام بانکی کشور است و باید با وحدت رویه به‌تمامی مشتریان بانک سپه و بانک‌های ادغام شونده خدمات مطلوب و یکپارچه عرضه شود.

 

چقازردی ضمن اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندی‌های کارکنان بانک‌های ادغام شونده، خاطرنشان کرد: نخستین بانک ایرانی برای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک از تجارب چند دهه مدیران و کارکنان خود و توانمندی‌های نیروهای جوان بانک‌های ادغام شونده به‌صورت مطلوب استفاده خواهد کرد.

 

مدیرعامل بانک سپه به‌ضرورت رعایت اصول شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها به افراد تأکید کرد و گفت: بر اساس ضوابط، شاخص‌های ارزیابی عملکرد و معیارهای معین، مسیر شغلی هر فرد در بانک سپه مشخص‌شده و کارکنان متعهد، متخصص و مسئولیت‌پذیر می‌توانند در بانک سپه مراحل ارتقای اداری را به‌تدریج طی کنند.

 

شایان‌ذکر است در این بازدید سید مهدی حسینی، عضو هیئت‌مدیره بانک سپه، توضیحاتی در خصوص کارایی و نحوه عمل سامانه واسط (ESB) ارائه کرد.

منبع:شمانیوز
 

ارائه خدمات یکپارچه و یکسان به مشتریان بانک سپه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟