ساعت و زمان پخش سریال دخترم نرگس از شبکه یک

شرح خبر: سریال دخترم نرگس ، به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران و به تهیه کنندگی سید حسن فرخی در ۲۶ قسمت چهل دقیقه ای برای پخش از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده شده است.
ساعت و زمان پخش سریال دخترم نرگس از شبکه یک
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

در این مطلب توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال دخترم نرگس از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال دخترم نرگس ، به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران و به تهیه کنندگی سید حسن فرخی در ۲۶ قسمت چهل دقیقه ای برای پخش از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده شده است.

سریال دخترم نرگس با ژانر اجتماعی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

دیگران چه می خوانند:

در این سریال بازیگران مطرح ملی و استانی همچون محمود پاک نیت ، جمال ذوالقدر ، هاشم چاوشی ، فریبا طالبی ، ماهرخ رفیع زاده ، مریم خدارحمی و  مهوش صبرکن نقش ایفا می کنند. در این سریال بازیگرانی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان نیز هنرنمایی می کنند. لازم به بیان است در تولید سریال دخترم نرگس سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌ های کار رسانه مدنظر باشد و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در این سریال تلویزیونی ، نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب ‌های اجتماعی صورت گرفته است.

 

منبع : جدول یاب

ساعت و زمان پخش سریال دخترم نرگس از شبکه یک

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟