بیوگرافی خواندنی علی انصاریان + تصاویر

شرح خبر: بیو گرافی علی انصاریان بازیکن فوتبال و حاشیه های این بازیکن را در سایت ستاره پارسی می خوانید:
بیوگرافی خواندنی علی انصاریان + تصاویر
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

علی انصاریان بازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال و بازیگر علی انصاریان خواننده ی فعلی می باشد که بیشتر به خاطر بازی در تیم پرسپولیس تهران در نزد مردم شناخته شد. علی انصاریان بازیکنی که با پرسپولیس به اوج رسید اما به یک باره با تصمیمی عجیب به استقلال پیوست و در نهایت علی انصاریان  یکی از محبوب ترین بازیکن ها نزد علی انصاریان هواداران پرسپولیس، شاید به یکی از منفورترین ها تبدیل شد.

 

دیگران چه می خوانند:

ac-image-MO1548137676qs

 

البته خود علی انصاریان پس از آن اتفاق و پیوستن به استقلال اظهار پشیمانی کرده است، اما این پشیمانی مطمئنا نمی تواند او را به آن محبوبیت سابق بازگرداند. بازیکنی که در مقابل بایرن مونیخ بازی کرد و اتفاقا زننده تک گل پرسپولیس از روی نقطه ی پنالتی به این تیم بود، از ویژگی هایی برخوردار بود که شاید کمتر دفاع وسطی از آن ها بهره مند باشد. علی انصاریان بازیکنی شوت زن و تکنیکی بود که در مواقعی که تیم به او نیاز داشت به جلو می آمد و بعضا به عنوان هافبک دفاعی نیز بازی می کرد.

 

1401908362-talab-org

علی انصاریان و مادرش

 

دوران کودکی و نوجوانی علی انصاریان

علی انصاریان در تاریخ ۱۴ تیر سال ۱۳۵۶ در شهر تهران به دنیا آمد و تنها یک خواهر و یک برادر دارد. او که در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده است، زمانی که تنها ۱۳ سال سن داشت توانست خودش را به تیم نوجوانان پیام تهران برساند و برای دو فصل در این باشگاه به میدان برود. پس از آن تیم های بانک سپه و بانک ملی از دیگر باشگاه هایی بودند که علی انصاریان در دوران نوجوانی بازی در آن ها را تجربه کرد و در نهایت پیوستن به فجر سپاه فرصتی فوق العاده برای انصاریان بود که بتواند خودش را به سطح اول فوتبال کشور برساند که او از عهده ی این کار به خوبی بر آمد و به یکی از بازیکنان شناخته شده ی فوتبال کشور تبدیل شد.

 

unnamed

آغاز فعالیت حرفه ای

علی انصاریان در سال ۱۳۷۵ به تیم فجر سپاسی پیوست و قراردادی دو ساله را با این تیم به امضا رساند. انصاریان همواره در فجر سپاسی یکی از بازیکنان اصلی این تیم به شمار می رفت و به دلیل بازی خوبی که از خود نشان می داد توانست نظر مربیان پرسپولیس را نیز به خود جذب کند. انصاریان در سال ۷۷ به پرسپولیس پیوست و برای ۵ فصل پیاپی به عنوان یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس شناخته می شد. انصاریان در نخستین دوره ی حضور در پرسپولیس در ۸۸ بازی که برای این باشگاه به میدان رفت ۱۰ گل برای این تیم به ثمر رساند که این آماری بسیار خوب برای یک مدافع میانی به حساب می آمد؛ اما در نهایت مشکلات او با کادر فنی پرسپولیس باعث شد تا برای یک نیم فصل از این تیم جدا شود و به سایپا بپیوندد.

علی انصاریان در سایپا ۶ بازی را انجام داد اما در نهایت با مساعد شدن شرایط کادر فنی پرسپولیس به تیم محبوب خودش بازگشت و این بار برای ۲ فصل در این تیم بازی کرد و در ۴۸ بازی ۱۱ گل را وارد دروازه ی رقبا کرد. با این که انتظار می رفت علی انصاریان با همه ی مشکلات به خاطر هواداران در این تیم باقی بماند، اما او عجیب ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرد و با عقد قراردادی یک ساله به تیم استقلال پیوست و بدین ترتیب بود که تمام عزتی را که در طی سال ها برای خودش ساخته بود را با یک تصمیم اشتباه خراب کرد.

علی انصاریان در استقلال یکی از بازیکنان اصلی این تیم به حساب می آمد و در مجموع در ۲۳ دیدار برای این تیم بازی کرد و ۴ گل را هم به ثمر رساند. اما فشارهای بسیار زیادی که به خاطر تصمیم عجیبش برای پیوستن به استقلال روی او به وجود آمده بود در نهایت روی بازی او نیز اثر گذاشت و سیر نزولی علی انصاریان از همان سال آغاز شد.

انصاریان در فصل ۸۶-۸۷ به استیل آذین پیوست و ۲۰ بازی را برای این تیم به انجام رساند. اما پس از این در هیچ باشگاهی برای بیش از یک سال ماندگار نبود و پس از بازی در استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در نهایت تصمیم گرفت تا از فوتبال خداحافظی کند. انصاریان در بین سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۶ نیز به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد، اما به دلیل ترافیک سنگین در پست دفاع وسط و حضور بازیکنانی چون یحیی گل محمدی، رحمان رضایی و افشین پیروانی فرصت بازی چندانی پیدا نکرد و تنها در ۶ بازی برای تیم ملی به میدان رفت.

 

خانه-علی-انصاریان-لاکچری-3

حضور در عرصه بازیگری، مجری گری و خوانندگی

علی انصاریان پس از پایان دوران بازیگری خود در فوتبال ترجیح داد تا شانس خود را در حوزه ی دیگری امتحان کند و به دنیای مربی گری وارد نشود. انصاریان پس از آن که مدتی به عنوان کارشناس فوتبال در تلویزیون حاضر شد، تصمیم گرفت تا با بازی در چند فیلم سینمایی خودش را در این حوزه معروف کند. اما شاید هیچ کدام از این کارها را نتوانیم یک اثر موفق بنامیم. فیلم هایی که علی انصاریان در این سال ها به بازی در آن ها پرداخته است، بیشتر به فیلم های سوپر مارکتی معروف هستند و در این فیلم ها با بازیگران دست چندم هم بازی شده است.

در این بین مهم ترین آثار او در حوزه ی سینما و تلویزیون را می توانیم سریال کیمیا بنامیم. مجموعه ای ۱۱۰ قسمتی که از شبکه ی ۲ پخش شد و جزو آثار نسبتا با کیفیت صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شمار می رفت. در این مجموعه علی انصاریان در یک نقش فرعی به ایفای نقش پرداخت و بازی خوبی را هم از خود به نمایش در آورد. وی در سریال آسپرین که محصول شبکه نمایش خانگی است، نیز به ایفای نقش پرداخت و فیلم ویدئویی هدیه نیز از او در سوپر مارکت ها پخش شد؛ او در این فیلم ویدئویی با ماه چهره خلیل هم بازی شد و عکس او روی پوستر فیلم نقش بست.

مجری گری در برنامه زابیوکا که از شبکه اینترنتی آیو اسپورت پخش شد از دیگر فعالیت های او پس از جدایی از فوتبال بود که از قضا مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و شوخی های او در این برنامه تلویزیونی با مهمان های برنامه بارها در شبکه های اجتماعی پخش شد. گرچه علی انصاریان در نهایت به خاطر برخی از حرف ها در همین برنامه ممنوع التصویر شد.

 

منبع : ستاره پارسی



 

بیوگرافی خواندنی علی انصاریان + تصاویر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟