ارتباطات، محدود به مسائل تئوریک صرف در حوزه انسانی نیست

شرح خبر: دکتر حقیقی: ارتباطات محدود به مسائل تئوریک صرف در حوزه انسانی نیست و می‌توان با "شم" مدیریتی همراه با تخصص به عرصه‌های دیگر از جمله عرصه اقتصادی ورود کرد و با توانمندی فردی، محدودیت‌های تحریم و بحران اقتصادی جامعه را به حداقل رساند.
ارتباطات، محدود به مسائل تئوریک صرف در حوزه انسانی نیست
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: شرکت صنایع تکمیلی پترو بسپار سیرجان، با مدیریت جناب دکتر محمدرضا حقیقی استاد دانشگاه و دکترای علوم ارتباطات و فعال رسانه‌ای، با دریافت پروانه دانش‌بنیان از طرف «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» به زمره شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.
تولید مواداولیه صنایع پتروشیمی‌ها با زیرساخت دانش، قطعا جهشی بزرگ در مسیر توسعه این صنعت محسوب می‌شود که علاوه بر ارتقای کیفی محصولات نفتی، نشان از عزم راسخ نخبگان علمی کشور دارد که با ورود به عرصه‌های اقتصادی و تلفیق علوم مدیریتی و اجتماعی و دانش‌های روز دنیا اقتدار خود را در جهت گردش چرخ اقتصاد و صنعت به رخ می‌کشد.

دکتر محمدرضا حقیقی اولین مدیر روابط عمومی ایران است که در حوزه صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی موفق به اخذ گواهینامه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گردید. او مولف ۱۹ جلد کتب تخصصی در حوزه روابط عمومی، با ۲۴ سال سابقه در حوزه ریاست انجمن روابط عمومی ایران و سابقه کار اجرایی در سمت مدیریت روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، مدیر روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر و … میان مباحث نظردهی و عملی توانسته لباسی بر قامت شعار «خواستن توانستن است» بپوشاند و دانش آکادمیک را قالب عمل بزند.
در گفتگویی دکتر حقیقی به این محور اشاره کرد که ارتباطات، محدود به مسائل تئوریک صرف در حوزه انسانی نیست و می‌توان با «شم» مدیریتی همراه با تخصص به عرصه‌های دیگر از جمله عرصه اقتصادی ورود کرد و با توانمندی فردی، محدودیت‌های تحریم و بحران اقتصادی جامعه را به حداقل رساند.
امید که با هدفگذاری «توسعه ملی» در چشم‌انداز حوزه‌های دانش، فردایی روشنتر در جریان جهانی شدن، برای صنایع ملی و زیربنایی شرکت‌های دانش‌بنیان رقم بزنیم.

منبع:شمانیوز

ارتباطات، محدود به مسائل تئوریک صرف در حوزه انسانی نیست

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟