تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی

شرح خبر: سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون پیکر ۱۹ نفر از جانباختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، تحویل پزشکی قانونی داده شده است.
تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، در خصوص حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شامگاه سه‌شنبه با اورژانس تهران تماسی مبنی بر انفجار یک کلینیک عکسبرداری در خیابان شریعتی گرفته شد. بلافاصله  ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. او با بیان اینکه در کلینیک سینا اطهر خدمات تصویربرداری و دندانپزشکی ارائه می شد، گفت: پس از اطفای حریق توسط نیروهای سازمان آتش نشانی، افراد حاضر در کلینیک، به بیمارستان نزدیک محل حادثه ( بیمارستان شهدای تجریش و شهید مطهری) اعزام شدند. دلیل اعزام برخی از افراد به بیمارستان شهید مطهری میزان سوختگی مصدومان و نیاز آنها به مراقبت های تخصصی و ویژه بود.

خالدی تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه پیکر ۱۹ نفر تحویل پزشکی قانونی شد، که از این تعداد، ۱۵ نفر از متوفیان از کادر درمان همان کلینیک بوده‌اند. همچنین ۲ نفر هم تا این لحظه به عنوان بیمار تعیین هویت شده‌اند.

دیگران چه می خوانند:

او بیان کرد: تلاش کردیم که تمام افرادی که از کلینیک سینا اطهر خارج می‌شوند، بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی اورژانس کشور  یادآوری کرد: ۸ نفر در وهله اول از طبقات پایین ساختمان خارج شدند، زیرا انفجار و حادثه در طبقات اول و منفی یک رخ داده بود، البته بیشترین آمار مرگ و میر در طبقات بالا و به دلیل دود ناشی از انفجار و مسمومیت و خفگی بوده است.

او گفت: ۵ نفر از ۸ مصدومی که به شهدای تجریش انتقال داده شده‌اند، وضعیت پایدار خوبی دارند و ۳ نفر در مرکز درمانی و با حال عمومی مطلوب به سر می‌برند؛ ۱۷ نفر هم از افراد حاضر در کلینیک، توسط نیروهای مستقر در محل حادثه درمان شدند.

خالدی بیان کرد: در حال حاضر منتظر نظرات سازمان آتش نشانی کشور مبنی بر دلیل اصلی این حادثه هستیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟