بیوگرافی مجتبی جباری هافبک سابق استقلال + تصاویر

شرح خبر: مجتبی جباری بازیکن فوتبال و معروف به زیدان آسیا و از هافبک های توانمند فوتبال ایران و باشگاه استقلال به شمار می آید.
بیوگرافی مجتبی جباری هافبک سابق استقلال + تصاویر
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

مجتبی جباری بازیکن فوتبال و معروف به زیدان آسیا و از هافبک های توانمند فوتبال ایران و باشگاه استقلال به شمار می آید.

 

دیگران چه می خوانند:

پسر-مجتبی-جباری

مجتبی جباری و پسرش

  • نام :مجتبی 

  • نام خانوادگی :جباری

  • تاریخ تولد :26 خرداد ماه 1362

  • پست :هافبک

  • لقب :زیدان آسیا

  • تیم سابق :استقلال تهران

  • شماره پیراهن در استقلال :8

  •  

 

دوران ورزشی مجتبی جباری

جباری فوتبال را از جوانان راه آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن آغاز کرد. وی با بازی های قابل قبولی که انجام داد توانست نظر احدی مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود.

رشد جباری در فوتبال از همان سال آغاز شد. در پایان فصل و به دلیل مشمول بودن نظام وظیفه، وی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان شد. جباری در تیم ابومسلم توانست خود را به شهرت برساند و به تیم ملی دعوت شود.

 

مجتبی-جباری-در-استقلال (1)

در پایان فصل 83–84 مجتبی جباری به تیم استقلال تهران بازگشت و در همان فصل به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. در پایان فصل 91–92 مجتبی جباری به دلیل اختلاف با علی فتح الله زاده خویی مدیر عامل استقلال از باشگاه کنار گذاشته شد. وی در نشستی با محمدرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، توافق کرد به این تیم اصفهانی بپیوندد.

 

مجتبی-جباری-در-استقلال

جباری پس از پیوستن به سپاهان در دیدار استقلال و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر 92–93 مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

این درحالی بود که امیر قلعه نوعی سرمربی وقت تیم استقلال از هواداران درخواست کرده بود تا به وی بی احترامی صورت نگیرد. جباری عنوان کرده بود بعد از 9 سال بازی در استقلال، بازی در تیم دیگری برایش قابل تحمل نبوده است.

پس از مصدومیت فریدون زندی، بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر که مقابل تیم المعیذر رخ داد، مسئولان باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم سپاهان آغاز کردند و در نهایت با این بازیکن تا پایان فصل به توافق رسیدند.

 

منبع : نمناک

بیوگرافی مجتبی جباری هافبک سابق استقلال + تصاویر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟