معجزه ای برای نابود کردن لک و سیاهی های پوست صورتتان

شرح خبر: اگر با لکه های سیاه در بدون و صورت درگیر هستید به شما تکه های یخی را پیشنهاد می کنیم که بسیار شگفت انگیز مشکل را حل می کند.این لک های سیاه به دلایل مختلفی به وجدو آمده اند که ممکن است با گذشت زمان و با استفاده مداوم از یک سری مساک ها مداوا می شوند.
معجزه ای برای نابود کردن لک و سیاهی های پوست صورتتان
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

اگر با لکه های سیاه در بدون و صورت درگیر هستید به شما تکه های یخی را پیشنهاد می کنیم که بسیار شگفت انگیز مشکل را حل می کند.این لک های سیاه به دلایل مختلفی به وجدو آمده اند که ممکن است با گذشت زمان و با استفاده مداوم از یک سری مساک ها مداوا می شوند. 

ترکیب آب لیمو ، دانه های انار ، آب سیب زمینی ، تکه های یخ را پیشنهاد می کنیم که به از بین رفتن لکه های تیره و جوان سازی پوست کمک می کند. همه ی این مواد خواص شگفت انگیز و تاثیر گذاری دارد.

دیگران چه می خوانند:

لیمو خاصیت شگفت انگیزی مثل درخشندگی پوست و از بین رفتن لک ها دارد اما آب سیب زمینی در از بین بردن لک هایی که به دلیل آکنه ایجاده شده موثر است. انار غنی از آنتی اکسیدان است و سلامت پوست و صورت را ارتقا می دهد و چروکیدگی پوست جلوگیری می کند.

مواد اولیه برای تهیه یخ ضد لک صورت:

1/2 لیمو

1 سیب زمینی

1/2 کاسه انار

کیسه یخ

ابتدا سیب زمینی را پوست کنید و رنده کنید و سپس آن را با انار و یک قاشق آب داخل مخلوط کن ترکیب کنید و 1/2 لیمو را به آن بیفزاید و دوباره ترکیب کنید.

این مواد را داخل کیسه ی یخ بریزید . 6-5 ساعت داخل فریز قرار دهید.

نحوه استفاده از یخ صورت برای از بین بردن لک و مک:

 دقایقی کیسه یخ را روی موضع بمالید چند بار این کار را تکرار کنید و بعد با آب سرد بشوید برای بدست آمدن بهترین نتیجه 2-1 تکه یخ را هر روز استفاده کنید.

 

منبع: ایران ناز


 

معجزه ای برای نابود کردن لک و سیاهی های پوست صورتتان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟