لک های صورتتان را با این ماسک جادویی محو کنید

شرح خبر: جای جوش و آکنه ، اسکار و خشکی پوست و مهم تر از همه لک صورت درمانی دارند کاملا طبیعی که به سادگی می توان ان را روی پوست صورت ماسک کرد. این ماسک به طور طبیعی پوست را روشن و لک ها را از بین میبرد واز پیری پوست جلوگیری می کند.
 لک های صورتتان را با این ماسک جادویی محو کنید
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

جای جوش و آکنه ، اسکار و خشکی پوست و مهم تر از همه لک صورت درمانی دارند کاملا طبیعی که به سادگی می توان ان را روی پوست صورت ماسک کرد. این ماسک به طور طبیعی پوست را روشن و لک صورت را از بین میبرد واز پیری پوست جلوگیری می کند.اگر جای جوش و آکنه دارید به شما کمک می کند ظرف مدت یک هفته اسکارها را ناپدید کنید از همه بهتر اینکه این ماسک کم هزینه و در منزل تهیه می شود این کار را روزانه به مدت یک هفته برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهید .

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک درمان لک صورت

دیگران چه می خوانند:

پیاز قرمز

ماست و کشک

روغن اسطوخودوس و رزماری

روش تهیه ماسک زیبایی و درمان کننده لک پوست صورت

پیاز قرمز را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید ، سپس آب آن را خوب بگیرید آب پیاز را داخل کاسه ای بریزید و 2 قاشق از این آب را داخل ظرف دیگری ریخته و به آن ماست یا کشک اضافه مواد را خوب با هم ترکیب کنید

اگر دوست دارید ترکیب خوش بویی داشته باشید به آن دو قطره روغن اسطوخودوس و رزماری اضافه کنید و روی صورت بمالید.بهترین روش استفاده از این ماسک به این طریق است که 15 تا 20 دقیقه صورت را به صورت دورانی ماساژ دهید تا مواد به خورد پوست برود

اگر چشم هایتان به پیاز حساسیت دارند می توانید چشم ها را ببندید و بعد از 30 دقیقه صورت را با آب بشویید، برای جلوگیری از حساسیت چشم ها شما بهتر است اجازه دهید ماسک روی صورت باقی بماند و ماساژ دادن را انجام ندهید.

این ماسک در درخشندگی پوست و از بین بردن لک های صورت در کوتاه مدت بسیار موثر است و همینطور روغن رزماری و اسطوخودوس برای پوست های خشک و افرادی که به بوی پیاز حساسیت دارند پیشنهاد می شود.

 

منبع: ایران ناز


 

لک های صورتتان را با این ماسک جادویی محو کنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟