بیوگرافی یحیی گل محمدی مربی فوتبال + تصاویر

شرح خبر: بیوگرافی یحیی گل محمدی را در سایت شمانیوز می خوانید:
بیوگرافی یحیی گل محمدی مربی فوتبال + تصاویر
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

یحیی گل‌محمدی بازیکن و مربی فوتبال در ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ در دهکده میناباد، نمین، استان اردبیل به دنیا آمده و اصالتا ترک می باشد و در زمان بازیکنی در پست مدافع میانی توپ میزد. یحیی گل‌محمدی (زاده ۲۸ اسفند ۱۳۴۹، میناباد، نمین، استان اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. یحیی گل‌محمدی سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.

 

دیگران چه می خوانند:

پ

دوران مربیگری

گل‌محمدی بعد از خداحافظی از فوتبال مربی‌گری را از سال ۱۳۸۸ در تیم تربیت یزد شروع کرده و در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.

 

وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخته و در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد.

 

این بازیکن ملی پوش در مهر ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

 

پس از پایان نیم فصل سال 1391 با برکناری مانوئل ژوزه، گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

 

977209_736

گل محمدی 29 اسفند ماه 1391 در برنامه 90از سرمربی گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می کشید در تاریخ 18 اردیبهشت 92 بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و ازاین تیم جدا شد.

 

با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت و پس از آن در سال 1393 به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیوست. قرارداد او با ذوب آهن در خرداد 95 به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. اما یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن قراردادش را با این باشگاه اصفهانی در تاریخ سوم مهر 95 فسخ کرد.

 

یحیی گل‌محمدی در خرداد سال 1396 با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و سرمربی این تیم شد و سپس در سال بعد هدایت پدیده مشهد را در لیگ هجدهم بر عهده گرفت.

 

وی در بهمن 1393 از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. گل محمدی در فصل 94–1393 با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل 95–1394 برای دومین سال پیاپی تیم ذوب آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

 

284345_429

ازدواج گل محمدی

وی ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های امیر حسین و یک دختر می باشد.

 

 

افتخارات یحیی گل‌محمدی

بازیکن

پرسپولیس

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

از تخفیف ویژه فروشگاه ها اینجا مطلع شوید

لیگ ایران (۲): ۱۳۷۴، ۱۳۷۵

جام حذفی (۱): ۷۸–۱۳۷۷

صبا باتری

سوپر جام (۱): ۱۳۸۴

تیم ملی ایران

بازی‌های آسیایی (۱): ۲۰۰۲

139820_276

مربی

ذوب‌آهن

جام حذفی (۲): ۹۴–۱۳۹۳، ۹۵–۱۳۹۴

سوپر جام (۱): ۱۳۹۵

یحیی گل محمدی, عکس یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی

 

سرمربیگری پرسپولیس

گل محمدی 23 دی 1398 جایگزین کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس شد.


 

بیوگرافی یحیی گل محمدی مربی فوتبال + تصاویر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟