ارائه طرح 5 پروژه شاخص عمرانی در منطقه آزاد قشم

شرح خبر: نقشه ها و طرح اولیه پنج پروژه عمرانی مربوط به شهر قشم، شهر طبل و روستای دفاری در دومین نشست بررسی طرح های عمرانی منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
ارائه طرح 5 پروژه شاخص عمرانی در منطقه آزاد قشم
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز پنجشنبه (16 مردادماه) با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرا و بهره برداری این پروژه های عمرانی را صادر کرد.

تحلیل و ارائه گزارشی درباره ویژگی طرح اولیه اسکله شهید ذاکری قشم، بررسی طراحی صورت گرفته برای پارک ساحلی هرمز واقع در ساحل شرقی شهر قشم، تحلیل موقعیت و شرایط جهت احداث پارک در روستای دفاری، پیش بینی شرایط برای فاز دوم اسکله تفریحی شهر طبل و بررسی طرح تفکیک زمینی واقع در انتهای بلوار مشاهیر شهر قشم پروژه هایی بودند که در دومین نشست بررسی طرح های عمرانی منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفتند.

دیگران چه می خوانند:

از استفاده طرح های متنوع با الهام از رسوم و سنت های فرهنگی و اجتماعی ساکنان جزیره در جهت معرفی و ایجاد جذابیت بصری برای ساکنان و گردشگران یکی از موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید مدیرعامل منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

براساس این گزارش، حاضران در این جلسه نیز با ارایه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود، طرح های مذکور را مورد بررسی قرار دادند و  مقرر گردید این طرح ها پس از انجام اصلاحات لازم، مجددا بازبینی شده و به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

ارائه طرح 5 پروژه شاخص عمرانی در منطقه آزاد قشم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟