تیپ کرونایی مهدی قائدی بازیکن استقلال و همسرش + عکس و بیوگرافی

شرح خبر: عکس های دیده نشده مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال که به تازگی متاهل شده وهمسرش را در پایین مشاهده می کنید
تیپ کرونایی مهدی قائدی بازیکن استقلال و همسرش + عکس و بیوگرافی
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

 

hooman-seyedi-2

دیگران چه می خوانند:

 

 

عکس های دیده نشده مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال که به تازگی متاهل شده وهمسرش را در پایین مشاهده می کنید.

 


جهت اطلاع فوری از آمار دقیق فوتی های کرونا اینجا کلیک کنید


 

 

GfLxVN5aNq76

ازدواج مهدی قائدی

باشگاه استقلال عکسی از مهدی قائدی منتشر کرد و از آسیب دیدگی او و عدم حضورش در اولین تمرین فصل آبی‌پوشان خبر داد.اما چیزی که در این عکس توجه ‌ها را به خود جلب کرد، وجود حلقه‌ای در دست چپ قائدی بود که باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. وی پس از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله: «می‌خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده‌ام.» این اخبار را تکذیب کرد.

 


توهین جنجالی تتلو به گلشیفته فراهانی بخاطر تصاویر مستهجن + عکس


 

 

f5ttkqFRYC79

اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

BOds7ctAOTL1

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که قائدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست. وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.  قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

Y5xlD3cFxYsA

پس از درخشش قائدی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند و قائدی سرانجام در تیر ماه ۱۳۹۶ با قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست. قائدی اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در مقابل استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی‌اش، تصویر خوبی از خود بر جای گذاشت.

در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران دعوت شد، اولین بازی ملی خود را در مقابل زامبیا بازی کرد و ۱۸ دقیقه در زمین بود. همچنین چند دقیقه نیز در مقابل پرتغال بازی کرد اما مصدوم شد و در نتیجه از بازی خارج شد.




منبع:رصدورزشی


 

تیپ کرونایی مهدی قائدی بازیکن استقلال و همسرش + عکس و بیوگرافی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟