نظرات جنجالی آریاعظیمی نژاد نسبت به سلبریتی ها/از گلشیفته فراهانی تا احسان علیخانی+فیلم

شرح خبر: آریا عظیمی نژاد: از احسان عیخانی خوشم نمی آمد ولی در حال حاضر از او یاد می گیرم.
نظرات جنجالی آریاعظیمی نژاد نسبت به سلبریتی ها/از گلشیفته فراهانی تا احسان علیخانی+فیلم
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است.آریا عظیمی‌نژاد پدرش جمشید عظیمی نژاد نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سالهای ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود و آریا عظیمی نژاد در ۶ سالگی در این مجموعه عروسکی همراه خواهرش پوپک عظیمی نژاد نقش آفرینی کرده‌است.آریا عظیمی نژاد متاهل است و یک پسر دارد.

 

دیگران چه می خوانند:

 

آریا عظیمی نژاد  موسیقی دان و آهنگ ساز کشورمان در یک گفت و گوی دوستانه نظر خود را در خصوص یک عده از سلبریتی ها این چنین گفت:

 

نظر آریا عظیمی نژاد در خصوص احسان علیخانی

احسان علیخانی

 

من  احسان علیخانی  را تا قبل از برنامه عصر جدید، آن زمانی که در برنامه ماه عسل فعالیت می کرد، خیلی از او خوشم نمی آمد، ولی در حال حاضر که او را می شناسم ، میدانم که یک مدیر واقعی است، کسانی که برای او کار می کنند، عاشقش هستند و انسانی است که من در حال آموختن از او هستم، با این که سنش از من کمتر است ولی در یک چیزهایی به کمالی رسیده است که واقعا می شود از او یاد کرد.

 

نظر آریا عظیمی نژاد در خصوص محمد اصفهانی

 

محمد اصفهانی

محمد اصفهانی ، برادرم است.

 

نظر آریا عظیمی نژاد در خصوص شادمهر عقیلی

 

شادمهر عقیلی

 

به نظر من  شادمهر  استعدادی از ورزش و موسیقی است. او چندین ساز را خوب می نوازد. شادمهر یک دوست واقعی است، یک زمان یک نفر را به خاطر من زد.

 

نظر آریا عظیمی نژاد در خصوص گلشیفته فراهانی

 

تجاوز جنسی به گلشیفته فراهانی

 

به نظر من حیف شد که رفت، هر چند در آن جا اتفاق های خوبی براش می افتد ولی خیلی جایش خالی است.  گلشیفته  هم استعدادی از موسیقی است.

 

نظر آریا نژاد در خصوص بشیر حسینی

 

بشیر حسینی

 

با او تازه آشنا شده ام، او یک انسان چند وجهی پیچیده است، در وجه هایی او را نمی شناسم ولی تا اندازه ای که در عصر جدید داوری می کنم، می دانم که در کارش جدی است، برای نظری که می دهد وقت می گذارد و یک دغدغه ای در خصوص بچه ها دارد و در کارش جدیت دارد.

 

منبع:ستاره پارسی


 

نظرات جنجالی آریاعظیمی نژاد نسبت به سلبریتی ها/از گلشیفته فراهانی تا احسان علیخانی+فیلم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟