فولاد خراسان بار دیگر واحد نمونه سال شد

شرح خبر: شرکت مجتمع فولاد خراسان با ثبت عملکرد سال 1398، عنوان واحد نمونه تولیدی سال 1399 استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.
فولاد خراسان بار دیگر واحد نمونه سال شد
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: مجتمع فولاد خراسان که در سال گذشته موفق به ثبت 18% رشد در جمع تولیدات، 49% رشد ارزش فروش و 79% رشد ارزش صادرات شده است، در آیین تقدیر از واحدهای نمونه سال 1399 با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و تنی چند از مقامات اجرایی، سیاسی و نمایندگان بخش خصوصی، لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه تولیدی سال را دریافت کرد.

به گفته مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، رشد70درصدی سود عملیاتی، 15% کاهش موجودی انبارها نسبت به سال قبل به همراه سایر دستاوردهای حوزه های تولیدی (از جمله ثبت رکورد های گوناگون در نواحی تولید) از مهم ترین توفیقات این شرکت در سال گذشته بوده است که عنوان واحد نمونه را برای این شرکت رقم زده است.

کسری غفوری خاطرنشان کرد: کسب رکوردهای فروش و صادرات و فعالیت های حوزه استانداردها و نظام های مدیریتی به عنوان بخشی دیگر از فعالیت های ارزنده همکاران شرکت بوده و ماحصل تلاش همه کارکنان و دست اندرکاران شرکت باعث احراز این موفقیت جمعی شده است.

دیگران چه می خوانند:

گفتنی است در آیین تقدیر از واحدهای نمونه تولیدی استان، که پنجشنبه شب، 20 شهریورماه در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، رئیس «خانه صنعت معدن و تجارت کشور»، رئیس «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران»، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان «صنعت، معدن و تجارت» استان، نمایندگان مردم مشهد و گناباد در مجلس و رئیس «خانه صنعت، معدن و تجارت» حضور داشتند.

در این آیین سالانه که به علت محدودیت های ناشی از شیوع کووید19 با محدودیت در تعداد نفرات دعوت شده به مراسم برگزار شد، رسولیان، معاون استاندار خراسان رضوی، لوح تقدیر و تمبر یادبود واحد نمونه تولیدی سال را به مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان اهدا کرد.

منبع: شمانیوز

 

فولاد خراسان بار دیگر واحد نمونه سال شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟