برای توسعه نطنز و بادرود و قمصر آماده همکاری باهمه دلسوزان هستیم

شرح خبر: عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم گفت: یکی از موسساتی که می تواند در جهت توسعه به حوزه انتخابیه کمک فراوانی کند موسسه اعتباری ملل است.
برای توسعه نطنز و بادرود و قمصر آماده همکاری باهمه دلسوزان هستیم
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز ،بادرود و قمصر  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه استان گلساران طرحی است که مردم کاشان سال‌هاست در پی آن هستند، گفت: مردم این شهرستان خواستار تبدیل شهرستان کاشان به استان گلساران هستند.

 

دیگران چه می خوانند:

وی افزود: مردم کاشان براساس ادله‌هایی استان شدن رامطرح می‌کنند و یکی از این ادله‌ها بحث جمعیت این شهرستان است، زیرا معتقدند جمعیت کاشان به حدی است که قابلیت استان شدن را داشته باشد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  نطنز ، بادرود و  قمصر مشکلی با این موضوع ندارد که عضو کاشان باشد یا اصفهان، گفت: نطنز و قمصر روابط خوبی هم با اصفهان دارند و هم با شهرستان کاشان.

فیروزی پوربادی ادامه داد: مردم نطنز ، قمصر  و بادرود به دلیل قرابت و نزدیکی به کاشان و هم به لحاظ فرهنگی از استان شدن کاشان استقبال می‌کنند و باور دارند که با این اقدام شاید بادرود هم به شهرستان ارتقا یابد.

 

وی با ابراز تردید از اینکه شهرستان کاشان به استان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: نخست اینکه دولت در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و به همین دلیل دولت خیلی موافق گسترش استان‌های کوچک نیست و دوم اینکه بعید می‌دانم این طرح در مجلس هم رأی بیاورد.

 

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شهرستان نطنز و قمصر موضوع استانی شدن کاشان با موافقان و مخالفانی روبه‌روست، اما ما نیز تابع قانون هستیم وحساسیتی نداریم و آنچه که مصلحت نظام ومردم باشد را مورد نظر می‌دانم.

 

فیروزی پوربادی با بیان اینکه ما موضوع استان شدن شهرستان کاشان را دنبال می‌کنیم، گفت: منتهی خواسته‌ای داریم و خواسته ما این است که بخش بادرو به شهرستان ارتقا یابد

 

عضو کمیسیون عمران با اشاره به تأثیرگذاری مثبت موسسه اعتباری ملل در توسعه و رشد مناطق مختلف کشور گفت: حوزه انتخابیه من فاقد شعب موسسه اعتباری ملل است و ازآنجاکه بانک‌ها و موسسات مالی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور در شرایط کنونی جایگاه مهمی دارند و می‌توانند با مردم تعامل سازنده در حوزه اعطای تسهیلات داشته باشند.

 

فیروزی پوربادی خاطرنشان کرد: موسسه  اعتباری ملل شعبه‌ای در نطنز و بادرود نداردو از مسئولان این موسسه اعتباری درخواست داریم تا در حوزه انتخابیه من شعبه دایر کنند تا مردم از خدمات آن استفاده کنند.

 

وی اظهار داشت: حضور موسسه اعتباری ملل در نطنز و بادرود به توسعه این دو منطقه کمک فراوانی خواهد کرد.


منبع: شمانیوز

 

برای توسعه نطنز و بادرود و قمصر آماده همکاری باهمه دلسوزان هستیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟