۲ سوال اسکوچیچ از آرسن ونگر

شرح خبر: سرمربی تیم ملی در جریان وبینار دانش‌افزایی مربیان درباره استفاده از تکنولوژی GPS با آرسن ونگر به پرسش و پاسخ پرداخت.
۲ سوال اسکوچیچ از آرسن ونگر
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، در وبینار دانش افزایی مربیگری با حضور آرسن ونگر ضمن خیر مقدم به وی عنوان کرد: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحالم. می‌خواهم نظر شما را درباره بهره‌مندی از تکنولوژى GPS برای تیم‌ها در تمرین بدانم.

 

دیگران چه می خوانند:

آرسن ونگر در این باره گفت: این یک واقعیت روشن است که اعداد و ارقام به ما کمک مى‌کنند و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد. طبعاً تلاش می‌شود با استفاده از اطلاعات بتوانیم تصمیمات درستى بگیریم.

 

وی افزود: من به اطلاعات و آمار دقیق اعتقاد زیادى دارم، چرا که مى‌تواند بسیار اثرگذار باشد. در تجارب مربیگری هم از این موضوع استفاده کرده‌ام.

 

پس از این اسکوچیچ پرسید؛ "در بحث تعادل میان تکنیک و تاکتیک چه توصیه‌ای دارید؟" که آرسن ونگر گفت: "بازیکن حتماً باید تابع تصمیمات مربى باشد و هیچ بهانه‌اى از سمت بازیکن قابل قبول نیست. لازم است تعادل لازم بین تاکتیک و تکنیک در فوتبال ایجاد شود. این موضوع با برگزاری تمرینات و بهره‌مندی از رویه‌های مناسب و تداوم آن عملیاتی می‌شود.// تسنیم



منبع:رصدورزشی



 

۲ سوال اسکوچیچ از آرسن ونگر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟