مهدی اخوان؛ نمونه بارز مدیریت جهادی و انقلابی در کشور

شرح خبر: عملکرد قابل قبول مدیرعامل این شرکت برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت همراه اول و این مدیر جهادی و انقلابی افزوده است.
مهدی اخوان؛ نمونه بارز مدیریت جهادی و انقلابی در کشور
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

جامعه اسلامی ایران سرشار از پتانسیل های مهم و درخور توجه مالی و نیروی انسانی به ویژه وجود توانمندی های نهفته در بین جوانان و آینده سازان این کشور در همه زمینه ها است، بنابراین استفاده بهینه و موثر از این ظرفیت ها و وجود افراد توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در زمینه مدیریت و بستر های تصمیم‌گیری، آینده روشنی برای ایران اسلامی و مردم شریف و متدین آن ترسیم می‌کند.

همچنین به کمک این سرمایه‌های مهم می‌توان بر بسیار از مشکلات اقتصادی و غیره اقتصادی غلبه کرد،کشور ایران از وجود بسیاری از مدیران جوان و کارآمد که نگاه و توجه ویژه‌ای به مدیریت جهادی و باور به این اصل مهم در عرصه مدیریت در راستای غلبه بر مشکالت و اتخاذ برنامه های نوین دارند، بهره‌مند است.

دیگران چه می خوانند:

با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کارگزاران ارشد نظام در تاکید بر شناسایی و استفاده از مدیران جهادی و انقلابی لازم است بستر و فضای لازم برای تحقق این مهم درمدیریت خرد و کلان کشور مهیا شود.

در سالیان اخیر و در جامعه ایران مدیران مهمی از نسل و نوع مدیران جهادی و انقلابی با ارائه بیان و عملکرد موثر و مناسب، خویش را به جامعه به خوبی معرفی کرده که می‌تواند الگو و سرمشقی برای دیگران شود‌.

بحران کرونا و وجود برخی مشکالت در کشور موجب شد مدیران شایسته و متعهد که از تخصص های لازم در حد و اندازه‌های بلندپایه برخوردار هستند با عملکرد مدیریتی و کاری مناسب بر مشکالت غلبه کرده و با عملیاتی شدن مدیریت جهادی و انقلابی، روزنه های امید بیش از پیش در جامعه مهیا شد.

مهدی اخوان که مدیریت شرکت همراه اول در کشور را در اختیار دارد یکی از نیروها و مدیران انقلابی و جهادی در کشور است که در کنار مدیریت شایسته و قابل قبول در حوزه کلان کشوری همزمان با شیوع بیماری کرونا حضور پر رنگ در همه عرصه و میدان‌ها به خصوص در صحنه کمک به هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی و تلاش موثر برای کمک‌رسانی به اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم کشور داشته است، اقدامات وی رضایت مندی مردم و مسئولان عالی کشور را به دنبال داشته و عملکرد قابل قبول اخوان برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت همراه اول و این مدیر جهادی و انقلابی افزوده است.

از سوابق اخوان می‌توان به رتبه اول کنکور سراسری در سال ۷۵، رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در سال ۷۸ ، کسب رتبه اول المپیاد دانشجویی برق کشور در سال ۷۹ و همچنین انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه سال کشور در سال ۱۳۷۹ و کسب دکتری برق (گرایش مخابرات) با رتبه ممتاز از دانشگاه تهران اشاره کرد، این رزومه علمی در کنار مدیریت صادقانه و شایسته از نمونه های بارز مدیریت جهادی است که در سال‌های اخیر در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور به خوبی مطرح شده است.

رهبر معظم انقلاب پرچم دار مدیریت جهادی بوده و شاخص‌های آن را نه فقط در قول، بلکه در عمل نیز نشان داده است، ایشان همچنین در مناسبت‌های مختلف به تبین ویژگی‌های این نوع مدیریت پرداخته و مقامات و مسئولان نظام را نیز به رعایت اصول و شاخص های مهم این نوع مدیریت دعوت کرده است.

رهنمودهای ایشان الگو و راهکار مشخصی برای تحقق و عملیاتی شدن مدیریت جهادی در سطح جامعه و استفاده از مدیران شایسته و متخصص نظیر مهدی اخوان بهابادی در جامعه است.

 مهدی اخوان در شرکت همراه اول با استفاده از ظرفیت‌های نوین، علمی، کارآمد و ارائه خدمات شایسته به اقشار مختلف، در کنار کسب رضایت مردم رضایت مندی و خرسندی بسیاری از کارگزاران و مسئولان ارشد نظام را نیز به دنبال داشته به طوری که حضرت آیت ا… حسینی بوشهری خطیب توانمند جمعه قم و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صراحت از عملکرد این مدیر جهادی و انقلابی تشکر و حمایت کرده و گفته است که: ” از خدمات همراه اول و مدیریت آن راضی هستیم و خسته نباشید و خدا قوت به این مرد انقلابی می گویم به لحاظ خدمات خوبی که همراه اول در اختیار مردم قرار داده است و امیدوارم که همیشه دکتر مهدی اخوان بهابادی در پناه خدا محفوظ باشد.”

همچنین حضرت آیت الله مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری نیز درباره مدیر عامل شرکت همراه اول مطالب جالبی را بیان کرده و خواستار حضور چنین مدیران جهادی و انقلابی در عرصه مدیریت در همه زمینه ها شده است.

از جمله سخنان آیت الله مجتهد شبستری می‌توان به این جمله که فرمودند: ” امیدوارم مدیرعامل همراه اول با قدرت به خدمات رسانی به مردم به پردازد و مشخص است که دکتر مهدی اخوان جوان مومنی است و امیدوارم خدا یار و یاورش باشد و بتواند با قدرت بیشتر خدمات همراه اول را در اختیارمردم قرار دهد،” اشاره کرد.

مهدی اخوان؛ نمونه بارز مدیریت جهادی و انقلابی در کشور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟