اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، تبدیل تهدیدها به فرصت است

شرح خبر: نایب‌رییس هیات‌‌مدیره شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: امضای توافقنامه گروه مالی گردشگری با قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب، ضرورتی برای تبدیل تهدیدها به فرصت و بهره گیری از توانمندی متخصصان داخلی است.
اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، تبدیل تهدیدها به فرصت است
به گزارش شرح خبر: محمد روزبهانی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء توانایی بالایی در پروژه های ساخت و سازدر کشور دارد و با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا به حال توانسته ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه های ملی، به رقیب سرسختی برای پیمانکاران خارجی تبدیل شود وشعار “ما می توانیم” را به شایسته ترین صورت محقق سازد.

وی افزود: قرارگاه خاتم همچنین تاکنون موفق به اجرای طرح های متنوعی در بخش صنعت و معدن شده که از جمله آنها می توان به احیای مستقیم فولاد بافت به ظرفیت 800 هزارتن در سال و احیای مستقیم فولاد میانه به ظرفیت سالانه 800 هزار تن اشاره کرد.

روزبهانی با اشاره به تحریم های ظالمانه بیگانگان ادامه داد: بنظر می رسد این مجموعه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای متخصص و همچنین بهره گیری از دانش آموخته های پروژه های انجام شده خود بتواند در احداث طرح های توسعه شرکت بناب راهگشا باشد.

دیگران چه می خوانند:

وی درباره تاثیر طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب بر صنعت فولاد کشور گفت: به طور کلی، صنعت فولاد در تولید، اقتصاد و توسعه کشور نقش مهم و کلیدی دارد و توسعه طرح های فولادی درکشور، منجر به ایجاد ارزش افزوده بیشتر و همچنین اشتغال زایی در کشور  می شود.

روزبهانی افزود: فولاد بناب با اجرای طرح های توسعه می تواند به عنوان یکی از واحدهای بزرگ تولید کننده درغرب و شمال غرب کشور، نیاز بازارهای داخلی آن مناطق را تامین و با اتصال به راه آهن سراسری، علاوه بر تسریع در ارسال محصولات به نقاط مختلف کشور، بازارهای صادراتی غرب کشور را نیز در آینده نزدیک پوشش دهد.

وی تصریح کرد: راه اندازی طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب درمنطقه و توسعه فولاد کشور در مناطق غربی، در رونق صنعت کشتی سازی، خودروسازی، صنایع بسته بندی، سیستم حمل و نقل، صنایع مربوط به تولید و انتقال انرژی، معدن و لوله و پروفیل ساختمانی کشور بسیار تاثیرگذار است.

به گفته روزبهانی، جذب نیروی انسانی متخصص و مجرب در منطقه و امکان تربیت نیروی متخصص ، جلوگیری از واردات محصولات فولادی بی کیفیت، ایجاد ارزش افزوده ملی بیشتر با تولید بیشتر محصولات فولادی و دستیابی به بازارهای بزرگ صادراتی غرب کشور از اهم مزایای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب است.

منبع: شمانیوز
 

اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، تبدیل تهدیدها به فرصت است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟