ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی طی هفته های آینده / پلتفرم مشترک برای تولید لوازم خانگی الزامی است

شرح خبر: عباس هاشمی؛ دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در جریان مراسم رویداد ارائه نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی که به میزبانی کارخانه نوآوری سام برگزار شده از ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی طی هفته های آینده خبر داد.
ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی طی هفته های آینده / پلتفرم مشترک برای تولید لوازم خانگی الزامی است
به گزارش شرح خبر: عباس هاشمی؛ دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در جریان مراسم رویداد ارائه نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی که به میزبانی کارخانه نوآوری سام برگزار شده از ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی طی هفته های آینده خبر داد.

عباس هاشمی با تاکید بر ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی گفت : البته که این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که فروشگاه های بزرگ محل خوبی برای نمایش تولیدات شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی است

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در مراسم رویداد ارائه نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی با اشاره به وضعیت شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی گفت : شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی دارای شرکت های زیرمجموعه تحقیق و توسعه هستند تا در مسیر رشد و توسعه بیشتر قرار بگیرند. ما نیز در انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با تشکیل دپارتمان قطعه سازی به منظور تعمیق ساخت داخل، در راستای داخلی سازی قطعات لوازم خانگی گام برداشته ایم.

دیگران چه می خوانند:

عباس هاشمی افزود : در خصوص تدوین استراتژی صنعت لوازم خانگی باید بگوییم که این موضوع در دستور کار انجمن صنایع لوازم خانگی بوده و همگی مطلع هستند که برای تحقق آن استراتژی الزاماتی وجود دارد. دولت و دستگاه های دولتی باید در بخش نظارت متمرکز شوند و باید صحنه را برای بخش خصوصی خالی کنند.

وی گفت : در صنعت لوازم خانگی قطعا باید تولید در پلتفرم های مشترک صورت بگیرید و ما نیز به عنوان بزرگترین و مهمترین تشکل صنعت لوازم خانگی ایران به این مهم اعتقاد راسخ داریم اما قطعا می دانید که رسیدن به این مهم نیازمند الزاماتی است که باید از سوی دولت تامین شود. در بخش صادرات ما در کشور های همسایه بازار 400 میلیون نفری داریم که به کمک استاندارد سازی قطعات لوازم خانگی و ایجاد پلتفرم مشترک می توانیم این بازار را به خوبی پوشش دهیم.

هاشمی ادامه داد : در حال حاضر تولید محصولات لوازم خانگی متمرکز بر سازگاری با محیط زیست و مصرف کم انرژی است چرا که نیاز جهانی این مهم را طلب می کند.

وی در پایان با اشاره به موضوع ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی گفت : البته که این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که فروشگاه های بزرگ محل خوبی برای نمایش تولیدات شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی است. در همین رابطه انجمن صنایع لوازم خانگی پیش تر برنامه ریزی های مناسبی کرده و طی دو هفته آینده ایجاد یک مرکز بزرگ لوازم خانگی اتفاق خواهد افتاد.

منبع: شمانیوز
 

ایجاد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی طی هفته های آینده / پلتفرم مشترک برای تولید لوازم خانگی الزامی است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟