مزیت‌های خرید از علی‌بابا

شرح خبر: علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست.
 مزیت‌های خرید از علی‌بابا
به گزارش شرح خبر: علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست.

 

مزیت‌های خرید از علی‌بابا

 

دیگران چه می خوانند:

علی‌بابا ، علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین بلیط را در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و خارج از ساعت‌های اداری برای‌تان فراهم می‌کند، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه شما می‌توانید تنها با چند کلیک به تمام پروازهای معتبر در مسیر و در تاریخ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، همه‌ی گزینه‌های موجود برای خرید، ازجمله پروازهای ارزان‌قیمت و امکان جستجو در تمامی کلاس‌های پروازی چارتر، اکونومی و بیزینس را مشاهده کنید.

 

علاوه بر این‌ها، امکان علی بابا کنسل کردن بلیط‌ها به صورت آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. در نهایت علی‌بابا خرید اعتباری، تسویه‌حساب در سررسیدها و خدمات دیگری را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است.

 

علی بابا، همچنان در صدر صنعت سفر و گردشگری ایران

 

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که علی‌بابا در سال گذشته توانست مثل گذشته، رتبه اول سفر ایران را در اختیار داشته باشد و در زمینه توسعه محصول و ریل گذاری برای آینده، برخلاف مسیر انفعالی بازار سفر، کاملا فعالانه عمل کند.

براساس این گزارش، علی‌بابا توانسته است در سال بحرانی گذشته به لحاظ، سخت افزاری، نرم افزاری، تکنولوژیک و افزایش توان علمی، در مسیر «زیرساخت سازی هرچه بیشتر» قدم بگذارد که راه اندازی و توسعه چند پلتفرم و مارکت پلیس (بازارگاه)، سرمایه گذاری‌های بین بخشی و توسعه همکاری‌های برون سازمانی و بازبینی نقشه راه پیش روی این گروه، بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

 

سبد متنوع خدمات و احترام به تنوع سلایق

 

برتری علی‌بابا ارائه سبد کامل محصولات سفر، گردشگری و خدمات فرهنگی جانبی است. این مجموعه تقریبا تمام محصولات سفر اعم از بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت انواع وسایل نقلیه زمینی شامل؛ اتوبوس و قطار به همه مقاصد را شامل می شود که علاقه مندان می توانند فقط با چند کلیک ساده در سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا، نسبت به تهیه آن ها اقدام کنند. پوشش 100 درصدی قطارها، اتوبوس ها و پرواز های داخلی، یکی از مزایای مطلق سفرهای علی‌بابا در این حوزه است.

ارائه خدماتی در زمینه اقامتگاه (هتل در تمام مقاصد گردشگری)، ویزا، بلیت چارتر و تور به مقاصد متنوع داخلی و خارجی بخش دیگری از خدمات متنوع مجموعه سفرهای علی‌بابا است که به طور پیوسته در حال تکمیل است.

فهرست بلند بالای فوق، حاکی از چشم انداز بلند مدت و تعریف شده ای برای مجموعه سفرهای علی‌بابا است و در ضمن سرعت رشد این مجموعه پویا را در هفت سالی که از آغاز فعالیت آن می گذرد، نشان می دهد.

در حال حاضر عمده ترین و پرمخاطب ترین ابزارهای دسترسی به خدمات سفرهای علی‌بابا سایت این مجموعه به نشانی alibaba.ir و اپلیکیشن علی‌باباست که بر روی پلتفرم های اندروید و IOS در دسترس همگان است.

مزیت‌های خرید از علی‌بابا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟