ایجاد 1500 شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

شرح خبر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس افزود: در سال گذشته ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را متعهد شده بودیم که با تلاش جمعی این مسأله محقق شد.
ایجاد 1500 شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
به گزارش شرح خبر: «حسن خلج طهرانی» فرارسیدن هفته‌ی کار و کارگر را به تمام زحمت‌کشان ایران اسلامی به‌ویژه کارگران شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس تبریک گفت و افزود: برای رسیدن به جهش تولید و دستیابی به پیشرفت اقتصادی، کارگر یکی از ستون‌های اصلی است چراکه توجه به نیروی انسانی تضمین آینده‌ی یک مجموعه‌ خواهد بود.

 

وی میزان اشتغال‌زایی تعهد شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در سال گذشته را یک هزار و 500 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال تعهد شده را محقق کردیم و میزان اشتغال ثبت‌شده در سامانه تا پایان سال 1399، 9 هزار و 461 نفر بوده است که از رونق کار و تلاش در منطقه حکایت دارد.

دیگران چه می خوانند:

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در ادامه ضمن بیان این‌که در سال گذشته قریب به هشت هزار و 600 نفر از جویندگان کار به صنایع مستقر در این منطقه معرفی شده‌اند، اضافه کرد: در این برهه‌ی زمانی سه هزار و 311 بازدید نیز از شرکت‌های پیمانکاری به عمل آمد تا شاهد تشدید نظارت‌ها در اجرای دقیق مقررات حاکم بر کار و اشتغال باشیم.

 

وی در خصوص تعداد شکایات ثبت‌شده در واحد کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز بیان داشت: امسال تعداد شکایات نسبت به سال گذشته حدوداً 50 درصد کاهش داشته است و از 251 مورد شکایت سال گذشته به 112 مورد شکایت در امسال رسیده‌ایم.

 

خلج طهرانی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام همکارانم به‌ویژه کارگران خدوم شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس که در شرایط خاص به‌تبع شیوع ویروس کرونا همچنان در حال کار جهادی هستند، کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم مأموریت سنگینی را که در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای حرکت در مسیر صحیح فرآیند تولید بر دوش داریم، به‌خوبی انجام دهیم.




منبع: شمانیوز
 

ایجاد 1500 شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟