هراس از رئیسی در اردوگاه اشرافی گری، نا کارآمدی و فساد

شرح خبر: سیدمهدی شیرمردی؛ دببرکل ستاد جنبش مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی۱۴۰۰ در یاد داشتی نوشت: امروز مردم از نفوذ فساد تا بیخ گوش رئیس قوه مجریه و معاون اول رنج نمی بردند.
هراس از رئیسی در اردوگاه اشرافی گری، نا کارآمدی و فساد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
سیدمهدی شیرمردی؛ دببرکل ستاد جنبش مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی۱۴۰۰، انتخاباتی دیگر در راه است و فرصت طلبان و رانت بازان فربه از خوان دولت حاکم نگران !تکنوکراتهای لیبرال و مدافع بازار ونفع حداکثر ی که با کلید بی تدبیری اقتصاد ومعیشت مردم را در کوره،فساد و رانت سوزاندند و میراثی جز سرزمین سوخته به ودیعه نگذاشتند بیمناکند.
 
اینک صف دلواپسان انتخاب سیزدهم بسیار طولانی وفشرده است و فضای مجازی سرشار از موج نگرانی است.براستی این صف ولشکر کشی های مجازی و قرق رسانه ای ناشی از چیست؟
 
نکته مهم این است که ٱیت الله رییسی در کانون این عملیات روانی قرار دارد،براستی رییسی چه ویژگی دارد که صاحبان قدرت ومدافعان استمرار بی تدبیری ها اینگونه از حضور وی بیمناک هستند و بر طبل ماندن ایشان در قوه قضائیه مبکوبند ،ایا سرچشمه و انگیزه این تحلیلهای غلط و هجمه رسانه ای مبتنی بر ارجح بودن ٱقای رییسی در قوه قضایه چیزی جز وحشت از روحیه فساد ستیزی ایشان است.؟آنانی که در تحلیلهای انحرافی خود سنگ قوه قضایه را بر سینه می زنند و حکم رهبری را مبنای این حملات قرار می دهند کدام استراتژی و راهبرد خودرا در اجرا و عمل با منویات رهبری همسو می دانند. که اگر چنین بودامروز شاهد سرگیجه حاکم بر اقتصادعمومی و رواج فسادو گرانی افسارگسیخته ،تاراج ارز و طلای ایران و……نبودیم.
 
امروز مردم از نفوذ فساد تا بیخ گوش رئیس قوه مجریه و معاون اول رنج نمی بردند.
 
بی تردید جریان زر و زور و تزویر با سابقه ای به قدمت تاریخ همواره و به هر قیمتی سعی در حفظ منافع پوشالی و باد آورده خود دارند. اما اینبار دست این زیاده خواران بیت المال برای همگان رو شده است و آیت الله رئیسی نیز به عنوان رئیس دستگاه قضا با آسیب شناسی دقیق به درستی دریافته که فساد را باید از ریشه خشکاند و قوه مجریه را به زینت پاکدستی و تقوا دو باره آراست ،پیداست که در چنین حالتی می توان به ریشه کنی فساد و گسترش عدالت اجتماعی و برچیده شدن بساط رانت امید داشت.در پاسخ به انتقادات آنانی که بر طبل نیامدن آیت الله رئیسی به دلایل گفته شده میکوبند ،باید گفت رئیسی آمده تاآرمانهای انقلاب بماند،آمده تا عدالت برقرار شود،آماده تا فسادو اشرافیت گرایی زدوده شود و دست مفسدان از بیت المال قطع گردد.
 
ملت به ستوه آمده از بی عدالتی به دنبال ناجی است و آن کسی جز آیت الله رئیسی نیست.

هراس از رئیسی در اردوگاه اشرافی گری، نا کارآمدی و فساد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟