رشد ۱۴.۵ درصدی تولید و افزایش ۲۷۳ درصدی سود در شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

شرح خبر: مجمع عمومی سالیانه شرکت با حضور اکثریت سهامداران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸تشکیل گردید و بعد از گزارش عملکرد هیئت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت با گزارش مقبول مورد تأیید مجمع قرار گرفت.
رشد ۱۴.۵ درصدی تولید و افزایش ۲۷۳ درصدی سود در شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
مجمع عمومی سالیانه شرکت با حضور اکثریت سهامداران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸تشکیل گردید و بعد از گزارش عملکرد هیئت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت با گزارش مقبول مورد تأیید مجمع قرار گرفت.
 
مصطفی فلاحی، مدیر مالی و حسابداری شرکت با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد سفیددشت با بیان خلاصه ای از عملکرد سالیانه شرکت گفت: با تلاش و پشتکار کارکنان واحد احیا مستقیم این شرکت تا کنون بالغ بر ۲.۸ میلیون تن آهن اسفنجی تولید کرده ایم.
 
وی در خصوص میزان پیشرفت طرح فولادسازی این شرکت نیز اظهار کرد: واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت در حال حاضر به بیش از ۸۷.۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پیش بینی می شود مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
 
 مصطفی فلاحی در جلسه مجمع عمومی سالیانه سهام داران، ضمن بیان آمار تولید وفروش شرکت عنوان کرد: در سال ۹۹ ،بیش از ۸۳۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید گردید که نسبت به سال ۹۸ ،رشد ۱۴.۵ درصدی داشت. همچنین درآمد حاصل از فروش این مقدار آهن اسفنجی۳۸.۵۶۶ میلیارد ریال بوده است که رشد ۱۶۷ درصدی را نشان میدهد. 
 
وی تأمین بیش از یک میلیون تن گندله، بومی سازی ۳۵ قلم تجهیزات و قطعات ماشین آلات، تسویه و قطعی شدن مالیات سال ۹۷ ،پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب و انتقال پساب، طراحی و تأمین مرکز داده، ساختمان باسکول و پست برق ۴۰۰ کیلووات و احداث جاده دسترسی DA را از اهم دستاوردهای شرکت در سال ۹۹ برشمرد.
 
در ادامه با توجه به نقشه راه شرکت جهت تکمیل زنجیره ارزش شرکت گزارش این طرح ها به شرح ذیل در مجمع ارائه گردید:
 
۱- پروژه های در حال تکمیل فولادسازی، تصفیه خانه، بریکت سازی، انبارها که باید طبق برنامه تا پایان سال ۱۴۰۰ راه اندازی گردد.
۲- پروژه های توسعه جدید که با توجه به حمایت سهام داران شرکت و رفع موانع فاینانس چین، مقرر گردید از منابع مازاد فاینانس اجرا گردد که شامل پروژه ماشین ریخته گری بیلت وواحد اسیدشویی و نورد سرد شرکت است.
۳- پروژه ها و طر ح هایی که درمرحله کسب مجوز لازم هستند و با توجه به موافقت سهام داران مقرر گردید در خصوص تهیه فاز مطالعاتی فنی- اقتصادی این طرح ها و ارائه گزارش حسابرس و مجوز هیئت مدیره شرکت به سهام داران اقدام عاجل صورت پذیرد.
 
اهم این طرح ها عبارت اند از: واحد واگن برگردان و خطوط ریلی، مخازن جدید ذخیره آهن اسفنجی، ا کسیژن دوم، کوره پاتیلی دوم، واحد احیای مگامدول جدید، نیروگاه شرکت.
 
شایان ذکر است در ادامه این مجمع به منظور تأمین مالی طرح های توسعه فوق، سهام داران شرکت موافقت کردند فقط ۱۰ درصد از سود سال ۱۳۹۹ توزیع و مابقی آن که بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال است جهت سرمایه گذاری طرح های توسعه شرکت هزینه گردد.
 
 گفتنی است در پایان نمایندگان سهام داران حاضر در مجمع از عملکرد خوب هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان این شرکت در دستیابی به اهداف تعیین شده در سال ۱۳۹۹ قدردانی و بر اهمیت دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده در سال ۱۴۰۰ تأ کید کردند.
 
 
 
منبع:روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
 
 

رشد ۱۴.۵ درصدی تولید و افزایش ۲۷۳ درصدی سود در شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟