کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 ركورد جديد توليد در اردیبهشت

شرح خبر: مجتمع فولاد صنعت بناب در سال "توليد، پشتيباني‌ها و مانع زدایي‌ها"، با همت، ‌همدلي و مديريت جهادي موفق شد در خرداد ماه، کسب "تندیس رضایتمندی مشتری" و در اردیبهشت ماه 7 رکورد جدید تولید را ثبت کند.
کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 ركورد جديد توليد در اردیبهشت
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
 
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اواخر خرداد در تهران برگزار شد، مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.
ثبت 7 ركورد جديد توليد ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل ركورد توليد ماهانه در مجموع ذوب و نورد 106 هزار و 280 تن در كل خطوط مجتمع در ارديبهشت ماه صورت گرفته و از  بدو تاسيس بي‌سابقه بوده است.  از اين ميزان توليد ماهانه 19 هزار و 934 تن در خط 2 نورد شاهين، 32 هزار و 189 تن در خطوط نورد سهند، ماهانه 62 هزار و 195 تن در كل خطوط نورد و توليد ماهانه 28 هزار و 586 تن در ذوب شاهين،  15 هزار و 499 تن در ذوب شهريار و در مجموع خطوط توليد ماهانه 44 هزار و 85 تن  در خطوط ذوب در ارديبهشت ماه از بدو تاسيس اين مجموعه فولادي بي‌سابقه بوده است.
انسجام بخشي به توليد و تامين مواد اوليه، اقلام مصرفي، اصلاح زيرساخت‌ها در بخش‌هاي مختلف و حركت با نياز روز در بهره‌مندي از دانش و توان داخلي در دستور كار مديريت مجموعه قرار گرفته كه با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌هاي مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولويت قراردادن امور كاركنان اعم از مسایل رفاهي و آموزشي، صورت مي‌پذيرد.
نگاه ويژه به بازار مصرف داخلي و خارجي و برنامه‌ريزي براي رسيدن به سهم بيشتر از بازار مصرف كشور و همچنين افزايش ميزان صادرات و توسعه بازار در كشورهاي عربي، حاشيه خزر و ايجاد بازارهاي صادراتي جديد از اهداف پيش رو خواهد بود .
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداري از نيروي متعهد، متخصص و دانش و توان فني بالا در حال حاضر يكي از جوان‌ترين و فعال‌ترين مجموعه‌هاي فولادي كشور است كه محصولات فولادي خود را با كيفيت بالا روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند.

کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری / ثبت 7 ركورد جديد توليد در اردیبهشت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟