فوتبالیست معروف تحت تعقیب پلیس بین‌الملل

شرح خبر: شنبه شب اعترافات میلاد حاتمی یکی از شاخ‌های مجازی از طریق بخش خبری شبکه دو سیما پخش شد و او افرادی را که در سایت‌های شرط‌بندی نقش داشتند معرفی کرد. یکی از این نفرات پیام صادقیان ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و پرسپولیس بود.
فوتبالیست معروف تحت تعقیب پلیس بین‌الملل
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
به گزارش شمانیوز: وقتی پیام صادقیان پس از اعتراض به نیمکت نشینی‌اش در بازی برگشت پرسپولیس و سایپا با واکنش کریم باقری مواجه شد و پس از آن از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، هیچ علاقه مندی به فوتبال ایران تصور نمی‌کرد کار او به جایی برسد که حالا تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار بگیرد.
 
صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس به نفت تهران، صبا، ماشین سازی، عثمانلی اسپور ترکیه و سپیدرود رفت اما در هیچ کدام از این تیم‌ها نتوانست روزهایی را تکرار کند که قبل از محرومیت سه ماهه‌اش در بازی پرسپولیس و فولاد داشت. او سیر سقوطی را در فوتبال طی کرد و به یک استعداد سوخته تبدیل شد اما این بار کار به جاهای باریک کشیده شده است.
 
شنبه شب اعترافات میلاد حاتمی یکی از شاخ‌های مجازی از طریق بخش خبری شبکه دو سیما پخش شد و او افرادی را که در سایت‌های شرط‌بندی نقش داشتند معرفی کرد. یکی از این نفرات پیام صادقیان ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و پرسپولیس بود.
 
حاتمی درباره‌ صادقیان گفت: «صادقیان جزو کسانی است که سایت مادر (سایت‌هایی که چند سایت دیگر را به‌عنوان زیر شاخه دارند) دارد. از حضور او واقعاً تعجب می‌کنم چرا که هم فوتبالیست بوده و هم موقعیت خیلی خوبی در ایران داشته و درآمد خیلی خوبی هم به دست می‌آورد. تعجب کردم چطور جذب چنین شبکه‌ای شده است.»
 
حالا فوتبالیست سابقی که هنوز ۳۰ ساله هم نشده و از او یه عنوان یکی از بهترین استعدادهای تاریخ فوتبال ایران نام برده می شد، در چاهی افتاده که بیرون آمدن از آن سخت است و تنها می توان گفت حیف آقای صادقیان، حیف!

فوتبالیست معروف تحت تعقیب پلیس بین‌الملل

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟