همسر دوم امین حیایی کیست؟

شرح خبر: نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی بازیگر مشهور سینمای ایران است.
همسر دوم امین حیایی کیست؟
به گزارش شرح خبر:

به گزارش شمانیوزنیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی بازیگر مشهور سینمای ایران است.نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد ماه 1351 در تهران می باشد. او همسر امین حیایی است و دارای یک فرزند پسر به نام دارا میباشد.

امین حیایی

دیگران چه می خوانند:

نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : خیلی ها تصور می کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال ها، بارها این ویژگی اش را به من ثابت کرد. ما سال ها روزگار خوشی را کنار هم می گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، چرا که اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می خواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم.

زندگی که یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می دانیم اگر موفقیتی تاکنون نصیب ما شده به خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است ،او تا قبل از آشنایی با امین حیایی اصلا به سینما فکر نمی کرده و حتی سینما هم نمی رفته و بازیگر شدنش به خواسته همسرش بوده فعالیتهای هنری اش عبارتند از:مونس ،مانی و ندا ،بوی بهشت ،به آهستگی ،آتش بس ،آرامش در میان مردگان، چند روز بعد ،اگه میتونی منو بگیر ،سنگ کاغذ قیچی و دایره زنگی.

همسر دوم امین حیایی کیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟