با دیجی کالا کسب درآمد کنید

شرح خبر: گروه دیجی‌کالا از زیر مجموعه‌های متنوعی تشکیل شده که فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا بدنه اصلی آن را تشکیل می‌دهد. این پلتفرم بزرگ برای پاسخ‌گویی به نیاز میلیون‌ها کاربر خود، به زیرساخت‌های قدرتمند فنی در حوزه‌هایی مانند امنیت، کلان‌داده‌ها، هوش مصنوعی و پشتیبانی نیاز دارد.
 با دیجی کالا کسب درآمد کنید
به گزارش شرح خبر:

گروه دیجی‌کالا از زیر مجموعه‌های متنوعی تشکیل شده که فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا بدنه اصلی آن را تشکیل می‌دهد. این پلتفرم بزرگ برای پاسخ‌گویی به نیاز میلیون‌ها کاربر خود، به زیرساخت‌های قدرتمند فنی در حوزه‌هایی مانند امنیت، کلان‌داده‌ها، هوش مصنوعی و پشتیبانی نیاز دارد.

در سال گذشته تبلیغات هوشمند و هدفمند به دیجی‌کالا اضافه شد و فروشندگان با کمک این نوع تبلیغات، توانستند میزان بازدید محصول خودشان را افزایش دهند. همچنین پنل فروشندگان در سال گذشته نیز توسعه پیدا کرد تا با امکان تحلیل و بررسی دقیق عملکرد، بتوانند فروش حرفه‌ای‌تری در مارکت پلیس دیجی‌کالا داشته باشند.

دیگران چه می خوانند:

در این بخش می‌توانیم به دیجی‌اکسپرس به عنوان شبکه هوشمند لجستیک دیجی‌کالا اشاره کنیم که وظیفه تحویل کالاها به مشتریان را دارد و در حال حاضر ۱۳ شهر بزرگ کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. این شرکت به دنبال آن است تا با حرکت بر لبه تکنولوژی و توسعه یک پلتفرم جامع، هوشمند، در دسترس و گسترده، به بزرگترین شرکت تکنولوژی محور در صنعت لجستیک ایران تبدیل شود.

همچنین پبندو یکی دیگر از پلتفرم‌های زیرمجموعه دیجی‌کالاست که در آن کاربران می‌توانند آگهی فروش کالا و خدمات خود را ثبت کنند. در واقع پیندو به دیجی‌کالا پیوند خورده، یعنی بینندگان محصول در پیندو می‌توانند، اطلاعات، نقد و بررسی و نظرات کاربران دیجی‌کالا در خصوص همان محصول را مشاهده و سپس برای خرید کالای فروشنده، اقدام کنند.



 

با دیجی کالا کسب درآمد کنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟