مشاوره رایگان پزشکی در طول سفر برای کاربران علی‌بابا

شرح خبر: در روزهای کرونا آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد، حفظ سلامتی است. بنابراین مثل همیشه توصیه می‌کنیم که سفرهایتان را به سفرهای ضروری محدود کنید تا از این طریق سلامت خودتان و خانواده‌تان را تا حد امکان حفظ کنید. با این همه اگر سفر ضروری در پیش دارید، علی‌بابا امکان ویژه‌ای برای اطمینان از سلامت شما در طول سفر برای شما ایجاد کرده است که در ادامه از چند و چون ماجرا آگاه می‌شوید.
مشاوره رایگان پزشکی در طول سفر برای کاربران علی‌بابا
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر: در روزهای کرونا آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد، حفظ سلامتی است. بنابراین مثل همیشه توصیه می‌کنیم که سفرهایتان را به سفرهای ضروری محدود کنید تا از این طریق سلامت خودتان و خانواده‌تان را تا حد امکان حفظ کنید. با این همه اگر سفر ضروری در پیش دارید، علی‌بابا امکان ویژه‌ای برای اطمینان از سلامت شما در طول سفر برای شما ایجاد کرده است که در ادامه از چند و چون ماجرا آگاه می‌شوید.

پیش از این کتابچه راهنمای کامل پروتکل‌های بهداشتی را منتشر کردیم تا با مطالعه آن تا حد امکان بتوانید سفرهایتان را ایمن کنید. اما در ادامه، خبر خوب اینجاست که علی‌بابا امکانی فراهم آورده است که بتوانید از مشاوره پزشکی رایگان اپلیکیشن دکتر ساینا حین سفر استفاده کنید. دکتر ساینا این امکان را به شما کاربران علی‌بابا می‌دهد که اگر در طول سفر علایم بیماری داشتید، بتوانید با پزشکان عمومی و متخصص دکتر ساینا ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره رایگان بگیرید.

مشاوره رایگان پزشکی دکتر ساینا در قالب یک کد تخفیف صد درصدی در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که تا پایان سال 1400 خدمات سفر و گردشگری خود مانند بلیط پرواز، قطار، اتوبوس یا هتل را از علی‌بابا تهیه کنند.

پس از خرید هر کدام از خدمات گردشگری از علی‌بابا یک کد تخفیف صد درصدی از طرف علی‌بابا برای شما پیامک می‌شود. این کد تخفیف را هنگام استفاده از اپ دکتر ساینا وارد کنید تا بتوانید در طول سفر با بیش از 450 پزشک عمومی و متخصص دکتر ساینا تماس صوتی و تصویری برقرار کنید یا به صورت چت با آن‌ها صحبت کنید.

بنابراین در طول سفرهای ضروری‌تان اگر به موردی مشکوک شدید یا احساس بیماری کردید، می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کرده و به رایگان با پزشکان دکتر ساینا ارتباط برقرار کنید. دکمه زیر را بزنید تا مستقیما به این پلتفرم هدایت شوید.

مشاوره رایگان پزشکی در طول سفر برای کاربران علی‌بابا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟