اضافه شدن یک پایگاه اینترنتی به جمع رسانه های موسیقی محور

شرح خبر: پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی نو» مجوز فعالیت خود را از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.
اضافه شدن یک پایگاه اینترنتی به جمع رسانه های موسیقی محور
به گزارش شرح خبر:

 پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی نو» مجوز فعالیت خود را از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

در بخش «درباره ما» این پایگاه اینترنتی آمده است: « پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. بهره گیری از تجربه وعلمِ آگاهانِ حوزه موسیقی و استادان به نام ، سرلوحه حرکت در مسیر دشوار پیش رو بوده و در ادامه نیز خواهد بود.»

دیگران چه می خوانند:

همچنین در این بخش چنین ذکر شده: « پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» در تلاش است کمک هرچند خُردی در راستای بلندپایگی این هنر دیرینه داشته باشد. هنری که با اصواتی در دل طبیعت آغاز شد و امروزه یکی از پرتولیدترین، پرمخاطب ترین و پررونق ترین هنرها از هفت هنر شناخته شده در جهان است.»

به گزارش این پایگاه خبری؛ اعضای تحریه و همه یاری دهندگان به این رسانه، دارای تحصیلات عالی در رشته های فرهنگی و هنری بوده و تدریس در دانشگاه و فعالیت در رادیو و تلویزیون و رسانه های معتبر، در کارنامه آنها به چشم می خورد.

در بند دیگری از «درباره ما» این پایگاه آورده شده: «پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» به هیچ نهاد، ارگان و سازمانی وابستگی ندارد و فعالیت آن مستقل اما در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.»

این رسانه موسیقی اعلام آمادگی کرده که آهنگ ها، آلبوم ها و موزیک ویدئوی علاقه مندان به فعالیت موسیقیایی را که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند و نیاز دارند آثارشان در فضای مجازی دیده و شنیده شود، منتشر می کند.

«مائده غنیمی» صاحب امتیاز و مدیرمسئول این پایگاه خبری تحلیلی است. سردبیری آن را «میثم امیراصلانی» برعهده دارد و اعضای تحریریه «مریم رحیمی پور»، «مصطفی زارع» و «حمیدرضا ولیان» هستند. طراح و مدیرفنی هم برومند شکری است.

علاقه مندان، هنرمندان و استادان حوزه موسیقی می توانند برای بازدید از بخش های مختلف این پایگاه که شامل اخبارموسیقی، موسیقی جهان، نقد و تحلیل، یادداشت، مقاله، گفت و گو، صندوق آهنگ، گرامافون(یاد و خاطره استادها) و ... می شود، از طریق آدرس زیر به این پایگاه اینترنتی مراجعه نمایند: https://moosighino.ir

منبع: شمانیوز

اضافه شدن یک پایگاه اینترنتی به جمع رسانه های موسیقی محور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟