کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت

شرح خبر: بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.
کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
به نقل از روابط عمومی رایتل، کاربران این اپراتور می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ی ویژه‌ی ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند.
درحالی تازه‌ترین نرخ مصرف اینترنت آزاد توسط رایتل با تعرفه ۴ هزار تومان اعلام شد که مشترکین سایر اپراتورهای ارتباطی برای بهره‌مندی از هر گیگابایت اینترنت آزاد، میانگین حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، پرداخت می‌کنند. 
این اقدام در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به رایتل بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند ارغوانی، منظور شده‌است.
همچنین این اپراتور پیش از این، برقراری تماس درون شبکه (از خطوط رایتل به رایتل) را با کمترین تعرفه ممکن یعنی ۷ تومان (۷۰ ریال) برای هر دقیقه مکالمه، اعلام کرد. برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با سیم کارت رایتل تنها ۴۲۰ تومان است.
گفتنی است، با استناد به جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌‌های مکالمه اپراتورها، رایتل مقرون به صرفه‌ترین نرخ را برای مشترکین در نظر گرفته و تعرفه اپراتورهای دیگر تقریبا ۱۲ برابر این نرخ است.
ده سالگی رایتل و آغاز دومین دهه از فعالیت این اپراتور بهانه‌ای برای رونمایی از طرح کاهش تعرفه مصرف اینترنت آزاد شد.

کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟