میزان هزینه ی مورد نیاز برای خرید یک دزدگیر هوشمند خودرو چقدر است؟

شرح خبر: قطعا یکی از مواردی ک در انتخاب و خرید دزدگیر ماشین با آن مواجه هستیم و اهمیت دارد قیمت و هزینه ی نصب و راه اندازی دزدگیر بر روی خودرو است. معمولا قیمت دزدگیرها با توجه به مدل و برند آنها بسیار متغیر هستند. در این مقاله ما چند برند از دزدگیر ها را با هم مقایسه میکنیم و در نهایت انتخاب با شماست که کدام برند و کدام مدل برای شما مناسب تر خواهد بود.
میزان هزینه ی مورد نیاز برای خرید یک دزدگیر هوشمند خودرو چقدر است؟
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
قطعا یکی از مواردی ک در انتخاب و خرید دزدگیر ماشین با آن مواجه هستیم و اهمیت دارد قیمت و هزینه ی نصب و راه اندازی دزدگیر بر روی خودرو است. معمولا قیمت دزدگیرها با توجه به مدل و برند آنها بسیار متغیر هستند. در این مقاله ما چند برند از دزدگیر ها را با هم مقایسه میکنیم و در نهایت انتخاب با شماست که کدام برند و کدام مدل برای شما مناسب تر خواهد بود.
 
انواع دزدگیر ها کدامند؟

دزدگیر ساده
بیشترین دزدگیرهایی که بر روی ماشین ها نصب میشوند و اکثر افراد آن را دارند دزدگیر ساده هستند . این مدل از دزدگیر ها مشخصات و ویزه گی های خاصی را ارایه نمیدهند و تنها با برخورد شی و یا افراد و ضربه به خودرو آژیر دزدگیر شما به صدا در می آید.
معمولا افراد این مدل از دزدگیر ها به دلیل قیمت پایین آنها انتخاب میکنند ولی باید این موارد ر در نظر گرفت که علت به صدا در آمدن آژیر ماشین شما مشخص نیست ممکن است تنها یک گربه بر روی ماشین پریده باشد! و یا آنقر از خودروی خود دور باشید که حتی متوجه به صدا در آمدن صدای آژیر دزدگیر خودروی خود نشوید. پس با نصب این دزدگیر ها نمیتوان توقع چندانی در جهت ایمنی خودرو از آنها داشت.
مشخصات و قیمت دزدگیر ساده ی برند ماجیکار
یکی از محبوب ترین برند ها در میان دزدگیر ها دزدگیر ماجیکار است و نسبت به قیمت از امکانات خوبی برخوردار است. به برخی از امکانات دزدگیرهای ساده ی ماجیکار اشاره خواهیم کرد که این امکانات در مدل های مختلف ممکن است بیش تر یا کمتر باشد.

از جمله امکانات این دزدگیرها :

 قفل و باز کردن درب های خودرو ، اعلام خطر با صدای آژیر ، اعلام نیاز به اعزام به تعمیرگاه، صندوق پران، قفل کودک، شوک سنسور، تشخیص باز بودن درب صندوق خودرو ، اعلام وضعیت عملکرد دزدگیر خودرو جهت تخلیه نشدن باطری خودرو، امکان تشخیص چشم التراسونیک، امکان استفاده از تایمر در خودروهای دنده دستی ، سنسور شیب سنج و تنظیم میزان حساسیت آن، تشخیص استارت زدن از راه دور و تنظیم میزان حساسیت سنسور ضربه.
قیمت این مدل از دزدگیرهای ماجیکار از 1.200.000 تومان تا 2.000.000 متغیر است.

مشخصات و قیمت دزدگیر ساده ی برند ایزیکار

 ایزیکار و مجیکار به نوعی در حال رقابت با یکدیگر زیرا در یک سطح از کیفیت قرار دارند . کشور سازنده ی این برند کره است. برخی از امکانات این برند را بازگو میکنیم و لازم به ذکر است که این برند هم در مدل های مختلف دارای امکانات بیش تر و یا کمتری است.
از جمله امکانات این دزدگیرها:

امکان فعال یا غیر فعال کردن صدای آژیر ،صندوق پران ، قابلیت خاموش کردن خودرو ، قفل ایمنی درب خودرو برای کودکان ، خروجی اضافه ی 2 AUX  برای بوق ، فرمان شیشه بالابر ، چراغها و ... ، هشدار باز بودن درب خودرو و درب صندوق عقب ، هشدار روشن ماندن چراغ های خودرو، فعال بودن یا حذف شوک سنسور.
قیمت این برند در بازار با توجه به مدل بین 1.000.000 تا 2.000.000 متغیر است.

دزدگیر ساده ی استیل میت

این برند هم در بازار به وفور دیده میشود و قیمت پایین تری نسبت به دو مدل بالا دارد.
از جمله امکانات این دزدگیر
سنسور التراسونیک ، صندوق پران ، برد بالای ریموت ، فعال و غیر فعال کردن صدای آژیر ، قابلیت افزودن شیشه بالابر اتومات ، سنسور شوک ، سیستم خاموش کردن خودرو از راه دور ، قفل کودک ، قابلیت ریست اضراری.
قیمت این برند در بازار از 630.000 تا 1.300.000 متغیر است.
برندهای متفاوتی وجود دارند که اکثرا قابلیت آن ها به همبن میزانی است که ذکر کردیم و رنج قیمتی آنها در همین حدود است.
 
دزدگیرتصویری

این مدل از دزدگیر ها مدل پیشرفته ی دزدگیرهای ساده هستند که معمولا بر روی تولیدات جدید کارخانه ها نصب میشوند و در بازار هم وجود دارند. این مدل از دزدگیرها با توجه به صفحه ی نمایش کوچکی که دارند میتوانند اطلاعات بیش تری را در اختیار مالک خودرو قرار دهند.
از جمله ی این امکانات عبارتند از:
خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور ، روشن کردن سیستم گرمایشی خودرو (بخاری) قبل از سوار شدن ، هشدار افزایش درجه حرارت خودرو ، ضعیف شدن باتری خودرو ، نوع و علت هشدار به صدا در آمدن آژیر.
برای مثال با باز شدن درب خودرو علامت باز شدن درب بر روی ریموت ظاهر میشود و سایر امکاناتی که در ریموت های ساده نیز وجود دارد که در بالا به آنها پرداختیم.
قیمت این دزدگیر ها در مدل ها و برند های مختلف از 1.300.000 تا 2.500.000 متغیر است.

دزدگیر سیم کارتی

دزدگیرهای سیم کارتی در حال حاضر بهترین و ایمن ترین نوع دزدگیر دربازار هستند. همانطور که از نام آنها مشخص است با سیم کارت کار میکنند و با تمامی اپراتورهای سیم کارت در ایران همکاری دارند پس شما از هر نوع سی کارتی از هر اپراتوری میتوانید استفاده کنید. این مدل از دزدگیرها قابلیت ردیابی مکان خودرو را دارند و شما در هر زمان که بخواهید میتوانید متوجه مکان خودروی خود شوید.
حتی با به سرقت رفتن خودرو نیز نگرانی ای وجود نخواهد داشت چون به سرعت با این شیوه ی ردیابی GPS خودرو آن را پیدا خواهید کرد. با نصب اپلیکشن مخصوص میتوانید بسیاری از این امکانات را از طریق تلفن همراه خود پیگیری کنیم.

در اینجا به برخی از امکانات دزدگیرهای سیم کارتی اشاره میکنیم:

در نوع پیشرفته ی این دزدگیرها امکان تماس با یک یا چند شماره وجود دارد، امکان شنود صحبت های داخل کابین، کنترل خودرو از راه دور (باز و بسته کردن درب ها ) از فاصله های بسیار دور، موقعیت یابی و نمایش دقیق محل خودرو، قابلیت باز و بسته کردن شیشه های خودرو از طریق تلفن همراه، قابلیت تنظیم آلارم برای سرعت خودرو، کم مصرف بودن، امکان ارسال پیام کوتاه در صورت خروج اتومبیل از محل جغرافیایی که برای آن تعریف شده، پشتیبانی از نقشه های نرم افزارهای موبایلی مانند گوگل مپ، امکان پرینت گزارشات توقف، مسیر ها و حرکت و ... و تمامی امکاناتی که در دزدگیرهای ساده و تصویری وجود دارند.
قیمت این نوع از دزدگیر ها به سبب ایمنی بالاتر کمی بالاتر است و از حدود 1.500.000 تا 4.000.000 د برندها و مدل های مختلف با امکانات مختبف متفاوت است.

میزان هزینه ی مورد نیاز برای خرید یک دزدگیر هوشمند خودرو چقدر است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟